DETROIT – Chevrolet a vândut peste 1,25 de
milioane de autovehicule la nivel global în cel de-al treilea trimestru al
anului 2012, ceea ce înseamnă o creştere de 3,1% comparativ cu cel de-al
treilea trimestru de vânzări record al anului trecut, marcând opt trimestre
consecutive de vânzări record. Expansiunea mărcii Chevrolet la nivel
internaţional este mai rapidă decât cea a altor mărci importante de
autovehicule.
„Chevrolet are un număr din ce în ce mai mare de clienţi
din întreaga lume datorită cele mai solide game de produse din istoria mărcii”,
a declarat Chris Perry, vicepreşedinte al departamentului de marketing al
Chevrolet la nivel global. „Chevrolet îşi va consolida în continuare creşterea
din cele opt trimestre consecutive de vânzări record prin lansarea unui număr
de 25 de produse noi în întreaga lume în anul 2013.”
Modelul Cruze rămâne cel mai bine vândut autovehicul
Chevrolet, cu peste 550.000 de unităţi vândute de la începutul anului până în
prezent şi cu peste 1,65 de milioane de unităţi vândute de la lansarea
modelului. Vânzările înregistrate de autovehiculul mini Spark, de modelul
compact Aveo/Sonic şi modelul sedan de dimensiuni medii Malibu 2013 continuă să
crească odată cu numărul de unităţi disponibile în saloanele auto ale
dealerilor din întreaga lume. Lansarea camionului Colorado de dimensiuni medii
în Thailanda a adus mărcii vânzări lunare care depăşesc cu mult vânzările
totale înregistrate în 2011 în această ţară.
- Chevrolet a publicat creşteri ale vânzărilor în al treilea trimestru al anului trecut pentru cele cinci pieţe importante pe care activează, inclusiv:
- În Statele Unite ale Americii, Chevrolet a vândut 458.721 de autovehicule în acest trimestru, o creştere de 2,1%, impulsionată în mare parte de vânzările record ale autoturismelor sale, inclusiv de cele mai mari vânzări din istorie pentru modelele Volt, Cruze, Sonic şi Spark.
- În China,
Chevrolet a vândut 152.328 de unităţi în acest trimestru, reprezentând o creştere
de 3,7 %.
- În Brazilia,
vânzările mărcii Chevrolet se redresează, cu peste 182.906 unităţi vândute
în cel de-al treilea trimestru, reprezentând o creştere de 13,5%. Spre
sfârşitul acestei luni, marca va lansa noul model Onix, o variantă
hatchback de dimensiuni mici, care le va oferi clienţilor conectivitate
intuitivă prin intermediul Chevrolet MyLink.
- În Rusia,
creşterea continuă cu lansarea a 7 noi produse în acest an. Chevrolet a
vândut 58.453 de unităţi în cel de-al treilea trimestru, reprezentând o
creştere de 28,8 %.
- În Mexic, Chevrolet a vândut 44.387 de unităţi în acest trimestru, ceea ce reprezintă o creştere de 14,3 %.
În Statele Unite ale Americii, Chevrolet va continua
transformarea produselor sale prin lansarea unui număr de 13 modele noi sau
actualizate în mod semnificativ în 2013; aceste modele includ nou-nouţul
Impala, noile modele Silverado tip pickup uşoare şi nou-nouţul sedan SS de
înaltă performanţă cu tracţiune pe puntea spate.
În Europa, Chevrolet a lansat 10 autovehicule noi în doar
18 luni. În prezent, Chevrolet prezintă una dintre cele mai originale game din
industria auto, iar ofensiva de produs va continua în 2013 cu noul model Spark
restilizat şi nou-nouţul Chevrolet Trax, un SUV de dimensiuni mici, acestea
fiind disponibile în saloanele auto Chevrolet din Europa începând din primăvara
anului viitor.
În prezent, Chevrolet, o marcă americană cu
tradiţie, înregistrează peste 60% din vânzări în afara pieţei din Statele
Unite.
Sursa: Chevrolet Romania
0 comentarii