Experienţa personală
de brand, factorul principal în loialitatea clienţilor.
München. Începând de astazi, cu ocazia celei de-a cincea aniversări a
inaugurării BMW Welt, BMW Group a oferit presei o avanpremieră a noii
experienţe de brand. Week-endul oficial de deschidere pentru toţi vizitatorii
va fi 20-21 octombrie 2012. De acum înainte, lumea mărcilor MINI, Rolls-Royce
şi Husqvarna Motorcycles, dar şi a subbrandurilor BMW i, BMW M şi MINI John
Cooper Works vor face parte din experienţa BMW Welt, la fel cum o fac
brandurile BMW şi BMW Motorrad. În premieră, BMW Group va prezenta şi propria
expoziţie în clădirea Double Cone. Astfel, cea mai populară atracţie turistică
a Bavariei oferă acum întregul spectru de mărci ale BMW Group.
Ian Robertson, membru în Consiliul Director BMW AG şi director de
vânzări şi marketing BMW, a declarat referitor la importanţa BMW Welt:
"Acum, BMW Welt este centrul tuturor mărcilor şi subbrandurilor premium
din portofoliul nostru, precum şi spiritul BMW Group. Îmbunătăţirea BMW Welt în
acest mod ne-a permis extinderea experienţei clienţilor. Orientarea către
client este o parte importantă a filosofiei companiei noastre şi este de o
importanţă vitală pentru crearea unei conexiuni personale şi afective
veritabile. Aşteptăm cu nerăbdare ca centrul nostru din München să fie vizitat
de mai mulţi fani de pretutindeni".
Harald Krüger, membru în Consiliul Director BMW AG şi responsabil
pentru MINI, Motorrad, Rolls-Royce şi Aftersales, a declarat la deschidere:
"În viitor ne vom concentra atenţia şi mai mult pe mărcile individuale BMW
Group şi pe domeniile de activitate. Prezenţa tuturor mărcilor este primul
punct de reper al acestei dezvoltări. Aici, clienţii noştri pot experimenta pe
viu esenţa mărcilor: de la Rolls-Royce, avanpostul luxului, până la
extraordinara lume MINI şi toate mărcile motor din portofoliul nostru".
Week-endul de
deschidere
Pentru a marca cea de-a cincea aniversare, BMW Welt îşi invită oaspeţii
să asiste, pe 20 şi 21 octombrie, la un week-end special. Cele două zile vor
oferi un program variat, cu numeroase evenimente şi activităţi indoor şi
outdoor: de la un matineu de jazz BMW şi ceai Rolls-Royce până la o prezentare
fashion dance MINI. Mai multe informaţii aflaţi la: http://www.bmw-welt.com/de/events/big_adventure_weekend.html.
BMW Welt prezintă cele mai noi dezvoltări BMW Group. Acestea pot fi
văzute sub forma produselor, dar şi sub forma unei avanpremiere a mobilităţii
viitorului, cu exemple precum electromobilitatea şi tehnologia viitoare de
încărcare. La faţa locului, vizitatorii pot profita de serviciile de mobilitate
ale BMW Group, DriveNow şi BMW on Demand. BMW Welt furnizează indicii cu
privire la viitoarele concepte de vânzări ale BMW Group - în Germania, compania
este un pionier în domeniul viitorului retail. Prin acest program, clienţilor
li se oferă modalităţi noi şi diverse de a interacţiona cu mărcile şi produsele
concernului.
Cuprinsul expoziţiei
În cadrul BMW Welt, care a fost reproiectat, BMW Group şi fiecare marcă
a sa primesc vizitatorii în propria sa zonă de experienţă interactivă:
prezentarea BMW Group în Double Cone pune accentul pe oamenii care lucrează
pentru companie. Angajaţii BMW Group reprezintă avatarurile care
interacţionează cu vizitatorii şi explică activitatea pe care o fac. În zona
BMW, tehnici inovatoare de prezentare sunt utilizate pentru a înfăţişa designul
şi tehnologia, precum şi automobilele în sine. Expoziţia permite vizitatorilor
să înţeleagă şi să experimenteze activ plăcerea de a conduce. Prezentarea BMW i
invită vizitatorii să ia serios în considerare electromobilitatea şi problemele
asociate, precum încărcarea acumulatorilor, generarea şi utilizarea energiei.
