Clasamentul Auto Bild a oferit o nouă
confirmare: plăcerea condusului este recompensată - pe piaţa din Germania, MINI
Cooper S îşi menţine valoarea mai bine decât orice alt automobil din clasa
mică.
München. Când vine
vorba de plăcere a condusului, MINI este un câştigător permanent. Şi nu poate
fi învins nici când este analizată menţinerea valorii, o reconfirmare venită
atunci când MINI Cooper S a fost desemnat "Wertmeister 2013"
(Campionul Valorii 2013). Acesta este al nouălea an consecutiv când un model al
mărcii premium din Marea Britanie a ocupat primul loc la categoria automobilelor
mici în clasamentul publicat de revista Auto Bild. Noul deţinător al titlului a
preluat laurii de la MINI Cooper, care a câştigat "Campionul Valorii"
la precedentele două ediţii. Premiul este acordat modelelor care se bucură de
un preţ de revânzare foarte bun în Germania. Rezultatele au fost publicate
integral în ultimul număr Auto Bild.
Calitatea premium şi designul expresiv, puterea şi
eficienţa motorului turbo de 135 kW/184 CP şi agilitatea distractivă au adus o
popularitate remarcabilă modelului MINI Cooper S, precum şi titlul
"Wertmeister 2013". Acestea au fost concluziile ultimului studiu
privind menţinerea valorii maşinilor din Germania. Sondajul a fost realizat de
revista auto cu cea mai mare circulaţie din Europa în colaborare cu institutul
pentru analize de piaţă Schwacke. Specialiştii pieţei auto au analizat valoarea
de revânzare pe care clienţii se aşteaptă să o obţină după patru ani pentru
modele din zece segmente, înmatriculate prima dată în 2012. În categoria
maşinilor mici, prognoza pentru MINI este una foarte bună şi de această dată;
studiul arată că MINI Cooper S poate fi revândut la 64,8% din valoarea
iniţială.
Cum deprecierea este un factor semnificativ în calcularea
costului pentru fiecare client de maşină nouă, clasamentul "Wertmeister"
reprezintă o bază utilă în luarea deciziei de cumpărare. Specialiştii pieţei
auto evaluează fiecare model folosind criterii precum caracteristicile
automobilului, preţul de cumpărare, performanţele în teste comparative,
imaginea mărcii şi costurile de întreţinere.
De asemenea, la calcularea menţinerii valorii au fost
luate în considerare atât tendinţa generală a cumpărătorului, cât şi
dezvoltarea pieţei auto. Rezultatele pentru segmentul maşinilor mici vor
încuraja clienţii să investească şi în acest an în plăcerea condusului
emblematică pentru MINI.
0 comentarii