2013, anul Chemtraders pentru franciza Premio în Bucureşti
Ritmul alert de dezvoltare în România al lanţului de franciză Premio de la
Goodyear aduce în fiecare an un nou centru Premio în Bucureşti. Premio
Chemtraders marchează anul 2013, fiind cel de-al patrulea centru Premio din
capitală.
Goodyear Dunlop Tires
România, împreună cu partenerul său francizat S.C. Chemtraders S.R.L., au
introdus astăzi în lanţul de franciză Premio un nou centru de profil în
Bucureşti. Premio Chemtraders oferă o platformă extinsă de service şi retail cu
anvelope, beneficiind atât de avantajele conceptului Premio de la Goodyear, cât
şi de logistica şi expertiza unei mici reţele de distribuţie cu puncte de lucru
în Bucureşti, Popeşti Leordeni, Boldeşti Scăieni, Constanţa sau Craiova. Odată
cu introducerea sa oficială pe piaţa locală de profil sub marca Premio, Premio
Chemtraders devine cel de-al patrulea magazin-service Premio din Bucureşti şi
primul din portofoliul partenerului local.
Partener al Goodyear
Dunlop Tires România din 1998, societatea comercială specializată în importul
şi distribuţia de avelope, jante, camere de aer şi echipament specializat
pentru service roţi, SC Chemtraders SRL devine oficial partener francizat
Premio. Situat în sectorul 5 al capitalei, pe strada Sergent Nuţu Ion la
numărul 8-12, Premio Chemtraders dispune de 4 rampe de lucru, din care 3 pentru
turisme şi camionete uşoare şi una pentru geometrie. Acestora li se adaugă o
rampă pentru camioane şi un depozit cu o capacitate de 800 de anvelope atât
pentru turisme cât şi pentru camioane.
“Începând cu această
dată, putem spune că reintrăm pe piaţa locală a service-ului şi retail-ului cu
anvelope sub o marcă europeană puternică. Deschidem acum acest prim centru
Premio Chemtraders cu speranţa unei dezvoltări ulterioare a parteneriatului
nostru cu Goodyear Dunlop Tires România şi a unei extinderi la nivel local
graţie avantajelor pe care ni le oferă acest concept de service şi retail de la
Goodyear”, a declarat Radu Budişteanu, administrator al Premio Chemtraders.
“Service-ul nostru din strada Sergent Nuţu Ion este activ de aproape 15 ani,
iar intrarea în lanţul de franciză Premio înseamnă totodată un suflu nou şi o
nouă perspectivă pentru dezvoltarea afacerii noastre”, a mai declarat acesta.
Pentru intrarea în
franciza Premio, partenerul local bucureştean a realizat o investiţie de aproximativ
50.000 de euro, consumată în retehnologizarea unităţii. Cu noii parametri
necesari atingerii nivelului Premio, centrul Premio Chemtraders dispune acum de
echipamente de ultimă generaţie, agreate de marii producători de autovehicule,
conforme cu noile tehnologii şi standarde de fabricaţie a anvelopelor.
Intrarea în franciza
Premio a însemnat pentru Chemtraders şi creşterea cu 25% a numărului de angajaţi
şi deschide perspectiva unor noi investiţii sub marca Premio ale acestei
societăţi.
“În acest moment de
debut în franciza Premio de la Goodyear, acoperim doar 8% din afacerea noastră
cu activităţi de service şi retail desfăşurate sub marca Premio. În viitor
dorim că creştem cât mai mult acest procent şi să aducem cât mai mult
clientului nostru final beneficiile şi avantajele unei colaborări în franciză
cu Goodyear”, a mai subliniat Radu Budişteanu.
SC Chemtraders SRL
este activ pe piaţa locală a importului, distribuţiei şi service-ului de
anvelope, jante, camere de aer şi accesorii auto încă din 1993. În prezent
dispune de spaţii de depozitare şi stocare însemnate, atât în Bucureşti şi
zonele limitrofe ale acestuia, cât şi în ţară, garantând o bună capacitate de
livrare a produselor şi experienţa necesară unor servicii la calitate Premio.
“Suntem extrem de
încântaţi de ritmul de dezvoltare pe care l-am atins, alături de partenerii
noştri Premio în România. Cu un centru Premio pe an deschis numai în Bucureşti,
dar şi cu cele 33 de magazine-service Premio pe care le numără acum reţeaua
noastră locală, putem spune că ne-am atins deplin obiectivul nostru de a fi
reţeaua numărul 1 de service şi retail cu anvelope din România”, a declarat
Ovidiu Bălan, Director General al Goodyear Dunlop Tires România. “Parteneriatul
cu Chemtraders ne bucură cu atât mai mult cu cât avem de a face cu un retailer
local abil, care vine cu experienţa şi expertiza acumulate în timp într-o mică
reţea de distribuţie locală. Reţeaua noastră Premio se bucură din plin de
astfel de parteneri puternici, alături de care se dezvoltă continuu într-un
schimb permanent de experienţă”, a mai adăugat acesta.
PREMIO Chemtraders este primul centru Premio din
portofoliul partenerului nostru local, al patrulea din Bucureşti şi al 33-lea
centru Premio din reţeaua de franciză de la Goodyear din România. Alte 32 de
magazine-service Premio deservesc în prezent zonele: Bistriţa-Năsăud, Constanţa,
Teleorman, Târgu Jiu, Tulcea, Alba, Focşani, Iaşi, Deva, Ploieşti, Piteşti,
Râmnicu Vâlcea, Timişoara, Bacău, Galaţi, Arad, Suceava, Botoşani, Cluj-Napoca,
Baia Mare cu două centre Premio, Satu Mare, Târgu Mureş, Craiova, Braşov,
Oradea, Buzău, Afumaţi, Voluntari cartier Pipera şi Bucureşti, sectoarele 2, 4
şi 6.
Programul european de franciză Premio de la
Goodyear a fost introdus pe piaţa locală în al doilea trimestru al anului 2009,
pe un fond descendent al interesului pentru investiţii pe piaţa internă de
profil. Până în prezent, reţeaua locală de franciză Premio de la Goodyear înregistrează
o valoare a investiţiei iniţiale cumulate de peste 12,8 milioane de euro şi
continuă să se extindă cu noi centre de profil peste tot în ţară.
Despre franciza Premio de la Goodyear
Programul de franciză Premio a fost implementat
prima dată de organizaţia German Goodyear-Franchise (GDHS), în 1996, şi
este un concept al companiei Goodyear furnizat dealerilor în sistem franciză.
În 2002, Premio Elveţia a fost primul pas spre pieţele internaţionale. La nivel
european există peste 4.500 de magazine-service Premio, HiQ (Marea Britanie) sau
Vulco (Franţa), toate reprezentând acelaşi concept. Goodyear continuă în
prezent extinderea lanţului Premio pe 12 pieţe printre care Ungaria, Turcia,
Austria, Rusia, Polonia, Slovenia, Bulgaria şi România. În aceste
magazine-service se găsesc atât mărcile de anvelope proprii ale Goodyear, cât
şi alte mărci de anvelope, accesorii şi piese de schimb, clienţii direcţi
beneficiind şi de serviciile aferente pentru operaţiuni de întreţinere şi
montaj pe loc.
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner
0 comentarii