Singurul autovehicul din
segmentul său produs în Germania.
Uzina din Thuringia se mândrește cu flexibilitate și cea mai înaltă calitate.
Investiții totale de 190 milioane de
euro.
Peste 16.000 de comenzi primite
înainte de lansarea oficială pe piață de pe 19 ianuarie.
Campionul personalizării, cu
peste 61.000 de combinații posibile pentru exterior și aproape 82.000 pentru
interior.
SIRI, software-ul de
recunoaştere vocală de la Apple, disponibil în curând – pentru prima dată în
segment.
O desfăşurare impresionantă pentru un autovehicul de
mici dimensiuni: Opel sărbătorește începerea oficială a producției autovehiculului său lifestyle de mici dimensiuni,
ADAM, la uzina Eisenach. În cinstea modelului au sosit mulți invitați speciali. „Acesta este un moment deosebit
pentru Eisenach și pentru întreaga companie. Modelul ADAM este îndrăzneț, inovator, versatil și
întruchipează astfel spiritul de pionierat care ghidează marca Opel într-o eră
nouă”, a declarat Steve Girsky, Preşedinte al Consiliului de Supraveghere Opel,
Vicepreşedinte GM şi Preşedinte GM Europe.
Atât ministrul economiei din landul Thuringia, Matthias
Machnig, cât și Vicepreședintele Consiliului de Administrație Opel, Dr. Thomas Sedran, au subliniat faptul că Opel
este singurul producător auto care nu doar dezvoltă, ci și construiește un
autovehicul de mici dimensiuni în Germania. Sedran: „Modelul ADAM reprezintă un
angajament clar faţă de uzina noastră din Eisenach și faţă de Germania în ansamblu.” Cu vastele sale
posibilități de personalizare, modelul ADAM constituie o provocare
pentru planificare, logistică și producție. „Atât
echipa cu înaltă calificare de la Eisenach, cât și orice
persoană din companie care a lucrat la acest proiect se poate mândri cu această
zi”, a adăugat Sedran.
Şi săritoarea în înălțime Ariane
Friedrich se mândrește: campioană în cadrul Campionatului European de
atletism în sală din 2009 și multiplă campioană a Germaniei, aceasta a
avut onoarea de a conduce modelul ADAM în timp ce părăsea linia de asamblare
alături de Steve Girsky, Preşedintele Consiliului de Supraveghere Opel.
Investiții de 190 de
milioane de euro în unități de producție flexibile și moderne
Condiția cheie pentru producerea modelului ADAM
este flexibilitatea. În definitiv nu există nicăieri în lume un alt autovehicul
din această clasă care să poată oferi peste 61.000 de variante pentru exterior și aproape 82.000 pentru interior, începând de la culori și jante și până la detalii speciale, cum ar fi
diferite capitonaje pentru plafon. Dr. Sedran a declarat: „Oricine comandă
astăzi un autovehicul ADAM poate fi sigur că nu va vedea altul la fel. Aproape
fiecare autovehicul ADAM va fi unic, atât de extinsă este gama de elemente pe
care le construim aici.” Opel a investit aproximativ 190 de milioane de euro
pentru a putea produce la Eisenach această a doua linie de autovehicule, pe
lângă modelul Corsa.
Autovehiculul „made in Eisenach” a făcut deja o impresie
puternică asupra publicului după ce a fost prezentat toamna trecută la Salonul
Auto de la Paris. Acum premiera oficială în cadrul reprezentanțelor Opel din Germania este foarte apropiată, având loc
pe 19 ianuarie. „În momentul de față am primit
deja peste 16.000 de comenzi din toată Europa”, a declarat Dr. Thomas Sedran.
Extravaganță de inovații accesibile
„Modelul ADAM nu este doar simbolul orașului Eisenach și al
landului Thuringia. Este și simbolul întregii companii. Opel deține în momentul de față cel mai
atrăgător portofoliu de modele din întreaga sa istorie de 150 de ani, iar ADAM
reprezintă o parte vitală a acestuia”, a subliniat Stefan Fesser, directorul
uzinei. Acesta s-a referit în special Ia noile tehnologii, inteligente și accesibile ale autovehiculului. Sistemul infotainment
IntelliLink face din modelul ADAM cel mai bine conectat autovehicul de mici
dimensiuni, având în vedere că integrează smartphone-ul proprietarului în
autovehicul (Apple iOS și Android). În curând va fi disponibil și cu software-ul inovator pentru recunoaştere vocală SIRI
de la Apple. Autovehiculul orientat spre lifestyle oferă, de asemenea, o selecție spectaculoasă de inovații care până
în acest moment erau oferite doar pentru clasele superioare sau nu erau
disponibile. Exemple de unicitate în cadrul segmentului sunt sistemul automat
de asistență la parcare de ultimă generație, volanul încălzit, asistentul pentru monitorizarea
unghiului mort lateral cu alarmă și suportul
pentru biciclete Flex-Fix complet integrat, disponibil exclusiv la Opel.
Ofensiva de modele în care Opel investeşte mai multe
miliarde de euro continuă. Următorul nou-venit, elegantul autovehicul
decapotabil Cascada, este deja la linia de start şi se va afla în reprezentanţe
în acest an. Între 2012 şi 2016, Opel va lansa pe piață în total 23 de autovehicule și 13 motoare noi.
Sursa: Opel Romania
0 comentarii