Hyundai a premiat
cele mai inspirate pronosticuri realizate pentru UEFA EURO 2012, in cadrul
concursului Hyundai Match Predictor. Levente Ferenc Sandor din Timisoara a
obtinut marele premiu, previziunile lui fiind dintre cele mai precise in cadrul
competitiei.
In calitate de partener al UEFA EURO 2012, Hyundai a oferit
posibilitatea fanilor fotbalului din intreaga lume sa se implice activ in
derularea evenimentelor, prin participarea la concursul de pronosticului
Hyundai Match Predictor. Prin intermediul acestei aplicatii, concurentii au
avut ocazia de a prezenta previziunile lor, indiferent de stadiul competitiei -
chiar si la momentul la care meciurile au fost in plina desfasurare.
Participantii si-au testat astfel abilitatile si inspiratia de a anticipa
castigatorii meciurilor, scorurile sau numarul de goluri inscrise.
Levente Ferenc Sandor din Timisoara a intrat in competitie si a
castigat marele premiu: un televizor 3D, un tricou oficial si o minge de fotbal
semnate de catre Iker Casillias, unul dintre ambasadorii Hyundai la UEFA EURO
2012 si alte materiale promotionale Hyundai.
"Mi s-a parut o
idee interesanta sa ma inscriu la un astfel de concurs si sunt foarte incantat
de premiul castigat. Multumesc Hyundai pentru aceasta frumoasa experienta", a declarat castigatorul din Romania.
Mark Hall, Director de Marketing al Hyundai Motor Europe, a adaugat: "Cu
o serie de goluri fabuloase si momente de mare intensitate, UEFA EURO 2012 a
fost o actiune incendiara. Am dorit sa implicam cat mai multe persoane pe
parcursul celor patru saptamani fantastice de fotbal si sa le oferim
posibilitatea de a prezice rezultate neasteptate in cursul competitiei".
Hyundai este partener
UEFA de peste 12 ani, iar competitia din 2012 a fost al patrulea an consecutiv
in care compania a avut un rol activ.
Sursa: Hyundai Romania
0 comentarii