Acum
pe Youtube şi Facebook, teaser-ele Sava pentru noua campanie de iarnă.
Sava transformă zăpada din Europa din albă în
verde, odată cu lansarea primului teaser pentru noua campanie “Mates on a
Mission” (Prieteni în Misiune), postat pe Youtube. Îi putem astfel viziona
într-o avanpremieră exclusivă pe Kenny
Santucci și Ben Rameaka cum petrec
pe pârtie, cum se luptă cu zăpada cea alunecoasă, cum provoacă puii (serios!) și cum execută contorsionări cu limba (deloc
gustos!).
Cei doi se îndreaptă iarna aceasta spre pârtiile
din Franța, de îndată ce Sava dă startul
campaniei din social media pentru “Mates on a Mission” (Prieteni în
Misiune), cu participarea propriilor “Funbasadori” (apropos, tocmai am inventat
termenul) atât pe Facebook, cât și pe Youtube. Iar în caz că vă mirați de ce Sava oferă bonusuri tip “Dirty Dancing”,
precum și certificate “Made in
Heaven”, ar fi bine să ne căutați pe Youtube. Marca Sava, parte a Goodyear, așteaptă cu nerăbdare accesările și like-urile voastre în timpul lunilor de iarnă ce
vor veni.
În plus, dacă v-ați pus întrebări în legătură cu veridicitatea
jocului “StickerSuckingMileageGame”, trebuie doar să verificați noul video aici:
Facebook: http://www.facebook.com/sava
Youtube: http://www.youtube.com/user/savatires
Sava este o marcă de top din portofoliul de produse
Goodyear și este una dintre cele
mai bine cunoscute mărci de anvelope din Europa Centrală și de Sud-Est. Numele mărcii vine de la Slovenia,
unde Goodyear are și o mare unitate de producție, şi oferă o gamă largă de anvelope pentru maşini
de pasageri și SUV-uri. Anvelopele Sava
sunt vândute în întreaga Europă și exportate inclusiv către alte părți ale lumii. Atunci când achiziționează anvelope sub marca Sava, consumatorii
achiziționează produse de
calitate europeană, dotate cu tehnologiile Goodyear.
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner
0 comentarii