Nou concept lifestyle
pentru revista BMW adresată clienţilor.
BMW Magazin pune accentul pe conţinutul lifestyle. Noul format, sub
sloganul "DRIVEN", va fi publicat de două ori pe an şi va cuprinde
articole dedicate condusului, pasiunii şi energiei. Modelele BMW vor fi
integrate cu mare atenţie în articolele despre artă, modă şi design - toate
respectând filosofia "never standing still in life".
Ediţia de România a noului BMW Magazin este disponibilă acum în
centrele de presă Inmedio din ţară la un preţ de 12 Lei. Publicaţia editată în
limba română a fost tipărită la înaltă calitate în Germania şi are conţinut
adaptat de la ediţia internaţională, precum şi articole pregătite în România,
respectând noua linie editorială.
Accentul va fi pus pe temele internaţionale despre oameni ale căror
idei vizionare ne schimbă viaţa. Andreas-Christoph Hofmann, director BMW Brand
Communications, a declarat la lansare: "Noul layout şi conţinut pentru
revista BMW întruchipează spiritul de pionierat al mărcii. Ne vom prezenta ca
fiind moderni, vizionari, creativi şi o sursă de inspiraţie. Conceptul orientat
spre lifestyle va face ca revista să fie liderul inovator printre revistele
auto din lumea întreagă".
Noi categorii - "Emotion", "IQ" şi
"Heroes" - au fost adăugate în acest scop. În prima ediţie BMW
Magazin - DRIVEN, renumitul fotograf american Erik Madigan Heck prezintă noul
BMW Seria 7 ca parte a sesiunii foto de modă ce a avut loc în Barcelona; în
timp ce BMW Seria 3 Touring duce cititorii într-o călătorie interesantă de
descoperire a deşertului marocan spre "Hollywood din nordul Africii".
Un reporter din Los Angeles verifică dacă este posibil să vizitezi toate
locurile importante pentru artă fără să reîncarci BMW Active E. Într-unul
dintre rarele interviuri acordate, Richard Branson - multimiliardar şi
astronaut amator - dezvăluie ceea ce îl conduce ca om. În acelaşi timp, noua
revistă include şi marea comunitate BMW de pe Facebook într-o poveste despre
cele mai interesante trasee montane ale mapamondului.
În secţiunea editorială românească se continuă poveştile despre piloţii
autohtoni care au născut legende alături BMW. Acest număr prezintă portretul
inedit al lui Marin Dumitrescu, un campion de 93 de ani care s-a consacrat
pilotând faimosul BMW 328 la sfârşitul anilor ’40, pentru ca apoi să îşi pună
amprenta peste Campionatul Naţional de Raliuri vreme de mai bine de 30 de ani,
inclusiv cu un BMW 2002, un alt model referinţă al mărcii.
Partener tradiţional BMW Group, Hoffmann und Campe Corporate Publishing
este responsabil pentru editarea şi producţia noii reviste. Noul redactor-şef, Adriano
Sack - anterior a lucrat la revista Spiegel şi a fost şeful secţiunii culturale
la "Welt am Sonntag" -, este responsabil acum pentru conţinut. Sack a
făcut parte din echipa de dezvoltare editorială a ediţiei germane Vanity Fair,
iar din luna iulie 2011 a fost directorul executiv al ediţiei germane
Interview. De asemenea, el a fondat comunitatea online dedicată modei "I
like my style".
Art director cu numeroase premii, Dirk Linke - fondatorul biroului de
design editorial ringzwei din Hamburg - a dezvoltat acest layout complet nou şi
noul concept al copertei pentru relansare. Coperta cuprinde un colaj de patru
imagini care reprezintă cuprinsul revistei. Având 100 de pagini cu subiecte
interesante, revista lifestyle este disponibilă la nivel internaţional din luna
octombrie 2012.
Pentru România revista este pregătită de agenţia de publicitate
Utopium, prima agenţie de publicitate full service din afara Bucureştiului, în
colaborare cu oameni de presă cu experienţă din România. La realizarea acestui
număr a participat Daniel Butnariu, jurnalist care semnează şi pentru reviste
importante de lifestyle şi automobile.
Despre BMW Magazin:
BMW Magazin este revista BMW AG dedicată clienţilor şi este publicată
internaţional din 1989. Ediţia tipărită este publicată bianual, cu un tiraj de
aproximativ 3,8 milioane de exemplare. Cu începere din 2010, BMW Magazin este
disponibilă şi ca ediţie online pentru iPad, iar pentru 2013 este prevăzută o
extindere a versiunii electronice. Revista pentru clienţi are succes la nivel
internaţional şi este disponibilă în 25 de limbi în peste 150 de ţări. Acest
succes a fost confirmat în ultimii ani de numeroasele premii naţionale şi
internaţionale: câştigător a 38 de distincţii, BMW Group a ocupat primul loc în
clasamentul CP-Monitor pentru 2011 privind corporate publishing.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii