CITROËN păseste într-o nouă etapă în ceea ce
priveste strategia de produs. Marca dezvăluie primele fotografii oficiale ale noului
CITROËN C4 Picasso, care urmează să fie lansat în Franţa, în iunie 2013. Expresie a tehnologiei CITROËN
Créative, conceptul Technospace inaugurează o nouă etapă prin:
- Design-ul puternic, expresiv, dezvăluit
de liniile dinamice si farurile high-tech cu LED-uri 3D, inspirate
de ultimele concepte ale Mărcii.
- Un stil interior generos, cu o ambianţă
luminoasă si materiale ce sporesc calitatea perceptibilă. Noul CITROËN C4
Picasso oferă o experienţă a condusului de înaltă clasă, graţie scaunului
confortabil Relax, ce îmbunătăţeste confortul picioarelor.
- Tehnologii ce sporesc confortul, precum
interfaţa full-touch si ecranul panoramic HD de 12”.
- Inovaţii pentru o
experienţă la volan usoară si relaxată, precum: 360 Vision*, Park Assist
sau active cruise control si centuri active.
Având la bază EMP2 (Efficient Modular Platform
2), noua platformă a Grupului PSA Peugeot Citroën, noul CITROËN C4
Picasso este un autovehicul de ultimă generaţie cu:
- Proporţii originale, ce combină liniile
exterioare compacte (L: 4.43m / W: 1.83m / H: 1.61 m) cu habitaclul de
referinţă si o capacitate a portbagajului record (537 litri VDA).
- O greutate redusă cu 140 kg comparativ
cu generaţia anterioară, aerodinamică optimizată (CdA 0.71) si o gamă de
motorizări mult mai eficiente, în special cu versiunea ce emite sub 98 g/km
de CO2, un record pentru această categorie. Noul CITROËN C4 Picasso va fi de
asemenea primul model al Mărcii echipat cu motorizarea BlueHDi*, conformă
normei Euro 6 si care integrează de asemenea modulul SCR (reducţie catalitică selectivă).
Un design care marchează un adevărat salt între generaţii
Noul CITROËN C4 PICASSO este în primul rând un
autovehicul cu un design remarcabil. Modelul beneficiază de conceptele
inovatoare propuse de platforma EMP2, pentru a explora noi forme ale expresiei
stilistice: consola faţă redusă (-70 mm), blocul motor si podeaua coborâte
(între -40 mm si -50 mm la motor, si -20 mm la podea) si ecartament mărit (+82
mm în partea din faţă +31 mm în spate).
Primul lucru pe care s-a axat designerul
Fréderic Soubirou a fost acela de a crea semnătura laterală, forma C din crom
care întăreste personalitatea lateralelor noului CITROËN C4 Picasso, evidenţiind
în acelasi timp spaţiul generos de care se bucură atât pasagerii din faţă, cât si
cei din spate. Linia lateralelor cu panourile sculptate crează impresia de forţă.
Partea frontală reprezintă dovada restilizării
stilului CITROËN, graţie noului compartiment motor ambiţios, precum si
ornamentelor scoase în relief pentru a atinge remarcabilele blocuri high-tech.
Luminile de zi sub forma unei baghete subţiri de tip LED extind linia grilei de
radiator, iar cele de ceaŃă adaugă un plus de rafinament semnăturii deosebit de
originale.
Stopurile spate, inspirate de concept car-urile
Tubik, Survolt si Revolte, integrează efectul 3D. Noul haion dă senzaţia
de spaţiu si forţă, conferind o notă dinamică părţii spate. În momentul
deschiderii, acesta asigură accesul facil la portbagaj.
Etalând aceste noi caracteristici, CITROËN C4
Picasso vă propune o gamă de 7 culori, începând cu sofisticatul gri Shark, gri
Aluminium, maro Hickory si negru Onyx si până la rosu Rubi, albastru Teles si albastru Kyanos.
Jantele din aliaj cu design original sunt de asemenea disponibile în 3 dimensiuni: 16’’, 17’’
si 18’’.
