Livrările BMW Group în noiembrie au
crescut la nivel mondial cu 23,0%.
Cea mai bună lună noiembrie din istorie: au fost livrate
170.932 de automobile BMW Group.
Robertson: Se poate stabili un record al vânzărilor
pentru întregul an.
Noiembrie a fost cea mai bună lună pentru BMW în România,
în acest an.
BMW Group a avut creşteri pe toate continentele în luna
noiembrie şi a înregistrat o nouă lună cu recorduri ale vânzărilor. Cu un total
de 170.932 de automobile ale mărcilor BMW, MINI şi Rolls-Royce (anul trecut:
138.954) livrate clienţilor în lumea întreagă, vânzările au fost cu 23,0% mai
mari decât în aceeaşi lună a anului anterior. De asemenea, au fost cele mai bune
prime 11 luni din istoria companiei, vânzările înregistrând o creştere de 10,1%
în comparaţie cu aceeaşi perioadă din 2011. Un total de 1.664.088 automobile
BMW Group au fost livrate în primele 11 luni ale anului (2011: 1.510.857), cu
puţin sub întregul volum de maşini vândute în întregul an 2011 (1,668,982).
Ian Robertson, membru al Consiliului Director BMW AG şi
director de vânzări şi marketing pentru marca BMW: "Portofoliul atractiv
de produse continuă să înregistreze o cerere importantă pretutindeni pe
mapamond şi am înregistrat încă o lună-record ca vânzări. Succesul modelelor
noastre dovedeşte forţa mărcilor noastre premium şi faptul că noi construim
automobilele pe care le vor oamenii. Luna trecută am înregistrat creşteri
importante pe multe dintre pieţe şi vrem să continuăm această tendinţă. Ca
urmare, recordul de vânzări pentru 2012 devine tot mai realizabil şi vom fi şi
de această dată cel mai important constructor auto premium din lume".
Vânzările mărcii BMW la nivel mondial au
crescut cu 26,4% în noiembrie, la 145.452 automobile (anul trecut: 115.106).
Vânzările modelului BMW X3 au rămas la un nivel ridicat, cu 14.653 de unităţi
livrate în ultima lună (2011: 11.397/ +28,6%). Actuala generaţie BMW X3 a fost
unul dintre cei mai importanţi vectori BMW de creştere din ultimii doi ani, cu
peste 250.000 de exemplare BMW X3 livrate clienţilor de la lansarea în
noiembrie 2010. Vânzările actualului BMW X3 au crescut cu peste 23,0% faţă de
precedenta generaţie în aceeaşi perioadă de timp. BMW X1 a continuat tendinţa
şi a înregistrat un salt al vânzărilor de 37,3%, la 14.711 de unităţi (anul
trecut: 10.714). BMW X1 beneficiază astfel de lansarea pe piaţa din China şi
Statele Unite în a doua jumătate a acestui an.
Cererea pentru BMW Seria 1 rămâne la un nivel ridicat,
vânzările înregistrând un salt de 37,3%, la 20.914 unităţi (anul trecut:
15.234), susţinută de lansarea versiunii cu 3 uşi precum şi a noi versiuni de
motorizări, inclusiv versiunea BMW M Performance M135i, dar şi de versiunile cu
tracţiune integrală BMW xDrive, pentru prima dată în istorie. Creşteri
importante a avut şi BMW Seria 3, cu vânzări care au crescut cu 35,7%, la
40.700 de automobile în cursul lunii noiembrie (2011: 29.998), model care de
asemenea beneficiază de un aport de motorizări noi şi BMW xDrive din
septembrie. Noul BMW Seria 3 Touring, cu debutul în toamnă, a contribui la
această creştere cu 7.766 de unităţi, o evoluţie de 35,3% în comparaţie cu anul
anterior (5.739). Vânzările BMW Seria 5 au crescut cu 28,1%, la 30.232 de
unităţi (anul trecut: 23.607), iar cererea pentru BMW Seria 6 a continuat să
fie una foarte importantă, cu 2.166 de automobile livrate luna trecută (2011:
1.391/ +55,7%).
În intervalul ianuarie-noiembrie, 1.388.274 de automobile
ale mărcii BMW au fost livrate, ceea ce înseamnă o creştere de 10,9% faţă de
aceeaşi perioadă a anului trecut (1.252.202).
La nivel mondial, MINI a livrat 25.077
de automobile în noiembrie (anul trecut: 23.528), ceea ce reprezintă o creştere
de 6,6% în comparaţie cu anul anterior. În SUA, vânzările MINI au crescut cu
10,5%, la 5.248 (2011: 4.750), în timp ce livrările din China continentală au
urcat cu 66,1%, la 2.085 de unităţi (anul trecut: 1.255). Vânzările la nivel
mondial ale modelului MINI Hatch s-au îmbunătăţit cu 10,5% în noiembrie, la
11.820 de maşini (2011: 10.694), iar cele ale MINI Countryman au ajuns la 8.602
unităţi (anul trecut: 8.199/ +4,9%). În primele 11 luni ale acestui an,
vânzările MINI au sporit cu 6,7%, la 272.773 de automobile (2011: 255.593).
