Pentru
prima dată în România pe piaţa producătorilor de automobile, Mercedes-Benz
lansează versiunea de website pentru tabletă.
Mercedes-Benz
oferă un acces extins utilizatorilor, completând seria versiunilor de website
dedicate smartphone-ului şi sistemului multimedia.
Mercedes-Benz
România anunţă lansarea
website-ului www.mercedes-benz.ro
optimizat pentru tablete,
completând astfel seria de variante alternative de website, adaptate
mijloacelor specifice de comunicare digitală, preferate de utilizatorii din
toată ţară: smartphone, respectiv sistemul multimedia integrat la bordul
autoturismelor sale (COMAND Online).
Din acest moment, folosind tabletele, se poate
accesa website-ul companiei Mercedes-Benz România, ce oferă informaţii complete
despre autovehicule, cât şi despre serviciile conexe şi accesoriile puse la
dispoziţie. Totodată, website-ul dedicat tabletelor permite, ca şi cel specific
pentru smartphones, consultarea configuratorului auto pentru personalizarea
unui model sau localizarea centrelor autorizate.
Ca şi în cazul versiunilor pentru smartphone şi
sistemul multimedia, Mercedes-Benz şi-a menţinut statutul de deschizător de
drumuri, fiind prima companie care asigură o soluţie personalizată de
consultare a site-ului de pe tabletă.
“Versiunea de website optimizată pentru tablete
are la bază www.mercedes-benz.ro,
fiind creată pentru a veni în întâmpinarea utilizatorilor de tablete din
România. Românii sunt foarte conectaţi la tot ceea ce înseamnă tehnologie şi
pentru a fi la curent cu noutăţile apelează din ce în ce mai des la alternative
de tip tabletă, smartphone sau sistem multimedia Comand Online. Era şi firesc să
dezvoltăm versiuni adaptate cerinţelor şi nevoilor acestora de comunicare.”,
afirmă Claudiu Arion, e-Business & CRM
Manager, Mercedes-Benz România.
“Ne bucurăm să anunţăm încă o dată că suntem
primul brand auto din România care a introdus o versiune de website special
pentru tabletă. Preocuparea noastră constantă este de a fi în contact cu cele
mai noi tehnologii care au rolul să sporească confortul clienţilor noştri,
iar prin această lansare, facilităm accesul utilizatorilor la informaţiile puse
la dispoziţie în mediul online de compania noastră.” declară Valeriu
Zaharia, Sales & Marketing Manager Mercedes-Benz Cars România.
La accesarea site-ului naţional www.mercedes-benz.ro, în funcţie de dispozitivul folosit pentru navigare (pc/smartphone/sistem multimedia Comand Online/tabletă) detectat de website, se deschide automat una dintre cele patru versiuni: pc, smartphone, tabletă sau sistem multimedia.
Versiunea pentru tabletă este disponibilă la: http://t.mercedes-benz.ro/
Sursa: Mercedes-Benz Romania
0 comentarii