Conducerea
Diviziei Post-Vânzare a companiei Mercedes-Benz România a fost preluată
din luna iulie de către domnul Rolf Rosendaal de la
domnul Philipp Hagenburger, care continuă alături de
concernul Daimler AG, în noua sa funcţie de CEO Mercedes-Benz Egipt.
Serviciile After-Sales (post-vânzare) vor fi
coordonate din iulie 2012 de către domnul Rolf Rosendaal, care va deţine funcţia
de Director de Servicii Post-Vânzare. Totodată, acesta va deveni membru
al echipei de management Mercedes-Benz România, jucând un rol major la nivelul
deciziilor din companie.
Printre cele mai importante atribuţii ale Directorului
de Servicii Post-Vânzare menţionăm - gestionarea reţelei de service-uri,
coordonarea departamentelor After-Sales: Piese de schimb – logistică,
marketing şi vânzări; Service – suport tehnic, garanţii, Service24h şi
mobilitate; Şcolarizare –
programe de training tehnic şi de vânzări pentru întreaga reţea, prin centrul
de şcolarizare de la Chitila.
«Pentru Mercedes-Benz, serviciile post-vânzare
reprezintă o componentă esenţială a activităţii, întrucât dorim să oferim
clienţilor noştri cea mai bună experienţă pe toată durata relaţiei lor
cu autovehiculul. De aceea, Rolf Rosendaal reprezintă un câştig foarte
important pentru echipa noastră, remarcându-se prin profesionalism şi o
experienţă bogată», a declarat Dl. Michael
Grewe, CEO şi preşedinte
Mercedes-Benz România.
Rolf Rosendaal şi-a început cariera într-o filială
din Germania a organizaţiei şi a coordonat proiecte Mercedes-Benz în America de Nord, Orientul Mijlociu, Africa şi Europa de Est. Experienţa
sa internaţională a fost completată ulterior prin misiunea din Liban, unde a
avut funcţia de Parts Manager (Director Divizie Piese de Schimb).
«Venirea în
România reprezintă o provocare foarte mare,
pe care am acceptat-o cu entuziasm şi o dorinţă extraordinară de a menţine
şi ridica standardele impuse de companie în privinţa serviciilor post-vânzare,
aflate deja la un nivel foarte înalt. Mercedes-Benz este un reper de calitate
şi servicii premium pe piaţa românească şi sunt încântat să mă alătur unei
echipe cu rezultate atât de bune pe plan naţional şi european», a declarat Rolf
Rosendaal, noul Director de Servicii Post-Vânzare Mercedes-Benz România.
Prin cele peste 30 de Centre Service, ce oferă o
acoperire naţională reţelei Mercedes-Benz România, clienţii companiei pot
beneficia de o gamă variată de servicii de la mentenanţă, verificări, asistenţă
rutieră 24/24h, mobilitate în caz de pană până la garanţie extinsă. Astfel,
încă o dată este subliniat faptul că serviciile
post-vânzare reprezintă o componentă strategică a politicii de business
Mercedes-Benz.
Sursa: Mercedes-Benz Romania
0 comentarii