Goodyear,
partener oficial al Cupei României.
Goodyear,
90 de ani de istorie pe stadion.
Premiile
Golgeterul Anului şi Antrenorul Celei Mai Bune Echipe, oferite de Goodyear.
Goodyear
Dunlop Tires România, subsidiara locală a producătorului de anvelope lider la
nivel mondial, anunţă astăzi încheierea unui parteneriat cu Federaţia Română de
Fotbal pentru susţinerea fotbalului românesc ca partener oficial al Cupei
României Timişoreana. La nivel mondial, Goodyear are o vastă experienţă în
susţinerea sportului pe stadioane peste tot în lume, prin imaginea iconică a
dirijabilelor sale. În România, Goodyear va fi alături de fanii fotbalului şi
de suporterii tuturor echipelor din Cupa României la toate meciurile din acest
sezon.
Cu ocazia tragerii la sorţi pentru semifinalele
Cupei României Timişoreana, Goodyear Dunlop Tires România anunţă încheierea
parteneriatului cu FRF pentru susţinerea acestei competiţii în calitate de
partener oficial. Această decizie vine în continuarea acţiunilor companiei de
la nivel regional de a se angaja în acţiuni de sprijinire şi dezvoltare a
comunităţilor şi iniţiativei locale, precum şi a performanţei şi
competitivităţii în diverse zone ale regiunii.
„Cupa României este o competiţie cu un impact
puternic la nivel local. Sprijinind această competiţie în calitate de parteneri
oficiali, venim în continuarea interesului companiei la nivelul întregii Europe
de a sprijini comunitatea în care distribuitorii noştri autorizaţi îşi
desfăşoară zilnic activitatea, deservind-o cu cele mai bune produse şi
servicii”, a declarat Ovidiu Bălan, Director General al Goodyear Dunlop Tires
România, pentru România şi Bulgaria. „Goodyear este un brand puternic, centrat
pe familie, pe siguranţă şi pe ideea creării de coeziune şi solidaritate în
grupurile mici şi la nivel local. Primul obiectiv al Goodyear este venirea în
întâmpinarea nevoilor clienţilor finali şi, astfel, pe ideea de satisfacţie şi
mulţumire. Cupa României este locul în care aceste valori ale mărcii noastre se
găsesc foarte bine exprimate”, a mai adăugat acesta.
La nivel internaţional, Goodyear are o experienţă
de peste 90 de ani în susţinerea competiţiilor sportive desfăşurate pe
stadioane, prin imaginea iconică a dirijabilelor sale. Dirijabilul Goodyear
numit Volunteer a furnizat prima dată unui post de radio local o imagine ca
dintr-un ochi de pasăre de la Jocurile Olimpice de la Los Angeles în 1932.
Goodyear a coordonat de asemenea transmisiile TV de la Jocurile Olimpice de la
Los Angeles, Lillehammer, Atlanta, Sydney, Salt Lake City, Torino, Beijing şi
Vancouver, în timp ce dirijabilele sale survolează stadioanele la toate
meciurile importante din liga americană de fotbal.
În România, Goodyear va fi prezent la toate
meciurile Cupei României Timişoreana, pregătind surprize, organizând concursuri
şi oferind informaţii tuturor fanilor şi suporterilor fotbalului românesc.
La finalul sezonului, Goodyear va oferi două premii
speciale pentru Golgeterul Cupei şi pentru Antrenorul Celei Mai Bune Echipe.
Despre
Goodyear
Goodyear este una din cele mai mari companii
producătoare de anvelope din lume. Are aproximativ 72.000 de angajaţi şi îşi
fabrică produsele în 55 de unităţi de producţie din 22 de ţări peste tot în
lume. Cele două centre ale sale pentru inovare din Akron, Ohio şi Colmar-Berg,
Luxemburg dezvoltă produse şi servicii de ultimă generaţie care stabilesc
standardul pentru tehnologie şi performanţă în această industrie.
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner
0 comentarii