Pana la 268.000 de persoane
detin locuri de munca datorita prezentei Hyundai si Kia in Europa.
Taxe in valoare 1,7
miliarde € platite guvernelor europene in 2011.
3,4 miliarde €
alocate anual achizitiei de consumabile produse in regiune, pentru procesele de
fabricatie.
Un nou studiu, publicat recent de catre o companie independenta de
consultanta de top din Europa - London Economics, a confirmat contributia
substantiala a Hyundai Motor Group adusa economiei europene.
Raportul, intitulat "Beneficiile economice si sociale ce deriva din
prezenta Hyundai si Kia in Europa", a demonstrat ca pana la 268.000 de
persoane detin locuri de munca datorita prezentei celor doua marci auto pe
piata europeana.
Hyundai si Kia au contribuit cu un total de 1,7 miliarde € catre
guvernele europene in 2011, proveniti din taxe vamale, vanzari si impozit pe
venit, astfel sustinand economia regionala.
Impreuna, fabricile din Cehia (Nošovice) si Slovacia (Žilina) au
achizitionat consumabile in valoare de 4,8 miliarde €, din care 72% (valoare:
3,4 miliarde euro) au ca provenienta Europa.
De asemenea, raportul a punctat faptul ca intreaga retea de activitate a
Hyundai Motor Group, de la cercetare si dezvoltare la distributie, poate fi
regasita la nivelul Europei. Reteaua de distributie care acopera tarile member
UE si tarile EFTA contribuie cu un profit aditional de 2 miliarde € la PIB-ul
Europei.
Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europe, a
declarat: "Acest raport confirma angajamentul Hyundai Motor Group catre
Europa - fata de oameni, fata de economie - si este cel mai pronuntat de pana
acum. Investitia mai multor miliarde de euro in regiune a consolidat calitatea
produselor si serviciilor noastre si a creat noi oportunitati, direct si
indirect, in campul de munca. Suntem aici pe termen lung si ne dorim ca Europa
sa se dezvolte deoarece operatiunile si oamenii nostri sustin aceasta
dezvoltare".
Michael Cole, Chief Operating Officer al Kia Motors Europe, a declarat:
"Sustinand peste un sfert de million de locuri de munca - atat direct, cat
si in cadrul lantului extins de activitati cu automobile la nivel european -
Hyundai Motor Group ofera un program de formare si dezvoltare profesionala
pentru angajatii sai europeni. De asemenea vizeaza o gama larga de proiecte
axate pe educatie si asistenta sociala. Ne bucura cresterea anuala a cotei de
piata si a rezultatelor inregistrate in Europa si suntem mandri ca studiul
London Economics evidentiaza nivelul contributiei noastre la dezvoltarea
economica a Europei".
Studiul complet este disponibil online pe site-ul London Economics: http://www.londecon.co.uk/
Sursa: Hyundai Romania
Avand in vedre ca noua barbatilor ne plac masinile destul de mult nu pot spune decat ca e un lucru bun sa vad tot felul de studii.
RăspundețiȘtergereInsa mai presus de toate, sunt de parere ca avem nevoie de ceva mai multa productie atunci cand e vorba de masini.
Trebuie sa ne gandim ca din cauza ca masinile Hyundai si Kia nu sunt importante(din afara Europei, nu sunt supuse la taxe) ii face pe constructorii Europeni sa isi piarda din cota de piata. Avand in vedere ca profitul companiilor se duce in Asia, cred ca UE ar trebui sa fie mai atenta la marile companii care vin doar sa produca si sa vand in Europa. Vii in Europa dar sa produci si pentru export (in afara UE).
RăspundețiȘtergere