Subsidiara locală a
producătorului de anvelope de top la nivel mondial, Goodyear, a fost desemnată
„Campion Român în Afaceri“, ca urmare a succesului deosebit înregistrat prin
dezvoltarea reţelei Premio în România.
Goodyear Dunlop Tires
România, subsidiara locală a producătorului de anvelope de top la nivel
mondial, a fost desemnată „Campion Român în Afaceri“ de către EUROLINK - Casa Europei, prin
platforma CEEFTAC, program finanţat UE pentru concurenţă
loiala şi transparentă, ca urmare a rezultatelor deosebite înregistrate
împreună cu partenerii săi locali în dezvoltarea lanţului de franciză Premio în
România.
Introdus pe piața locală a service-ului și retailului cu anvelope în al
doilea trimestru al anului 2009, programul european de franciză Premio de la
Goodyear, numără în prezent 30 de magazine-service Premio în România şi urmează
să deschidă două noi locaţii până în primele zile ale anului 2013.
Lanțul de franciză Premio din România deține un număr impresionant de centre
greenfield de mari dimensiuni precum cele de la Timișoara, Craiova, Oradea, Galați, Baia Mare, Satu Mare, Târgu Mureș, Alexandria, Buzău, Focșani ș.a., cel mai mare fiind Premio
Railex din Suceava, cu o investiție inițială de peste 2 milioane de euro, și deservește zonele: Teleorman, Târgu Jiu,
Tulcea, Alba, Focşani, Iaşi, Deva, Ploieşti, Piteşti, Râmnicu Vâlcea,
Timişoara, Bacău, Galaţi, Arad, Suceava, Botoşani, Cluj-Napoca, Baia Mare cu
două centre Premio, Satu Mare, Târgu Mureş, Craiova, Braşov, Oradea, Buzău,
Afumaţi, Voluntari cartier Pipera şi Bucureşti, cu trei centre de profil.
„În urmă cu 4 ani, Goodyear Dunlop
Tires România a primit premiul de Debutul Anului pentru introducerea francizei
Premio pe piaţa din România, în condiţiile unui accentuat climat financiar
nefavorabil investiţiilor. Acum, primim această înaltă recunoaştere care ne
onorează în mod deosebit şi pe care o datorăm în totalitate partenerilor noştri
locali“, a declarat domnul Ovidiu Bălan, director general pentru România şi
Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România. „Franciza Premio înseamnă o
standardizare a calităţii desfacerii şi service-ului de anvelope. Vom
intensifica ritmul de creştere al francizei pe piaţa locală, astfel încât să
atingem un obiectiv de 75 de magazine-service Premio în România şi Bulgaria în următorii doi ani de zile“, a mai
adăugat acesta.
Ajuns la a treia sa ediţie,
evenimentul de decernare a diplomelor de excelenţă şi a trofeelor „Campion
Român în Afaceri“ a avut loc ieri, la sediul Institului Bancar Român. Organizat
de fundaţia EUROLINK – Casa Europei, evenimentul premiază în fiecare an
excelenţa şi inovaţia în toate ariile de dezvoltare şi activitate din România.
Printre câştigătorii ediţiei 2012 s-au mai numărat şi Farmaciile Belladonna şi
compania Romaqua, premiată pentru brandul Borsec. Evenimentul a coincis cu
lansarea oficială a Clubului Suporterilor Regiunii Dunării. Cu această ocazie,
la eveniment au mai fost prezenţi:
Comisarul European pentru Dezvoltare Regională - Dl Johannes Hahn,
Ambasadorul Republicii Austria în România - Dl. Michael Schwarzinger, Ministrul
Educaţiei - Prof. Univ. Dr. Ecaterina Andronescu sau Primarul Municipiului
Timişoara – domnul Nicolae Robu.
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner
0 comentarii