Mărcile
de anvelope premium sportive, Goodyear Dunlop, și marca de succes
de înaltă performanță, AMG de la Mercedes-Benz,
sunt o echipă perfectă. Împreună, ele lucrează pentru a dezvolta produse
ultra-sofisticate, menite să accentueze performanțele modelelor de
vârf de la Mercedes-Benz care poartă și numele AMG.
Modelele AMG au în mod obișnuit un design mult mai agresiv, un nivel mai
ridicat al performanțelor, o mai bună stabilitate și manevrabilitate și utilizează mult mai mult fibra de carbon decât
modelele “obișnuite” Mercedes-Benz.
Orice legătură de afaceri durabilă începe prin rezolvarea
necesității clientului de a
dezvolta produse de cea mai înaltă calitate. Colaborarea echipelor și dedicarea pe partea de inginerie sunt elemente
critice pentru succesul viitor. Toate departamentele tehnice de la Goodyear
Dunlop se dedică dezvoltării anvelopelor ultra-sofisticate, pentru a dobândi un
rezultat perfect pentru produsele și serviciile oferite clientului; în cazul de față AMG și modelele sportive ale Mercedes-Benz.
“Acesta este un exemplu de primă mână de muncă în
echipă desfăşurată de mai multe departamente” spune Michael Bellmann, director
de marketing la Dunlop D-A-CH. “Fie că este vorba de echipamente originale, tehnologie
sau producție, vânzări și marketing în Hanau, Luxemburg, Bruxelles sau
Birmingham, sunt implicate echipele de pe fiecare şantier și din fiecare zonă. Împărțim resursele, cunoștințele și experiența pe care o avem.”
Structurile și procedurile cu tradiție sunt coloana vertebrală a interacțiunilor reușite de-a lungul departamentelor și granițelor. "Suntem desigur norocoși, deoarece putem spune că mulți dintre membrii echipei noastre au în spate decade
de experiență și o bună înțelegere a imaginii de ansamblu", spune Bellmann.
Producția de serie este un aspect cheie al parteneriatului
multifațetat cu AMG. La capătul
rețelei de vânzări, Stephan Domes,
director de vânzări anvelope echipament original și Oliver Sindemann, manager de cont Daimler, au o
comunicare permanentă cu AMG. Așa cum se întâmplă cu oricare alt client, Domes și Sindermann observă constrângerile stricte cauzate
de competitori – dar există o diferență frapantă: "Deoarece proiectele AMG au în
vedere loturi în serie mică, performanțele anvelopei trec în mod normal peste argumentul
prețului" ne spune Domes.
Dr. Bernd Löewenhaupt, Director de Dezvoltare al Anvelopelor
de Consum, este mulțumit de acest aspect. "AMG este un partener exigent și competitiv", spune Löewenhaupt. "AMG a
fost și încă este un promotor al
noilor tehnologii pentru proiectele speciale. Să fiu implicat astăzi în cadrul
acestei mărci este un lucru foarte special pentru mine.”
Markus Happel, inginer auto, simte același lucru. El subliniază și atrage atenția asupra parteneriatului bun avut cu segmenul
automobilelor de tip supersport. Vitezele maxime ale acestor automobile depășesc 300 km/h (200 mph), o adevărată provocare
pentru caracteristicile de ținută și stabilitate ale anvelopelor. Happel și echipa sa sunt în acest moment ocupați cu diverse proiecte AMG și își consideră coechipierii foarte dedicați activității lor.
Mai
multe despre Mercedes-AMG: marca de performanță de la Mercedes-Benz
Fondat în 1967, AMG, sau mai exact Mercedes-AMG, proiectează,
produce și modifică vehicule Mercedes-Benz,
în special pe cele mai puternice modele de producție ale gamei firmei germane. Modelele AMG au în mod obișnuit un design mult mai agresiv, un nivel mai
ridicat al performanțelor, o mai bună stabilitate și manevrabilitate și utilizează mult mai mult fibra de carbon decât
modelele “obișnuite” Mercedes-Benz.
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner
0 comentarii