Pentru al patrulea an
consecutiv, BMW România a pregătit o campanie de imagine care aduce în prim
plan „Plăcerea de a conduce”, acum însă într-o nouă formă.
În 2009 debuta campania de imagine „Story of Joy”, cu „Bucuria” ca
element principal. Conceptul pornea de la o declinare a sloganului brandului –
„Plăcerea de a conduce” şi transforma „Bucuria” într-un personaj care definea
toate interacţiunile cu marca. Acesta a fost startul unui proiect care s-a
desfăşurat vreme de trei ani şi a fost îmbogăţit mereu cu noi reprezentări.
Noua campanie de imagine vine cu un mesaj emoţional – satisfacţia personală
dată de experienţa intensă a momentului. Campania declină faţetele „Plăcerii de
a conduce”, de la sportivitatea încărcată de adrenalină a modelor M
Performance, la confortul exclusiv al noului BMW Seria 7, de la libertatea
oferită de modele din gama BMW X, la elementele unice de conectivitate şi
serviciile Internet pe automobil. Fiecare mediu de desfăşurare al campaniei,
TV, print sau OOH preia una sau mai multe teme.
Social media joacă de asemenea un rol tot mai important în comunicarea
mărcii, pagina dedicată de Facebook BMW România însumând până acum peste 130
000 fani. Este astfel firesc ca această campanie de imagine să fie
reflectată pe Facebook (www.facebook.com/bmw.romania)
şi pe canalul oficial de Youtube (www.youtube.com/bmwgroupromania).
Întărit şi de o coloană sonoră puternică, melodia “Sail” aparţinând
trupei americane Awolnation, spotul TV este unul dintre cele mai emoţionale
componente ale campaniei. Acesta are în prim plan o serie de personaje care
caută să rememoreze în fiecare experienţă cotidiană emoţia oferită de modelele
mărcii.
Pentru campaniile de print şi outdoor s-au folosit o serie de vizualuri
care includ noutăţile mărcii din ultima perioadă: BMW M135i, BMW M550d xDrive,
noile BMW X1 şi BMW Seria 7, dar şi BMW Seria 3 cu Pachet M Sport. Compania de
creaţie căreia i s-a încredinţat această campanie este Kirshenbaum din SUA.
“Am început cu <<Story of JOY>> în 2009, când am prezentat
pe piaţă un nou personaj: Bucuria (Joy). Acesta era personajul care rezona cu
cei care aveau valori reale şi stabile în viaţă, îndreptate nu doar către ei
înşişi, dar şi către comunitate. Tot acest <<personaj>> era cel
care te îndemna să ieşi din zona de confort şi să dobândeşti experienţe noi, în
cunoaşterea lumii şi a limitelor tale. În următorii 3 ani, Bucuria a devenit
cunoscută ca un personaj derivat din plăcerea de a conduce un BMW şi în care ne
putem regăsi oricare dintre noi la un moment dat. Anul acesta am făcut un pas
mai mare şi am intrat într-o altă zonă de comunicare cu clientul: aceea mai
directă, mai explicită. Este un pas natural, la care ajungi la maturitatea unei
relaţii cu cineva sau cu o marcă. Concret, comunicam explicit de aceasta dată
că <<nu facem maşini pentru cei care vor să fie văzuţi într-un anumit
fel>>, ci pentru cei <<care vor să se simtă într-un anumit
fel>>. Experienţa cu un model BMW este una strict personală şi, chiar
dacă sunt implicite multe alte avantaje (acela de statut social, de confort,
siguranţă, consum redus, putere, sportivitate etc.), primează ce simţi tu
despre tine. Pentru aceşti clienţi sunt create maşinile noastre,” a declarat
Nina Brătfălean, Marketing Manager BMW Group România.
Sursa: BMW Romania
BMW va ramane BMW indiferent de reclama sau orice altceva!!! Cred ca e printre putinele marci de masini care nu se vor demoda niciodata si care sigur va multumi pe oricine! Love BMW!!!
RăspundețiȘtergere