Preţul modelului echipat cu motorizarea diesel bi-turbo
150CP porneşte de la 23.690 de euro (TVA inclus).
Noua Mazda6, cel mai nou model
al constructorului japonez care integrează linia de design Kodo şi gama de
tehnologii Skyactiv şi i-ACTIVESENSE, va fi disponibilă în România începând cu
luna ianuarie 2013, la un preţ de pornire de 21.690 euro (TVA inclus) pentru
motorizarea Skyactiv-G pe benzină de 2.0l şi 145 CP. Un element care va
diferenţia noua Mazda6 de concurenţa este faptul că preţurile pentru modelele
Sedan şi Combi sunt identice.
Similar SUV-ului CX-5 noua
Mazda6 va fi disponibilă în 4 niveluri de echipare: Emotion, Challenge,
Attraction şi Revolution. În versiunea de bază, Emotion, noua Mazda6 oferă deja
un pachet consistent de dotări, fiind echipată cu jante de aliaj de 17’’,
sistem de evacuare dublu, aercondiţionat, geamuri şi oglinzi acţionate electric,
sistemul i-STOP, sistemul de frânare regenerativă i-ELOOP (standard pe
motorizările diesel), sistem audio compatibil MP3, USB, AUX cu comenzi pe
volan, stopuri cu lumină LED, buton de pornire motor, senzori de monitorizare a
presiunii din pneuri, airbaguri frontale, laterale, cortină faţă-spate şi
sistemele de control al tracţiunii, de stabilitate dinamică şi de asistenţă la
plecarea din rampă.
Dacă vor opta pentru un nivel
de echipare superior, cumpărătorii vor putea beneficia de o serie extinsă de echipări
cum sunt: jante de aliaj de 19’’, padele pe volan pentru schimbarea
vitezelor (disponibile pe nivelul Revolution cu transmisie automată), display
color tactil de 5,8’’ cu unitate HMI pe consola centrală, senzori de lumină şi
ploaie, faruri Bi-Xenon adaptive, lumini diurne cu LED-uri, cameră pentru
marşarier, tapiţerie din piele neagră sau albă, sistem audio Bose cu 11
difuzoare, scaune faţă încălzite şi gama de tehnologii i-ACTIVESENSE printre
care se numără sistemul inteligent de frânare în oraş (SCBS), controlul automat
al fazei lungi (HBCS), sistemul de avertizare la depăşirea benzii de rulare
(LDWS), sistemul de monitorizare spate a vehiculului (RVM), pilotul automat
adaptiv Mazda (disponibil standard pentru motorizările 2.5i 192 CP şi CD175 cu
transmisie automată) şi sistemul inteligent de frânare la viteze între
15-145km/h (SBS).
Noua Mazda6 va putea fi
comandată în variate combinaţii de motorizări şi transmisii, care includ
motoarele Skyactiv-G pe benzină de 2l şi 2,5l în variantele cu 145 CP, 165 CP
şi 192 CP, respectiv motorizările Skyactiv-D diesel bi-turbo de 2,2l 150 CP sau
175 CP euro 6 şi transmisiile Skyactiv manuale sau automate cu şase rapoarte.
Sursa: Mazda Romania
o masina superba...mult peste alte firme importante din lume
RăspundețiȘtergere