În zona BMW M, vizitatorii experimentează motorsportul în cea mai pură formă a
sa: asfaltul uzat, semnalele de start, stivele de pneuri şi marcajele specifice
aflate de-a lungul pereţilor şi podelei duc vizitatorul într-o lume fascinantă
a puterii.
Ideile surprinzătoare şi inovatoare permit vizitatorului să
experimenteze toate ipostazele mărci MINI într-o manieră distractivă şi
interactivă. De exemplu, un terminal iPhone supradimensionat, care rulează o
simulare a aplicaţiei MINI Connected, demonstrează funcţiile individuale. În
MINI Lounge, vizitatorii pot posta propria imagine pe un perete pentru
posteritate. Prezentarea Rolls-Royce este stilată şi modernă: filmele şi
expoziţiile evidenţiază nenumăratele ore de manoperă meticuloasă pe care le
presupune fiecare Rolls-Royce. Unul dintre automobilele Rolls-Royce este mereu
deschis vizitatorilor. Cine doreşte poate sta în interiorul unui Rolls-Royce -
să-l atingă, să-l vadă, să-l adulmece, să-l savureze. Sectorul BMW Motorrad
înseamnă mai mult decât simple motociclete. Biker’s Lodge reprezintă o
platformă pentru comunitatea unică a motocicliştilor şi furnizează o atmosferă
destinsă pentru împărtăşirea poveştilor şi amintirilor despre călătorii, trasee
şi excursii. Marca Husqvarna este prezentată într-o manieră care pare să
sfideze legile gravitaţiei: o motocicletă este suspendată în aer, deasupra
vizitatorilor, şi chiar şi containerul roşu Husqvarna, poziţionat deasupra
întregii zone a mărcii la etajul superior BMW Welt, dă impresia că este în
imponderabilitate.
Experienţa de brand unică pe care o oferă BMW Welt este completată de
un nou concept de evenimente, care permite diferitelor mărci să găzduiască
propriile lor evenimente. Exemple pot fi BMW Welt Jazz Award sau MINI Clubbing,
care evidenţiază valorile brandului ce sunt orientate către fiecare
public-ţintă al mărcii.
Experienţa globală
BMW Welt
"Ansamblul" BMW Welt - format din BMW Welt, Muzeul BMW şi
uzina BMW din München - a devenit imediat una dintre principalele atracţii
turistice ale Bavariei. Este locul unde trecutul, prezentul şi viitorul celui
mai de succes constructor auto al lumii se reunesc pentru a crea o experienţă
de brand profundă. Împreună, uzina BMW din München, Muzeul BMW şi BMW Welt
formează un tot: experienţa completă BMW Welt. Întreaga experienţă BMW Welt
este o interfaţă importantă între companie, marcă, produse şi vizitator.
Clădirea unică a BMW Welt, cu arhitectura sa futuristă, se învecinează cu toate
zonele importante ale locaţiei din München a BMW Group. În combinaţie cu
posibilitatea de a vizita muzeul şi de a face un tur cu ghid prin uzină în aceeaşi
zi, se transformă într-o experienţă de brand tridimensională. Ansamblul format
din BMW Welt, Muzeul BMW şi uzina BMW reprezintă angajamentul clar al BMW Group
faţă de München.
Date despre BMW Welt
Ø Întreaga experienţă BMW Welt a uzinei BMW, Muzeului BMW şi BMW Welt
creează un loc de întâlnire unic pentru clienţi şi vizitatori de pretutindeni.
BMW Welt este singurul loc unde vizitatorii pot experimenta trecutul, prezentul
şi viitorul companiei, mărcile şi produsele sale într-o formă atât de
concentrată. BMW Welt reprezintă angajamentul social, sentimentul de
responsabilitate şi angajamentul clar al BMW Group faţă de locaţia din München.
Ø BMW Welt este mai mult decât un simplu centru de livrări. Aici, BMW
Group prinde viaţă. BMW Welt reuneşte toate mărcile BMW sub un singur acoperiş
şi permite vizitatorilor şi clienţilor să experimenteze mărcile BMW, MINI,
Rolls-Royce, BMW Motorrad şi Husqvarna şi subbrandurile BMW M şi BMW i într-o
manieră interactivă.