În Europa, unde climatul economic se menţine
dificil şi în luna noiembrie, BMW Group şi-a îmbunătăţit volumul vânzărilor cu
9,9%, la 76.084 de unităţi (anul trecut: 69.237). Pentru perioada
ianuarie-noiembrie, vânzările BMW Group au crescut uşor în Europa, la un total
de 787.286 de automobile livrate (2011: 775.837/ +1,5%).
În Asia, livrările BMW Group au crescut cu
48,9% în cursul lunii trecute, la 45.990 de unităţi (anul trecut: 30.886). În
primele 11 luni ale anului, compania a înregistrat evoluţii importante în Asia,
vânzările urcând cu 30,0% la un total de 444.859 de maşini (2011: 342.176).
China continentală se poate mândri cu 31.090 de livrări în noiembrie, un salt
de 62,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior (19.155). Creşterea
substanţială se datorează impulsului oferit de modelele produse pe plan local,
BMW X1 şi BMW Seria 3 cu ampatament lung, precum şi faptului că în aceeaşi
perioadă a anului trecut era scoasă precedenta generaţie BMW Seria 3. Pe
primele 11 luni, 295.974 de automobile BMW şi MINI au fost vândute în China
continentală (2011: 215.023), ceea ce se traduce printr-o creştere de 37,6%.
În cele două Americi, BMW Group a
înregistrat creşteri importante în luna noiembrie, cu 43.356 de unităţi
livrate, un salt de 29,0% faţă de anul anterior (33.599). De la începutul
anului, 373.398 de maşini au fost livrate clienţilor din Americi (anul
anterior: 339.789/ +9,9%). În SUA, vânzările BMW Group au urcat cu 38,8% în
noiembrie, la 36.461 de unităţi (2011: 26.271). Faţă de anul anterior, BMW
Group a urcat cu 11,3% la capitolul vânzări, cu un total de 303.728 de
automobile livrate în primele 11 luni din 2012, faţă de 272.873 în aceeaşi
perioadă din 2011.
În România BMW a închis cea mai bună
lună a acestui an, cu 222 unităţi livrate, ceea ce a dus la un total de 1894
unităţi pentru tot anul 2012. Astfel BMW îşi întăreşte încă o dată prima
poziţie şi pe piaţa premium din România. BMW X5 rămâne cel mai bine vândut
model al mărcii, cu un total de 333 unităţi pentru primele 11 luni ale anului
(2011: 362 unităţi). Deşi modelele X rămân dominante (aproape 2 din 3 sunt
modele vândute sunt BMW X1, X3, X5 sau X6), acest an a văzut extinderea mărcii
şi în alte segmente. BMW Seria 5 îşi întăreşte astfel dominaţia în segmentul
superior cu un total de 305 unităţi, depăşind deja volumele înregistrate pentru
tot anul precedent, în timp ce roadsterul BMW Z4 are deja o creştere de peste
300% faţă de volumul total înregistrat în anul 2011. Remarcabilă este şi
extinderea în segmentul estate, cu un total de 49 BMW Seria 3 Touring şi 9 BMW
Seria 5 Touring.
MINI, cu 143 unităţi livrate în primele 11 luni ale
anului, se află deja la 2 unităţi de totalul din 2011 şi se pregăteşte pentru
cea mai bună performanţă din ultimii 4 ani. Cel mai de succes model rămâne MINI
Hatch cu 81 unităţi, urmat de MINI Countryman cu 49 unităţi.
Evoluţia pozitivă din România este susţinută şi de un
pachet extins de programe de finanţare BMW Financial Services, în prezent 2 din
3 automobile fiind achiziţionate prin leasing. Se remarcă noile produse de finanţare
în lei, cu dobândă fixă care începe de la numai 1,99%.
Sursa: BMW Romania
Cred ca aceasta marca de masini, va cuceri o cota din ce in ce mai mare si pe piata Romaneasca. Este o masina cu calitati superioare insa nu este chiar pe buzunarul nostru, dar cu timpul aceasta situatie in mod sigur se va schimba asa ca si in occident.
RăspundețiȘtergereMi se pare ca este cea mai populara masina din Romania, dupa Logan
RăspundețiȘtergereSa mai aud vreunul ca e criza... Pai BMW nu are pretul Loganului si se stie ca investitia intr-o masina noua reprezinta 50 % pierdere din clipa in care bagi prima data cheia in cotact
RăspundețiȘtergere