Previziunile Bosch
arată faptul că începând cu anul 2020 se va înregistra o creştere puternică a
cererii de autovehicule electrice şi de modele hibrid „plug-in”. Din acest
motiv, după primirea acordului din partea autorităţilor competente, Bosch a
continuat reorganizarea operaţiunilor sale cu acumulatorii litiu-ion pentru
autovehicule. Astfel, fostele unităţi funcţionale SB LiMotive Germany GmbH din
Stuttgart şi Cobasys LLC cu sediul în Orion, Michigan, vor fi încorporate în
Grupul Bosch sub forma unei filiale, Robert Bosch Battery Systems, care va fi
deţinută în totalitate de concernul german.
Ca parte a intensificării suplimentare a activităţilor cu acumulatori, Bosch s-a angajat să realizeze toate proiectele demarate deja, legate de sistemele de acumulatori. Conform planurilor concernului german, Samsung SDI va fi furnizorul principal de celule de acumulatori, dar Bosch va avea libertatea de a folosi celule şi de la alţi producători. Modelul Fiat 500e, lansat în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles şi care urmează să intre în producţia de serie începând cu anul acesta, este primul autovehicul cu propulsie complet electrică, echipat cu un pachet de acumulatori Bosch.
Reţea europeană independentă de specialişti în domeniul acumulatorilor
Începând cu anul 2020, se prevede o creştere puternică a cererii de autovehicule electrice şi de modele hibrid „plug-in”. Bosch valorifică la maximum timpul disponibil şi îşi extinde activităţile pentru a dezvolta şi produce sisteme de acumulatori litiu-ion mai eficiente. Compania îşi doreşte o colaborare strânsă cu partenerii specializaţi din industrie şi din învăţământul superior pentru a desfăşura proiecte de cercetare şi dezvoltare pentru crearea de celule de acumulatori de înaltă performanţă în Germania şi pentru a pune bazele unei reţele europene de specialişti şi furnizori. Această iniţiativă va favoriza expertiza atât în domeniul acumulatorilor pentru electromobilitate, cât şi al viitoarelor dispozitive staţionare de stocare a energiei.
Fiind unul dintre principalii furnizori din industria auto, Bosch ocupă cea mai bună poziţie pe piaţa acumulatorilor pentru autovehiculele hibride şi electrice. În acest scop, Grupul Bosch investeşte 400 de milioane de euro pe an numai în domeniul electromobilităţii. Bosch are în prezent peste 1.100 de angajaţi care activează în acest domeniu – inclusiv cei aproximativ 500 de specialişti din Germania, S.U.A. şi China. Această prezenţă internaţională îi asigură companiei Bosch posibilitatea de a avea legături strânse cu clienţii săi de pe cele mai importante pieţe mondiale de e-mobilitate.
Ca parte a intensificării suplimentare a activităţilor cu acumulatori, Bosch s-a angajat să realizeze toate proiectele demarate deja, legate de sistemele de acumulatori. Conform planurilor concernului german, Samsung SDI va fi furnizorul principal de celule de acumulatori, dar Bosch va avea libertatea de a folosi celule şi de la alţi producători. Modelul Fiat 500e, lansat în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles şi care urmează să intre în producţia de serie începând cu anul acesta, este primul autovehicul cu propulsie complet electrică, echipat cu un pachet de acumulatori Bosch.
Reţea europeană independentă de specialişti în domeniul acumulatorilor
Începând cu anul 2020, se prevede o creştere puternică a cererii de autovehicule electrice şi de modele hibrid „plug-in”. Bosch valorifică la maximum timpul disponibil şi îşi extinde activităţile pentru a dezvolta şi produce sisteme de acumulatori litiu-ion mai eficiente. Compania îşi doreşte o colaborare strânsă cu partenerii specializaţi din industrie şi din învăţământul superior pentru a desfăşura proiecte de cercetare şi dezvoltare pentru crearea de celule de acumulatori de înaltă performanţă în Germania şi pentru a pune bazele unei reţele europene de specialişti şi furnizori. Această iniţiativă va favoriza expertiza atât în domeniul acumulatorilor pentru electromobilitate, cât şi al viitoarelor dispozitive staţionare de stocare a energiei.
Fiind unul dintre principalii furnizori din industria auto, Bosch ocupă cea mai bună poziţie pe piaţa acumulatorilor pentru autovehiculele hibride şi electrice. În acest scop, Grupul Bosch investeşte 400 de milioane de euro pe an numai în domeniul electromobilităţii. Bosch are în prezent peste 1.100 de angajaţi care activează în acest domeniu – inclusiv cei aproximativ 500 de specialişti din Germania, S.U.A. şi China. Această prezenţă internaţională îi asigură companiei Bosch posibilitatea de a avea legături strânse cu clienţii săi de pe cele mai importante pieţe mondiale de e-mobilitate.
Axarea pe sistemul de acumulatori
În prezent, Bosch îşi concentrează atenţia asupra sistemului de acumulatori şi,
în mod special, asupra gestionării acumulatorilor şi adaptării procesului de stocare
a energiei la autovehicul în ansamblul său, deci la toate aspectele referitoare
la integrarea mecanică şi electronică. Acesta este domeniul clasic de
competenţă al companiei. În definitiv, eficacitatea şi performanţa
autovehiculelor electrice depind de obţinerea interacţiunii optime între toate
componentele electrice şi electronice şi gestionarea variabilelor majore ale
acumulatorului, cum ar fi temperatura sau starea de încărcare, în aşa fel încât
acestea să îndeplinească cerinţele specifice diferitelor situaţii.
Progresele înregistrate în aceste domenii pot aduce îmbunătăţiri semnificative
în ceea ce priveşte autonomia şi timpul de încărcare, ce pot constitui factori
decisivi ai succesului autovehiculelor electrice. Acesta este unul dintre
motivele pentru care Daimler a ales sistemul de gestionare a acumulatorului
pentru versiunea electrică a modelului său Smart.
Sursa: Bosch Romania
0 comentarii