Noul
Civic in varianta break va fi disponibil pentru Europa.
Noul
Civic Type R pentru piata europeana se va lansa in 2015.
Motorul
1.6 i-DTEC diesel urmeaza a fi disponibil pe noul CR-V pentru Europa.
Honda
Civic cu motor 1.6 i-DTEC se va remarca prin emisii CO2 de numai
94g/km.
Honda
va participa in cadrul WTCC cu noul model Honda Civic de raliu, incepand cu circuitul
de la Suzuka din octombrie 2012.
3
noi tehnologii hibride se afla in dezvoltare.
Un
nou model de vehicul Honda cu propulsie electrica pe baza de hidrogen va fi
lansat in 2015, pe pietele din Japonia, SUA si Europa.
Astazi, in cadrul conferintei de presa Honda
organizata cu ocazia Salonului Auto de la Paris, Manabu Nishimae, Presedintele
diviziei europene a companiei a anuntat noile modele ce vor completa gama Honda
Civic – o varianta break si una Type R pentru Europa, aceasta din urma urmand a
fi disponibila din 2015.
Noul
Civic in varianta break
Gama Honda Civic va fi completata in curand, in
Europa, cu noul model Civic break. Un concept al acestui nou model va fi
prezentat publicului in cursul anului viitor.
Civic
Type R pentru Europa
Masinile sport care starnesc atat de multe
pasiuni printre iubitorii de automobile sunt parte din codul genetic al Honda.
Astfel, pe langa introducerea pe piata a noului NSX, Honda lucreaza la
fabricarea unui model complet nou Civic Type R pentru Europa. Brandul Type R este
urmarit cu pasiune de clientii si fanii Honda din intreaga lume iar noul model
va avea ca obiectiv sa stabileasca noi standarde in performanta si
manevrabilitate.
Conceput special pentru piata europeana si
beneficiind de tehnologiile dezvoltate in urma experientei castigate de Honda
prin participarea la World Touring Car Championships (WTCC), noul model Type R
urmeaza sa devina cel mai rapid vehicul cu tractiune pe fata din circuitul de
la Nurburgring. Lansarea acestui nou model este programata pentru 2015.
Motorul
1.6 i-DTEC diesel va echipa noul model european Honda CR-V, dar si noul Civic
Nishimae a anuntat totodata ca noul model
Honda CR-V va beneficia si de motorizarea de 1.6 litri i-DTEC diesel. Acest
model va intra pe piata in cursul anului 2013.
Pana la finalul acestui an insa, motorul de 1.6
i-DTEC va fi disponibil pentru noua gama Honda Civic. Avand cel mai redus nivel de emisii CO2
din clasa sa – numai 94g/km, noul motor diesel va oferi posesorilor Honda Civic
un exceptional echilibru intre performanta si economie de combustibil.
Beneficiind acum de cel mai usor motor din
clasa sa, capabil sa dezvolte un cuplu de 300 Nm la 1.500 rpm, noul Civic va
oferi un foarte bun mix de performanta superioara, agilitate in manevrare si
emisii scazute de dioxid de carbon.
Noul motor este primul din seria celor
dezvoltate de Honda pe baza tehnologiei Earth Dreams. Tehnologia va sta la baza
reinnoirilor pe care Honda se pregateste sa le opereze la toate motoarele
existente pe vehiculele sale de pe piata europeana in urmatorii 3 ani.
Modelul
european Civic, pe circuitele WTCC din octombrie 2012
Honda Civic WTCC dezvoltata de Honda Racing
Team JAS isi va face debutul pe circuitul de la Suzuka in luna octombrie. Modelul
pentru raliuri a fost testat de catre Gabriele Tarquini si va fi condus de
pilotul Tiago Monteiro. Honda este incantata sa revina in circuitele auto si va
participa la curse pe tot parcursul sezonului 2013, modelul fiind condus de
ambii piloti.
Noua
serie de tehnologii hibrid
Honda crede cu tarie ca tehnologiile hibrid
vor juca un rol foarte important in reducerea emisiilor de CO2. Compania
a anuntat ca va dezvolta, pe baza expertizei sale in acest domeniu trei noi
sisteme hibrid. Fiecare sistem se va remarca prin caracteristici unice iar
dezvoltarea lor va reflecta diverse nevoi ale consumatorilor.
In primul rand, Honda va continua sa dezvolte
sistemul sau hibrid cu un singur motor, usor si compact, avand obiectivul de a
ajunge numarul unu in privinta economiei de combustibil in domeniul vehiculelor
hibride. Imbunatatirile aduse puterii motorului dar si performantei bateriei, precum
si o transmisie noua vor ajuta la cresterea autonomiei vehiculelor electrice cu
emisii zero de dioxid de carbon.
Honda va dezvolta, de asemenea, un sistem
hibrid mai puternic, cu doua motoare, ce va echipa masinile de dimensiuni medii.
In cele din urma, un sistem de inalta
eficienta si putere, cu 3 motoare, asa-numitul Sport Hybrid SH-AWD (Super
Handling All Wheel Drive) va fi dezvoltat special pentru cresterea performantei
vehiculelor sport ale companiei. Aceasta tehnologie va fi utilizata la
fabricarea noului NSX.
Vehiculele echipate cu noile tehnologii hibrid
pe care Honda le are in dezvoltare vor fi capabile de performante fara
precedent in lumea automobilelor hibrid si vor excela in economia de
combustibil.
Noua
generatie de vehicule cu propulsie electrica pe baza de hidrogen pentru Europa
Honda considera vehiculele electrice echipate
cu fuel-cells (propulsie pe baza de hidrogen) ca fiind tehnologia cea mai
avansata in protectia mediului inconjurator. Drept urmare, Honda isi propune sa
fie lider in activitatea de cercetare-dezvoltare in acest domeniu, dar si zona
comerciala. Lansarea modelului FCX Clarity in 2008 a demonstrat progresul pe
care compania l-a inregistrat in acest domeniu. Incepand cu 2015, Honda va
lansa un model electric complet nou care va dovedi avansul tehnologic
semnificativ si reducerile de costuri apreciabile pe care Honda le-a obtinut de
la lansarea FCX Clarity in 2008. Acest model va fi lansat pe pietele din
Japonia, SUA si Europa.
Sursa: Honda Romania
0 comentarii