Cea de-a opta ediţie a competiţiei Dunlop 24H DUBAI, prima
cursă internațională de anduranță din acest an pentru
clasa GT, turisme și 24H speciale, a fost un mare succes. Pe parcursul celor
24 de ore, s-au înregistrat nu mai puțin de 29 de schimbări
ale primei poziții și nouă mașini diferite au preluat conducerea din cele 81 de maşini
participante la cursă. “Împreună am trăit experiența unei mari întreceri și, încă o dată, a unui eveniment fantastic,” a declarat Gerrie
Willems în numele agenției olandeze CREVENTIC, promotori și organizatori ai Dunlop 24H DUBAI în colaborare cu DNRT (Dutch National
Racing Team – Echipa Națională Olandeză de Curse) și DAMC (Dubai Autodrome
Motorsport Club – Clubul Autodrom Motorsport din Dubai). “Faptul că am avut
atât de multe mașini în poziția de lider, inclusiv mașini din clasa de amatori, este dovada că regulile noastre au funcționat foarte bine. Mai mult, să ai un Mercedes-Benz SLS AMG, un Ferrari 458
Italia și un Aston Martin Vantage GT3 pe podium și mașini precum Porsche 997 GT3 R, Lamborghini Gallardo LP600+
și McLaren MP4-12C în top zece, este visul oricărui fan al
sporturilor auto.”
Dar, ca de obicei și în buna tradiție a curselor de anduranță, Dunlop 24H
DUBAI nu a fost doar despre ingineria impresionantă GT3 în clasa de vârf, ci a
lăsat să se vadă o bună competiție și în celelalte
categorii și câteva dintre înfruntări pentru victoriile în clase s-au dat chiar până
la linia de sosire. “Această combinație de mașini de amatori și profesioniști reflectă adevăratul
spirit al Dunlop 24H DUBAI,” a mai declarat Willems. “Mașinile compacte
precum Renault Clio, MINI și Citroën C2 sunt la fel de
binevenite ca și puternicele mașini sport. Echipele s-au ajutat între ele pentru a trece
linia de sosire și atmosfera atât în cabina șoferilor cât și la padocuri a
fost din nou foarte bună. Acesta este de altfel și un exemplu
perfect al filosofiei DNRT privind competițiile auto, care a
fost răspândită de-a lungul anilor la nivel internațional de către
echipa CREVENTIC.” Așa cum Dr. Mohammed Bin Sulayem, președintele Autorității Motorsport a
Emiratelor (ACTUAE) și vice-președinte al FIA, a spus: “Dunlop 24H
DUBAI este o întrecere cu suflet.” ACTUAE a contribuit de altfel major la
succesul evenimentului, alături de omologul său olandez KNAF.
Dunlop 24H DUBAI a avut o acoperire media considerabilă, cu peste 16 ore de
transmisiune live pe Motors TV și numeroase alte canale din întreaga
lume. Peste 100 de jurnaliști de pretutindeni, atât din presa
online cât și cea scrisă, au fost prezenți la întrecere. De asemenea, o largă
audiență a ascultat comentariile echipei de experți a postului Radio
Show Limited, cunoscută din transmisiile Radio Le Mans. Twitter (@24HSERIES) și Facebook (24H
Series) au fost și ele surse apreciate pentru transmiterea informațiilor despre
eveniment, care a și devenit subiect popular pe Twitter. Ca și în anii
anteriori, sumele au fost strânse pentru susținerea KWF (fundație olandeză care
luptă împotriva cancerului), act de caritate la care au contribuit mulți competitori.
Sursa: Izabella
Ghita, PR Managing Partner
0 comentarii