Lancia este, pentru
al saptelea an consecutiv, sponsor principal al Festivalului de Film de la
Venetia. Pentru acest eveniment, a pus la dispozitia organizatorilor o flota
compusa din Lancia Flavia si Lancia Thema.
Cu spiritul sau liber si sofisticat, Lancia Flavia defineste placerea
de a conduce "open air" cu 4 locuri adevarate. Echipata cu
propulsorul pe benzina de 2.4 litri si 170CP, noua Flavia este raspunsul ideal
pentru clientul care isi doreste avantajele unui coupe fara a renunta la
senzatiile unice pe care le ofera o decapotabila. Lancia Thema ataca cel mai
dificil dar si cel mai prestigios segment auto, oferind o adevarata
alternativa. Obiectivul este acela de a satisface cererea pentru o tehnologie
mai putin rece decat cea existenta in acest moment pe piata, si de a oferi mai
multa caldura, artizanat, temperament. Aici apare Lancia Thema, noua nava
amiral a marcii care transforma in fiecare zi conceptul de “mijloc de transport” intr-o adevarata experienta de calatorie.
Prezenta la festivalul Venetian consolideaza si mai mult legatura dintre Lancia
si cinematograf, o relatie mult mai stransa dupa cum demonstreaza atat
participarea directa a unor modele in filme renumite (printre acestea se numara I soliti ignoti
(Faptasi necunoscuti) din 1958, Il sorpasso din 1962, Profondo rosso (Rosu
intens) din 1975 si Pour la peau d'un flic (Afacerea Pigot) din 1981) cat si
suportul pe care, din 2006 Lancia il asigura principalelor festivale
cinematografice, acelea care se remarca prin clasa si stil, prin importanta si
caracter international. Fara sa mai amintim de actiunile de product placement
ale masinilor Lancia in filme faimoase ca de exemplu, prezenta celor doua
modele Thema si Delta in filmul To Rome with Love (Din dragoste pentru Roma)
din 2012, regizat de Woody Allen si participarea modelului Delta atat in
thriller-ul Angels & Demons (Ingeri si Demoni) din 2009, regizat de Ron
Howard cat si in spoturile publicitare originale cu Richard Gere.
Sursa: Lancia Romania
0 comentarii