Începând cu septembrie 2012,
Michelin România a dat startul maşinii care se deplasează cu ajutorul
like-urilor, chiar prin intermediul noii sale pagini de Facebook, www.facebook.com/MichelinRomania.
LIKE dupa LIKE, kilometru după kilometru! Michelin îşi va purta fanii de pe
Facebook într-o călătorie virtuală de neuitat, oferindu-le sfaturi utile şi
inspiraţie pentru viaţa reală. « Fie că eşti pasionat de şoferie
sau de călătorii, alimentând maşina Michelin cu like-uri, vei avea ocazia să
faci noi descoperiri.» a spus Alina Papa, Director de Comunicare
Michelin România şi Balcani.
Prin lansarea paginii de
Facebook locale, Michelin România îşi consolidează prezenţa în mediul online şi
îşi continuă strategia de comunicare cu clienţii săi prezenţi în acest mediu.
« Având în vedere ca mulţi dintre clienţii Michelin sunt foarte
activi pe platformele de social media, prezenţa noastră aici a fost una
firească, mai ales ca acest spaţiu este potrivit pentru o discuţie deschisă şi
transparentă, reprezentativă pentru comunicarea dintre Michelin şi client.» a
adăugat Alina Papa.
Zi de zi, Michelin le va
prezenta fanilor săi de pe Facebook sfaturi utile, curiozităţi şi poveşti
fascinante din spatele brandului Michelin, în diferite rubrici precum: Clubul
Michelin, Km de poveste, Michelin zi de zi, O istorie în mişcare, Cariere, Ghid
de călătorie, Competiţii Auto Moto.
Pe parcursul lunii noiembrie,
Michelin a lansat pe Facebook aplicaţia CONCURS ROAD TRIP MICHELIN. Această
aplicaţie le oferă fanilor Michelin de pe Facebook, posibilitatea să meargă
într-un Road Trip virtual prin România, alegând din cele 5 trasee propuse de
Ghidul Verde Michelin. După alegerea traseului preferat, aceştia sunt invitaţi
să aleagă 3 prieteni care să-i însoţească în această călătorie. La sfârşitul
călătoriei, utilizatorii aplicaţiei vor primi o hartă reală, pe care o vor
putea folosi în următoarea călătorie cu maşina, şi vor intra în tragerea la
sorţi pentru 50 de kit-uri de călătorie Michelin.
Pe lângă pagina de Facebook,
Michelin România a lansat anul acesta şi canalul de youtube: www.youtube.com/michelinrochannel.
Vizitatorii vor putea găsi aici diverse filme legate de lumea Michelin:
evenimente, lansări de produse, reclame dar şi filme educative şi prezentări de
produse care intră în cele mai mici detalii ale inovaţiilor Michelin. În plus,
de anul acesta, site-ul www.michelin.ro a fost optimizat şi
pentru mobil: m.michelin.ro, Michelin fiind astfel mai aproape de
clienţi cu informaţii complete şi utile, oriunde s-ar afla. «Prin
prezenţa pe toate aceste canale de comunicare online, ne-am dorit să fim
aproape de comunităţi diferite, comunicând cu clienţii exact acolo unde se află
ei, oferindu-le sfaturi practice şi invitându-i să descopere lumea
Michelin, o lume mobilă, prietenoasă, fără graniţe impuse, astfel încât,
printr-un dialog deschis, să creăm o legătură durabilă cu aceştia. » a
adăugat Alina Papa.
În 2 luni de la data creării
paginii locale de Facebook „Michelin România”, aproape 7000 de utilizatori s-au
declarat fani ai brandului de origine franceză, o mare parte dintre aceştia
fiind foarte activi prin comentarii, like-uri, share-uri şi participare la
concursuri.
Strategia digitală Michelin a
fost coordonată de Michelin România şi Balcani prin Alina Papa – Director
Comunicare, Bogdan Boboc - Webmaster şi Irina Şeptilici - Director Evenimente,
cu suportul echipei TBWA formată din: Dragoş Roşca – Digital Artist, Sebastian
Romano - Copywriter, Bogdan Badiu – Copywriter, Alin Marghidanu - Creative
Director, Laura Nedeleschi - Creative Director, Alexandru Tertisco – Web
Developer, Daniel Ivan – Front-End Developer, Oana Romanescu – Account
Executive, Daniela Ioan – Account Director.
Sursa: Michelin Romania
0 comentarii