Vânzările au crescut în primele 9 luni în
Europa cu 2,3%, în ciuda regresului din industrie (-8,0%).
Cota de piaţă pe primele 9 luni este de 1,34%
în Europa.
Vânzări record în
Franţa, Olanda, Polonia, Austria şi Elveţia.
Autovehiculul de oraş Chevrolet Aveo este cel
mai bine vândut model Chevrolet în Europa în 2012.
Zurich. Chevrolet Europe a vândut 157.000[1] de autovehicule
în Europa de Vest şi Europa Centrală[2] din ianuarie
până în septembrie 2012, reprezentând o creştere de 2,3% (sau 3.500 de unităţi)
faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (2011: 153.500 autovehicule), în timp
ce industria auto a scăzut cu 8,0%. Cota de piaţă europeană a companiei
Chevrolet a crescut cu 0,13%, la 1,34%, datele fiind calculate în funcţie de vânzările
obţinute în 19 ţări europene. În Europa de Vest, Chevrolet a vândut 122.300 de
autovehicule, în creştere cu 3.650 de unităţi sau 3,1%.
„În climatul economic actual, Chevrolet a înregistrat o
creştere record a cotei de piaţă şi a vânzărilor, întrucât clienţii europeni
apreciază mai mult ca niciodată valoarea produselor. Cumpărătorii îşi îndreaptă
atenţia către noile modele Chevrolet pentru că noi le oferim ceea ce îşi
doresc: un design de excepţie şi toate echipamentele pe care şi le doresc, la
un preţ accesibil. Pe scurt, un autovehicul desăvârşit, pe măsura sumei
plătite,” a declarat Susan Docherty, Preşedintele Chevrolet Europe.
„Odată cu lansarea a 10 modele noi în ultimul an şi
jumătate şi cu autovehicule precum Cruze station wagon, Chevrolet a devenit o
alternativă cu adevărat viabilă pentru clienţii europeni,” a adăugat Docherty.
Top 3 pieţe Chevrolet în Europa de Vest şi Europa
Centrală în ceea ce priveşte vânzările din perioada ianuarie - septembrie
2012
|
||||
Vânzări în unităţi
|
Diferenţă faţă de 2011
în unităţi
|
Diferenţă faţă de 2011
în procente
|
Cotă de piaţă
|
|
Italia
|
24.960
|
+420
|
+1,7%
|
2,11%
|
Germania
|
23.230
|
+300
|
+1,3%
|
0,90%
|
Franţa
|
19.490
|
+1.670
|
+9,4%
|
1,11%
|
Chevrolet a înregistrat cea mai bună cotă de piaţă de
până acum pentru perioada ianuarie - septembrie în următoarele 7 ţări: Polonia
(3,37%), Slovenia (2,91%), Turcia (2,61%), Estonia, (1,75%), Austria (1,27%),
Franţa (1,11%) şi Germania (0,90%).
În 5 ţări, Chevrolet a avut vânzări record în perioada
ianuarie - septembrie 2012: Franţa (19.490 autovehicule), Olanda (8.390
autovehicule), Polonia (8.340 autovehicule), Austria (3.790 autovehicule) şi
Elveţia (2.940 autovehicule).
În Israel[3], Chevrolet a
vândut 7.200 de autovehicule şi a obţinut o cotă de piaţă de 4,26% în timpul
primelor 9 luni ale anului 2012.
Cel mai bine vândut model Chevrolet în Europa în primele
9 luni ale acestui an a fost autovehiculul de oraş Chevrolet Aveo, cu vânzări
de 46.650 de unităţi. După Aveo s-a clasat modelul de mici dimensiuni, Chevrolet
Spark, cu vânzări de 40.370 de unităţi. Chevrolet a vândut 29.620 de
autovehicule Cruze (sedan, hatchback şi station wagon) în Europa de Vest şi
Europa Centrală. Chevrolet Cruze este în continuare cel mai bine vândut model
al companiei la nivel global, estimându-se că vânzările vor creşte şi mai mult,
după lansarea recentă a variantei station wagon. Chevrolet a vândut 18.950 de
autovehicule Captiva SUV şi 18.780 de modele Orlando. Autovehiculul sport
Chevrolet Camaro a înregistrat în Europa vânzări de 18.000 de unităţi.
Sursa: Chevrolet Romania
[1] Valori preliminare privind înmatriculările – piaţa auto
totală (autoturisme şi autovehicule comerciale uşoare).
[2] Include 37 de ţări: EU27, Albania, Bosnia şi Herţegovina,
Croaţia, Islanda, Macedonia, Muntenegru, Norvegia, Serbia, Elveţia şi Turcia.
[3] Israel
face parte din
operaţiunile Chevrolet Europe, însă nu este inclusă în cifrele de vânzări de mai sus.
0 comentarii