Pentru
al treilea an consecutiv, anvelopele MICHELIN Alpin 4 obţin cel mai înalt
calificativ în cadrul testelor realizate de ADAC, asociaţia auto germană. Calificativul
acordat evidenţiază performanţele acestei game de anvelope (dimensiuni
disponibile cuprinse între 14 și 17 inch) în
condiţii de iarnă.
În cadrul testelor realizate de Allgemeiner
Deutscher Automobil-Club (ADAC), cel mai mare club auto din Europa, având peste
17 milioane de membri, anvelopa MICHELIN Alpin 4 s-a
clasat pe primul loc în ceea ce priveşte performanţele totale la dimensiunea
165/70 R14 T și pe locul al doilea la
dimensiunea 205/55 R16 H, ambele anvelope primind calificativul „Bun”. Studiul
comparativ a inclus 15 mărci de anvelope de iarnă cu dimensiunea 165/70 R14 T și 16 mărci diferite pentru dimensiunea 205/55 R16
H.
Criteriile de evaluare ADAC au vizat aderența pe suprafeţe umede, uscate, acoperite cu zăpadă
sau gheaţă și longevitatea, un
domeniu în care anvelopa MICHELIN Alpin 4 a primit cele mai mari note și calificativul „Foarte bun”, la ambele dimensiuni
testate.
MICHELIN Alpin 4 reușește să echilibreze în mod eficient siguranţa și longevitatea. Conform strategiei MICHELIN Total
Performance, această anvelopă oferă siguranţă optimă pe suprafeţe umede, graţie
distanţelor mai scurte de frânare. În aceste condiţii, o anvelopă trebuie să dispună
de performanţe multiple deoarece rulează la temperaturi diferite și pe diferite tipuri de suprafeţe, respectiv
uscate, umede, acoperite cu gheaţă sau zăpadă.
Acesta a fost cel de-al treilea an consecutiv în
care gama de anvelope MICHELIN Alpin 4 a obţinut rezultate excelente, după testele
realizate în 2010, cu anvelope având dimensiunea 225/45 R 17 H, și în 2011, cu anvelope având dimensiunile 175/65 R
14 T și 195/65 R 15 H.
Despre
Michelin Group şi Michelin România
Dedicată pentru îmbunătăţirea mobilităţii durabile,
Michelin creează, produce şi comercializează anvelope pentru fiecare tip de
vehicul, inclusiv avioane, automobile, biciclete, utilaje industriale,
echipamente agricole, camioane grele şi motociclete. Michelin are 115.000 de
angajaţi în mai mult de 170 de ţări şi operează în 69 de situri de producţie în
18 ţări din cinci continente. Compania publică, de asemenea, ghiduri de
călătorie, ghiduri pentru hoteluri şi restaurante, hărţi şi atlase rutiere şi
oferă şi servicii electronice ce sprijină mobilitatea, pe ViaMichelin.com.
Operaţiunile de cercetare şi inovare sunt în curs de dezvoltare şi luate în
îngrijire în centre de tehnologie din Asia, Europa şi America de Nord.
Grupul Michelin şi-a început activitatea în România
în august 2001. În prezent, Michelin are în România aproape 3000 de angajaţi, 3
uzine, 2 la Zalău şi una la Floreşti şi o reţea comercială. Începand cu anul
2005, România a devenit centru regional pentru operaţiunile comerciale ale
Grupului Michelin în Albania, Bulgaria, Croaţia, Federaţia Bosniei şi
Herţegovinei, Macedonia, Muntenegru şi Serbia.
Sursa: Michelin Romania
0 comentarii