Ø Cu peste două milioane de vizitatori anual, BMW Welt este principala
atracţie turistică a Bavariei. În 2012, a avut 10 milioane de vizitatori.
Oaspeţii vin din lumea întreagă. Cel mai mare număr de vizitatori străini, 13%
din total, vin din SUA; urmează Marea Britanie, cu opt procente. Majoritatea
vizitatorilor (59%) sunt din Germania, iar 37% dintre aceştia sunt din Bavaria.
Aproape patru milioane de oameni au vizitat BMW Welt mai mult de o dată.
Ø Zilnic, până la 160 de automobile sunt înmânate clienţilor din lumea
întreagă, veniţi la BMW Welt. Designul transparent al zonei de livrare permite
ca şi ceilalţi vizitatori să asiste la moment. În 2011, 18.000 de maşini au
fost înmânate noilor proprietari, între care s-au numărat şi 2.000 de clienţi
din SUA.
Ø BMW Welt oferă tururi cu ghid care au diferite puncte de interes,
precum arhitectura şi designul. În ultimii ani, peste 165.000 de vizitatori au
luat parte la mai mult de 21.000 de tururi.
Ø BMW Welt organizează şi găzduieşte peste 50 de evenimente diferite
de-a lungul unui an şi este un loc popular pentru aproximativ 300 de evenimente
externe în fiecare an, cum ar fi congrese, conferinţe şi ceremonii de premiere.
Ø Junior Campus este programul BMW Welt conceput special pentru copii cu
vârsta între 7 şi 13 ani. Aici, ei pot învăţa totul despre teme referitoare la
automobile, mobilitate şi dezvoltare durabilă într-o manieră distractivă şi
creativă - totul în diferite ateliere. De-a lungul ultimilor ani, peste 85.000
de copii şi tineri au participat la programele BMW Junior sau au fost invitaţi
la una dintre cele 1.250 de aniversări organizate la Junior Campus.
Ø BMW Welt are ca partener o renumită firmă de catering din München,
Kafer Fine Foods, cu ajutorul căreia se desfăşoară activitatea exclusivistului
Gourmet Restaurant EssZimmer - cu chef Bobby Brauer -, CooperS la parterul
clădirii, BAVARIE Restaurant şi Biker's Lodge la mezanin, dar se asigură şi
catering pentru numeroase evenimente organizate în facilităţile BMW Welt.
Ø BMW Welt este deschis zilnic de la ora 9.00 la ora 18.00. Nu se
percepe taxă de acces.
Ø Clădirea hibrid, care a fost inaugurată la 17 octombrie 2007, a fost
concepută de renumiţii arhitecţi COOP HIMMELB(L)AU, coordonaţi de Wolf D. Prix.
Studioul este asociat cu mişcarea deconstructivistă. Alţi susţinători cunoscuţi
ai acestui stil sunt faimosul arhitect Zaha Hadid, care a creat designul
clădirii principale a uzinei BMW din Leipzig, dar şi Rem Kolhaas şi Daniel
Libeskind.
Ø 4.000 de tone de oţel au fost folosite la clădirea BMW Welt -
aproximativ un sfert numai la Double Cone.
Ø Acoperişul BMW Welt este susţinut de numai 11 suporţi, ceea ce creează
impresia unui pavilion flotant în spaţiu. Acoperişul este echipat cu 3.600 de
celule solare, care acoperă o suprafaţă totală de 6.300 de metri pătraţi.
Acoperişul este atât de mare încât poate acoperi cu uşurinţă Piaţa San Marco
din Veneţia.
BMW Group
Datorită mărcilor BMW, MINI, Motociclete Husqvarna şi Rolls-Royce, BMW
Group este unul dintre cei mai de succes constructori de automobile şi
motociclete la nivel mondial. În calitate de companie ce operează la nivel
global, BMW Group dispune de 29 de locaţii de producţie şi asamblare în 14 ţări
şi are o reţea de vânzări în peste 140 de ţări.
În 2011, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 1,67
milioane de automobile şi peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul
fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de
68,82 miliarde de euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forţă de
muncă ce se apropia de 100.000 de angajaţi.
Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung
şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări
durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea
vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte
integrantă a strategiei sale. Ca urmare a eforturilor sale, BMW Group a fost
desemnat - de-a lungul ultimilor opt ani - lider al industriei în Dow Jones
Sustainability Indexes.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii