Opel este prezent în forţă la
Salonul Auto de la Bologna.
Primul model Opel care
pătrunde în segmentul A fashion.
Opel aduce stil salonului prin
evenimentul „ADAM & Glamour”.
Bologna. Astăzi, Opel a
sărbătorit lansarea pe piaţa italiană a modelului ADAM în cadrul Salonului Auto
de la Bologna (5-9 decembrie 2012), la standul dedicat acestui autovehicul de
oraş nou şi elegant, campion în materie de personalizare. Standul ocupă o
poziţie centrală reflectând importanţa pieţei italiene pentru noul autovehicul
de oraş elegant, de dimensiuni mici.
Aspectul modern, îndrăzneţ şi
colorat al modelului ADAM, împreună cu potenţialul său de personalizare aproape
nelimitat, asigură unicitatea fiecărui autovehicul ADAM. La salon sunt
prezentate nouă versiuni ADAM: fiecare dintre acestea este complet diferită de
celelalte, datorită combinaţiei unice între interior, elemente de decor şi
culori pentru caroserie. Acest fapt subliniază încă o dată potenţialul de
personalizare uriaş al modelului ADAM. ADAM combină designul modern şi noul
sistem infotainment IntelliLink de la Opel, ce îi permite posesorului să
integreze smartphone-ul în autovehicul, transformând modelul în cel mai bine
conectat autovehicul de mici dimensiuni. Dimensiunile compacte fac modelul ADAM
deosebit de atractiv pentru piaţa italiană, acesta fiind proiectat special
pentru tineri sau pentru cei cu sufletul tânăr.
Prin lansarea ADAM în Italia,
Opel îşi consolidează portofoliul de produse prezente pe această piaţă, dar
satisface şi cerinţele clienţilor italieni, ce cumpără din ce în ce mai
frecvent modele din segmentele A şi B. Până în prezent, oferta mărcii Opel
pentru segmentul A a fost modelul Agila - un autovehicul din categoria
minifurgon, flexibil şi funcţional, destinat unui stil de viaţă activ, specific
oraşului. Cu o lungime de 3,70 metri, modelul ADAM extinde această gamă
printr-o soluţie poziţionată în mijlocul segmentului, acoperind de asemenea
piaţa italiană care urmează tendinţele şi care se află în creştere.
Designul inovator al modelului
ADAM se îmbină cu calitatea premium şi tehnologiile inovatoare, precum sistemul
IntelliLink, asistentul la parcare de ultimă generaţie, asistentul pentru
monitorizarea unghiului mort lateral cu alarmă şi servodirecţia cu mod CITY
acţionat printr-o simplă apăsare de buton.
Conform experţilor, modernul
segment A în care se poziţionează modelul ADAM va continua să crească în
următorii câţiva ani. Din 2000, vânzările de autovehicule elegante din
segmentul A (cu o lungime de aproximativ 3,70 m) au crescut cu aproximativ 30%
şi cele de lux din segmentul B (cu o lungime de aproximativ 4,0 m) cu peste
110%. În 2011, aproape 630.000 de unităţi din aceste modele la modă au fost
înmatriculate în Europa, faţă de 450.000 în 2008. Opel şi-a propus să
cucerească piaţa autovehiculelor de mici dimensiuni, aflată în creştere, cu
ajutorul modelului ADAM. Cererea de autovehicule de dimensiuni mici este
deosebit de mare în Italia. Din acest motiv este foarte probabil ca Italia să
devină piaţa principală pentru modelul ADAM.
ADAM pe scurt
Mic dar cu lăţime considerabilă,
modelul ADAM are aproape 3,70 m lungime şi 1,72 m lăţime (fără oglinzile
exterioare). Deşi modelul elegant cu trei uşi este perfect pentru oraş,
dinamica sa de conducere, inclusiv şasiul şi direcţia, asigură plăcerea
conducerii şi agilitate în orice situaţie. Habitaclul modelului ADAM oferă
spaţiu pentru până la patru persoane, pasagerii şi şoferul beneficiind de o
atmosferă premium.
De asemenea, modelul ADAM al
Opel oferă tehnologii premium specifice segmentelor superioare, precum noul
sistem infotainment IntelliLink ce integrează smartphone-ul utilizatorului în
autovehicul (cu sistem Android şi Apple iOS). Alte elemente care transformă
ADAM într-un autovehicul ideal pentru oraş sunt noua generaţie a sistemului de
asistenţă la parcare, care parchează automat autovehiculul, asistentul pentru
monitorizarea unghiului mort lateral cu alarmă, precum şi servodirecţia cu un
mod CITY acţionat printr-o simplă apăsare de buton.
Un configurator printr-o simplă atingere „Touch and View”
ADAM va ajunge în reprezentanţele
auto italiene la începutul anului 2013. În alte state europene, nivelul de
interes faţă de noul autovehicul Opel din segmentul A a fost foarte ridicat.
Conform ultimelor date, atât clienţii potenţiali, cât şi cei existenţi au
încercat aproximativ 80.000 de combinaţii diferite cu ajutorul configuratorului
online Opel.
De asemenea, în cadrul
Salonului Auto de la Bologna va fi deschis registrul de comenzi pentru ADAM pe
piaţa italiană. Datorită tehnologiei „Touch and View” a sistemului de configurare,
clienţii îşi vor putea configura propriul autovehicul ADAM. În loc să îşi
configureze autovehiculul în faţa unui ecran, clienţii fac acest lucru atingând
efectiv autovehiculele prezente la standul amenajat în cadrul Salonului Auto de
la Bologna. Astfel, experienţa vizuală oferită de configurator va fi îmbogăţită
de experienţa tactilă în timp real.
Configuratorul intră imediat în
acţiune atunci când sunt atinse anumite puncte sensibile de pe suprafaţa
autovehiculului. Aceste puncte sunt vizibile şi pot fi accesate şi de pe
ecranul configuratorului.
ADAM & Glamour
Salonul Auto de la Bologna a
găzduit un eveniment special, intitulat „Glamour & ADAM”. Evenimentul a
fost conceput pentru a ilustra cele trei universuri de echipare, ADAM GLAM,
ADAM SLAM şi ADAM JAM. Standul Opel a fost transformat într-un podium pe care
modelele au fost rugate să pozeze, fiind fotografiate în scopul realizării unei
prezentări artistice a celor trei stiluri diferite asociate cu cele trei
versiuni ale modelului ADAM: ADAM GLAM (elegant), ADAM SLAM (sportiv) şi JAM
(original). Vizitatorii au avut ocazia să se fotografieze alături de modele,
conform gusturilor în materie de stil ale fiecăruia dintre ei. O selecţie de
fotografii va fi postată pe pagina web ADAM & Glamour.
Cea de-a 37-a ediţie a
Salonului Auto de la Bologna, inclusă în acest an în calendarul OICA
(Organizaţia Internaţională a Constructorilor de Automobile), are loc în
locaţia Bologna Fiere şi se va încheia pe 9 decembrie. Accesul presei şi al
reprezentanţilor industriei auto se va face pe 4 decembrie. Accesul publicului
va fi permis pe 5 decembrie. În cadrul salonului auto organizat anul trecut au
fost înregistraţi peste 856.000 de vizitatori – mai mult cu şapte la sută faţă
de 2010.
Sursa:
Opel Romania
0 comentarii