S-a
lansat cea de-a şaptea ediţie a concursului anual Young Creative Chevrolet.
Sunt
invitaţi să participe studenţi europeni la design vestimentar, fotografie,
producţie video şi arte vizuale.
Tema
concursului gravitează în jurul fotbalului, cel mai popular sport din lume.
Sponsorizările
globale pentru fotbal oferite de Chevrolet le asigură participanţilor o
expunere mare.
Astăzi are loc lansarea oficială a concursului
Young Creative Chevrolet (YCC) 2013, cea de-a şaptea ediţie a concursului anual
de artă şi design dedicat studenţilor europeni în domeniul artelor aplicate. Acest concurs popular,
lansat de Chevrolet Europe în 2007, a crescut treptat în materie de participare
şi prestigiu. Tema de creaţie de anul acesta, „Fenomenul fotbalului”,
reprezintă o provocare lansată în rândul artiştilor tineri şi constă în
explorarea popularităţii trainice a acestui sport internaţional, căruia
Chevrolet îi acordă acum sprijin la un nivel la fel de înalt.
Susan Docherty, Preşedinte şi Director General al
Chevrolet Europe, explică faptul că intervalul de timp şi tema concursului YCC
2013 sunt ideale. „Suntem încântaţi să ne apropiem de acest sport şi de
miliardele de fani din întreaga lume prin sponsorizările noastre”, a declarat
Docherty. „Considerăm că, datorită angajamentului nostru faţă de fotbal şi
sprijinului continuu acordat artiştilor promiţători, concursul YCC de anul
acesta va avea forţă şi va fi extrem de interesant.”
O
nouă perspectivă asupra fotbalului
Tema principală a concursului YCC 2013 este
fotbalul: jocul, fanii săi şi pasiunea pentru acesta. Indicaţiile de creaţie
pentru cele patru discipline ale concursului YCC din acest an au rolul de a celebra
şi de a ilustra perspective unice asupra fenomenului fotbalului.
·
Modă - tema dumneavoastră este să creaţi o ţinută
atractivă şi sportivă care să capteze spiritul celui mai împătimit fan al
fotbalului. Ţinuta va fi etalată cu ocazia prezentării noului model Chevrolet
Aveo, ediţie specială Manchester United.
·
Fotografie – în spatele fascinaţiei şi emoţiilor stârnite de
fotbalul profesionist se află esenţa acestui sport – lucrul în echipă,
disciplina, eleganţa sub presiune. Tema dumneavoastră este de a vă întoarce la
rădăcinile fotbalului pentru a surprinde o imagine care să releve puterea de
atracţie universală a acestui sport.
·
Video – tema dumneavoastră este de a crea un film vesel
şi distractiv care să explice regulile şi lumea fotbalului celor care nu joacă
sau nu urmăresc acest sport. Materialul trebuie, de asemenea, să încerce să îi
transforme în fani.
·
Arte vizuale – Scopul este de a crea, cu ajutorul unor
abţibilduri de mari dimensiuni, un model Chevrolet Aveo, ediţie specială
Manchester United, care va fi prezentat în cadrul saloanelor auto europene. Modelul sportiv Aveo
trebuie transformat într-un „autovehicul de transport pentru fani”, care să
ducă fanii echipei Manchester United la meciuri.
Tema concursului a fost inspirată de recent
anunţata sponsorizare globală a Chevrolet pentru echipele
Manchester United şi Liverpool din Premier League, precum şi de proiectul One
World Futbol, care oferă mingi de fotbal practic indestructibile copiilor
nevoiaşi. Mediatizarea şi marketingul extensive ale acestor sponsorizări vor
contribui cel mai probabil la expunerea ridicată a concursului YCC 2013 şi a
câştigătorilor săi.
YCC
creşte în amploare şi poziţie
Young Creative Chevrolet (YCC) a fost lansat de Chevrolet
Europe în 2007 pentru a încuraja creativitatea şi a sprijini artiştii
debutanţi, aflaţi la începutul carierei. A şasea ediţie a YCC a fost marcată de o creştere
considerabilă la nivel de participare, înscriindu-se 280 de facultăţi de arte
aplicate din 24 de ţări europene. Interesul în creştere pentru acest concurs ar putea
fi explicat nu numai prin prisma premiilor în
bani atractive, acordate atât
câştigătorilor YCC la nivel naţional, cât şi
celor la nivel european, dar şi prin promisiunea de recunoaştere publică a meritelor şi, în
cazul câştigătorilor la nivel european, prin implicarea în profesiile creative
printr-o experienţă unică în culisele domeniilor respective şi, în 2012, seara festivităţii de premiere YCC.
Pentru YCC 2013, prima selecţie a juriului va fi
realizată la nivel naţional până în iunie 2013, acordându-se maxim trei premii
pentru fiecare disciplină. Proiectele câştigătoare la fiecare disciplină vor
merge mai departe la finala europeană din iulie 2013. Juriile YCC la nivel
naţional şi european sunt alcătuite din artişti renumiţi în domeniile
corespunzătoare, precum şi din experţi în design, profesionişti media şi membri
ai echipei de conducere Chevrolet.
Facultăţile
se pot înscrie acum
În conformitate cu instrucţiunile YCC, facultăţile de arte aplicate din Europa sunt invitate să se înscrie
online până la data de 31 decembrie 2012. Doar studenţii facultăţilor înscrise
oficial la YCC pot participa la concursul care promite să fie cel mai
competitiv şi mediatizat de până acum.
Sursa: Chevrolet Romania
0 comentarii