La 1 Noiembrie 2012 s-a dat startul ”Caravanei 301”: 3
continente, 17 ţări si peste 10.000 km.
”Caravana 301” va construi notorietatea si reputaţia
modelului 301: noua berlină va contribui la extinderea internaţională a mărcii
Peugeot. Începând cu data de 1 noiembrie puteţi urmări itinerariul ”Caravanei
301” pe www.route301.peugeot.com.
În parteneriat cu filialele și importatorii din cele 17 ţări pe care le va străbate în
Europa Centrală si de Est și ţările Magreb, ”Caravana 301” va urma două
trasee: nordic, de la Istanbul la Moscova și sudic, de
la Istanbul la Casablanca.
“Caravana 301” urmărește două obiective bine definite:
- Competenţa și reputaţia,
oferind posibilitatea VIP-urilor și
blogger-ilor să-și traverseze ţara la bordul Peugeot-ului 301;
- Un ”test complet”, participanţii având posibilitatea să
aprecieze & evalueze calităţile autoturismului: confortul, spaţiul,
robusteţea și fiabilitatea pe drumurile din ţările în care va fi lansat
în următoarele luni.
Timp de aproximativ o lună ”Caravana 301” va străbate
drumurile din Rusia până la marginea Saharei:
- 3 noi modele 301 pentru fiecare traseu
- 2 rute: Istanbul –Moscova și Istanbul-Casablanca
- 17 ţări traversate
- 35 etape
- 70 conducători auto invitaţi
- 21 evenimente locale
- peste 10.000 km parcurși
Guillaume Couzy, Director de Marketing & Comunicare
Peugeot afirmă: “Caravana 301 este o abordare originală, ce presupune participarea
publică, pentru a evidenţia expertiza Peugeot pe segmentul berlinelor de
familie. Rutele propuse reflectă geografia comercială a modelului 301, iar
liderii de opinie invitaţi întăresc rapid reputaţia noului 301, un aspect
important în demersul de internaţionalizare al Mărcii”.
Există 2 cifre care sintetizează accelerarea internaţionalizării
mărcii Peugeot: vânzările în afara Europei, din totalul vânzărilor la nivel
mondial, au crescut de la 36% în 2005, la 48% în 2011.
Modelele 408, 508 308 sedan si 208 contribuie
semnificativ la evoluţia Peugeot pe pieţele majore în creștere din China, America Latină și Rusia.
Acum a venit modelului 301 să extindă oferta internaţională
Peugeot: un sedan accesibil și atractiv, cu o lungime de 4.44m, creat
pentru a satisface așteptările noilor clienţi, care achiziţionează pentru prima
dată un autovehicul, tinand cont de design, confort, tehnologie și robusteţe. Modelul 301, construit la uzina din Vigo
(Spania) precum și la Wuhan (China) va fi comercializat în lunile următoare
în Turcia, Europa Centrală și de Est, Rusia, Ucraina, ţările Magreb,
Orientul Mijlociu, Africa, America Latina iar la sfârșitul anului 2013 și în China.
Target-ul anual de vanzari pentru noul Peugeot 301 este de 150.000 de unitati.
Sursa: Peugeot Romania
0 comentarii