Michelin aduce siguranţa rutieră în atenţie pe
Facebook, prin campania “Siguranţa face noua lege a străzii” ce-şi
propune să-i convingă pe şoferi şi pe pietoni să-şi schimbe comportamentul în
trafic şi să respecte regulile de siguranţă rutieră, renunţând la “legile străzii”.
“A conduce o maşină în România poate fi o
provocare zilnică, deoarece sunt din ce în ce mai mulţi oameni care nu mai
respectă regulile şi creează haos în trafic. Regulile normale de circulaţie
sunt încălcate în permanenţă şi înlocuite cu “legile străzii.” Cred însă că
suntem în continuare destul de mulţi cei care vrem ca regulile normale să fie
respectate. Astfel, Michelin face din condusul în siguranţă un subiect de
interes şi pentru prietenii noştri de pe Facebook, cu dorinţa de a renunţa la legile
străzii şi de a urma regulile de siguranţă rutieră.” a declarat Alina Papa, Director
Comunicare, Michelin România şi Balcani.
Prin campania “Siguranţa face noua lege a străzii”,
Michelin îşi doreşte să contribuie la creşterea siguranţei rutiere în România
folosind avantajele de comunicare oferite de Facebook. Campania va continua
până la sfârşitul lui 2013, prin episoade săptămânale ce pornesc de la cele 10
reguli de aur pentru drumuri mai sigure, create de Michelin împreună cu FIA (Federaţia
Internaţională a Automobilului). Fiecare episod va aborda o anumită regulă a
siguranţei în trafic şi va fi reprezentată de un vizual educativ care va expune
în oglindă o “lege a străzii” şi “regula de siguranţă rutieră Michelin”.
“După ce am comunicat pe această
temă pe diferite canale offline, am ales să mergem cu promovarea siguranţei
rutiere şi pe Facebook, pentru a oferi acestei comunităţi resursele şi ocazia
de a se implica activ, prin schimbarea comportamentului în trafic şi prin împărtăşirea
cu prietenii a principalelor reguli de siguranţă rutieră. Ne dorim ca această
campanie să ducă la dialog, la interacţiune între membrii comunităţii Michelin de
pe Facebook şi prietenii lor, iar prin împărtăşirea experienţelor din trafic să-i
convingem pe cei care se lasă conduşi de “legile străzii” să aleagă respectarea
“regulilor de siguranţă rutieră.” a adăugat Alina Papa.
În cei peste 120 de ani de la înfiinţarea sa, alături
de performanţa produselor sale, Michelin a adus în atenţia opiniei publice cele
mai bune acţiuni şi practici de siguranţă rutieră, promovând o mobilitate
rutieră mai sigură şi durabilă. În plus, Grupul sprijină iniţiativele
internaţionale orientate spre această temă, aşa cum este Decada ONU de Acţiune
pentru Siguranţă Rutieră. În 2012, Michelin şi Federaţia Internaţională a
Automobilului (FIA) au lansat campania internaţională de promovare a celor 10 Reguli
de Aur pentru drumuri mai sigure. Campania îşi propune să atragă atenţia asupra
comportamentului rutier cu scopul de a educa şi îmbunătăţi comportamentul
rutier în întreaga lume. “Siguranţa face noua lege a străzii” este parte
din această serie de acţiuni ce vor fi implementate pe tot parcursul acestui
an.
“Credem cu tărie că această
provocare - a unei siguranţe rutiere crescute - găseşte răspuns în acţiunile
Michelin, atât prin inovaţia în a construi anvelope tot mai performante dar şi
prin implicarea în acţiuni educative în această direcţie, atât în mediul
offline cât şi în cel online. În 2013, Michelin provoacă legile nescrise ale
străzilor în favoarea regulilor de siguranţă rutieră. ” a spus Alina Papa.
Începând cu septembrie 2012, Michelin România a
lansat pagina locală de Facebook www.facebook.com/MichelinRomania prin
intermediul maşinii care s-a deplasat cu ajutorul like-urilor. Timp de aproape
6 luni, maşina de like-uri a paginii
Facebook Michelin România s-a plimbat de-a lungul şi de-a latul Europei, ajungând
la aproape 10.000 de fani. Zi de zi, Michelin şi-a purtat fanii de pe Facebook
într-o călătorie virtuală, oferindu-le sfaturi utile şi inspiraţie pentru viaţa
reală.
Strategia digitala Michelin a fost coordonată de
Michelin România şi Balcani prin Alina Papa – Director Comunicare, Bogdan Boboc
– Manager Comunicare Online şi Irina Şeptilici - Manager Evenimente, cu
suportul echipei TBWA formată din: Sorin Liurea - Copywriter, Bogdan Badiu
– Copywriter, Dragoş Roşca – Digital Artist, Daniel Ivan –
Front-End Developer, Laura Nedeleschi - Creative Director, Cristina
Oncescu - Strategic Planner, Oana Romanescu – Account Executive, Daniela
Ioan – Account Director.
Sursa: Michelin Romania
0 comentarii