Goodyear Dunlop Tires Romania
Subsidiara locală a producătorului de anvelope de top la nivel mondial, Goodyear, a fost desemnată „Campion Român în Afaceri“, ca urmare a succesului deosebit înregistrat prin dezvoltarea reţelei Premio în România.

Goodyear Dunlop Tires România, subsidiara locală a producătorului de anvelope de top la nivel mondial, a fost desemnată „Campion Român în Afaceri“ de către EUROLINK - Casa Europei, prin platforma CEEFTAC, program finanţat UE pentru concurenţă loiala şi transparentă, ca urmare a rezultatelor deosebite înregistrate împreună cu partenerii săi locali în dezvoltarea lanţului de franciză Premio în România.

Introdus pe piața locală a service-ului și retailului cu anvelope în al doilea trimestru al anului 2009, programul european de franciză Premio de la Goodyear, numără în prezent 30 de magazine-service Premio în România şi urmează să deschidă două noi locaţii până în primele zile ale anului 2013.

Lanțul de franciză Premio din România deține un număr impresionant de centre greenfield de mari dimensiuni precum cele de la Timișoara, Craiova, Oradea, Galați, Baia Mare, Satu Mare, Târgu Mureș, Alexandria, Buzău, Focșani ș.a., cel mai mare fiind Premio Railex din Suceava, cu o investiție inițială de peste 2 milioane de euro, și deservește zonele: Teleorman, Târgu Jiu, Tulcea, Alba, Focşani, Iaşi, Deva, Ploieşti, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Timişoara, Bacău, Galaţi, Arad, Suceava, Botoşani, Cluj-Napoca, Baia Mare cu două centre Premio, Satu Mare, Târgu Mureş, Craiova, Braşov, Oradea, Buzău, Afumaţi, Voluntari cartier Pipera şi Bucureşti, cu trei centre de profil.

„În urmă cu 4 ani, Goodyear Dunlop Tires România a primit premiul de Debutul Anului pentru introducerea francizei Premio pe piaţa din România, în condiţiile unui accentuat climat financiar nefavorabil investiţiilor. Acum, primim această înaltă recunoaştere care ne onorează în mod deosebit şi pe care o datorăm în totalitate partenerilor noştri locali“, a declarat domnul Ovidiu Bălan, director general pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România. „Franciza Premio înseamnă o standardizare a calităţii desfacerii şi service-ului de anvelope. Vom intensifica ritmul de creştere al francizei pe piaţa locală, astfel încât să atingem un obiectiv de 75 de magazine-service Premio în România şi Bulgaria în următorii doi ani de zile“, a mai adăugat acesta.

Ajuns la a treia sa ediţie, evenimentul de decernare a diplomelor de excelenţă şi a trofeelor „Campion Român în Afaceri“ a avut loc ieri, la sediul Institului Bancar Român. Organizat de fundaţia EUROLINK – Casa Europei, evenimentul premiază în fiecare an excelenţa şi inovaţia în toate ariile de dezvoltare şi activitate din România. Printre câştigătorii ediţiei 2012 s-au mai numărat şi Farmaciile Belladonna şi compania Romaqua, premiată pentru brandul Borsec. Evenimentul a coincis cu lansarea oficială a Clubului Suporterilor Regiunii Dunării. Cu această ocazie, la eveniment au mai fost prezenţi:  Comisarul European pentru Dezvoltare Regională - Dl Johannes Hahn, Ambasadorul Republicii Austria în România - Dl. Michael Schwarzinger, Ministrul Educaţiei - Prof. Univ. Dr. Ecaterina Andronescu sau Primarul Municipiului Timişoara – domnul Nicolae Robu.

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii