Vice-preşedintele
Opel pentru Inginerie, Mike Ableson, deschide noul circuit de mare viteză.
Investițiile
asigură lidershipul Opel Test Center.
Dudenhofen/Rüsselsheim. Opel a deschis circuitul de mare viteză complet
reînnoit din cadrul centrului de testare Dudenhofen. Modernizarea pistei de
încercare este parte a unei investiții în valoare totală de
28.5 milioane de euro. Cu o valoare de zece milioane de euro, cea mai mare
investiție individuală a fost făcută în reînnoirea circuitul de mare viteză,
punctul central al Opel Center, şi în instalarea de tehnologii de testare și de senzori
de talie mondială.
"Deschiderea circuitului de mare viteză este o piatră de hotar
pentru centrul nostru de testare", a declarat Vice-preşedintele Opel
pentru Inginerie, în timpul ceremoniei de deschidere. "Acesta este un semn
clar al angajamentului nostru faţă de viitorul pe termen lung al facilităţilor
noastre de dezvoltare din Germania. Extensiile sunt o contribuție
semnificativă pentru continuarea creșterii calității produselor
noastre, aducând rapid inovații accesibile pentru clienții noștri".
Într-un tur simbolic pe circuitul de mare viteză, alături de Steffen
Saebisch, secretar de stat în Ministerul Economiei, Transporturilor și
Dezvoltării, Statul Hesse, Ableson a inaugurat una dintre pistele de testare
cele mai versatile si moderne din lume, predând-o inginerilor și
tehnicienilor din Dudenhofen. Parada pe circuitul de mare viteză a fost condusă
de modelul Eco Speedster, care a stabilit 17 de recorduri internationale la Dudenhofen
în 2003, și de un Opel Rekord produs în 1966, anul în care a fost deschis centrul
de testare.
Investițiile vor permite centrului de testare să reproducă aproape orice profil
de conducere imaginabil. Gestionarea programelor de testare de la Centrul de
Testare Opel a îndeplinit întotdeauna cele mai înalte cerințe de
calitate, precizie și siguranță. Senzori noi în suprafața circuitului de mare
viteză, și electrificarea completă a tehnologiei de control și de măsurare
duce aceste standarde la un nivel chiar mai ridicat în viitor.
În interesul clienților, este extrem de important ca prototipurile viitoarelor modele sunt
testate până la ultima piuliță și șurub. Asta înseamnă conducerea maşinilor de test la limită, în condiții strict
controlate. Datorită creșterii în unghi de la 37,5 grade la 40 grade, autovehicule pot fi
conduse acum în condiții de siguranță la 250 de kilometri pe oră pe circuitul de mare viteză, fără efectul
forțelor laterale.
Lucrările la extensiile suplimentare au început deja. În restul anului
2012 Opel va construi piste noi pentru testarea zgomotului la trecere și calibrarea
motoare noi.
Puncte forte suplimentare includ un sistem de control al traficului
complet nou pentru întregul complex; piste noi pentru testarea de transmisii și a dinamicii
de conducere la nivel de Formula 1, precum și copia aproape identică
a unei străzi publice, inclusiv o rută similară condusului prin oraş.
Sursa: Opel Romania
0 comentarii