Design interior remarcabil
Noul CITROËN C4 Picasso se poate lăuda cu o
ambianţă interioară remarcabilă. Senzaţia de spaţiu este amplificată de
parbrizul panoramic si plafonul vitrat vast, ce umple întregul autovehicul de
lumină. Ca si la generaţia anterioară de autovehicule, cabina se poate lăuda cu
o suprafaţă vitrată excepţională (5.30 m2).
Design-ul excepţional al noului CITROËN C4
Picasso se regăseste de asemenea si în ceea ce priveste calitatea
materialelor si atenţia acordată detaliilor. Acest autovehicul se ridică la
cele mai înalte standarde de calitate perceptibilă.
Interfaţă digitală full-touch
Noul CITROEN C4 Picasso vine echipat cu o
interfaţă full digitală, deosebit de intuitivă si atractivă. Plansa de bord
amplă este structurată în jurul a două ecrane poziţionate în secţiunea centrală:
un ecran tactil de 7” si un ecran panoramic HD de 12”.
Tastatura tactilă standard de 7”, cu cele sapte taste, controlează
toate funciile din interiorul autovehiculului: aerul condiţionat bi-zonă,
navigaţia, sistemul audio, telefonul, funcţiile de asistenţă a condusului.
Totul printr-o simplă atingere!
Ecranul panoramic HD de 12” furnizează date esenţiale, necesare condusului si poate fi configurat
de către conducătorul auto în orice moment pentru a afisa atât informaţiile oferite
de sistemul de navigaţie, cât si funcţiile de asistenţă în timpul condusului.
Lider pe segmentul său în materie de emisii CO2 si consum
de carburant
Pentru a face faţă provocării CO2, noul CITROËN
C4 Picasso este cu 140 kg mai usor faţă de predecesorul său, mulţumită:
- Noii platforme EMP2, ce foloseste aluminiu sau
elemente din aliaj de oţel pentru anumite părţi si un planseu spate din
material compozit, ce reduce greutatea autovehiculului cu 70 kg.
- Design-ului caroseriei, care reduce cu încă 70
kg greutatea autovehiculului, graţie dimensiunilor optimizate ale exteriorului si
utilizării de noi materiale, precum capota din aluminiu si haionul din material
compozit.
Greutatea optimizată, completată de aerodinamica
deosebită (CdA de 0.71), precum si gama optimizată de motorizări au redus
semnificativ emisiile si consumul de carburant. Nivelul emisiilor a scăzut cu
aproximativ 30 grame, economisind peste 1 litru la km comparativ cu
generaţia anterioară de autovehicule.
În acelasi timp, noul CITROËN C4 Picasso este
primul MPV compact echipat cu motoare cu combustie internă, ce emit mai puţin
de 100 g/km of CO2. Motorizarea e-HDi 90 Airdream, asociată noii cutii de
viteze cu 6 rapoarte, ETG6, emite doar 98 g/km de CO2, cu un consum de
3.8 l/100 km în ciclu combinat, un record pentru categoria sa!
Gama de motorizări a noului CITROËN C4 Picasso
înregistrează numeroase puncte forte:
- La motoarele diesel, tehnologia Stop&Start
echipează toată unităţile, exceptând HDi 90 cu transmisie manuală.
- Motorizarea e-HDi 115 CP are un nivel
remarcabil al emisiilor de CO2 de doar 104 gr asociată cutiei de viteze
ETG6 (105 grame la cutia manuală) si un consum mixt de 4 l /100 km.
- Noul CITROËN C4 Picasso este primul model
echipat cu motorizarea BlueHDi conform standardelor Euro 6: Motorizarea BlueHDi
150 CP emite 110 g/km de CO2 si integrează modulul SCR (reducţie
catalitică selectivă), în prezent cea mai eficientă tehnologie pentru tratarea
NOx (- 90%), reducând emisiile CO2 în orice situaţie.
Pe lângă cutia manuală în 6-trepte disponibilă la
toate motorizările diesel (exceptând HDi 90), o nouă cutie în 6 trepte este de
asemenea disponibilă: ETG6. Oferind o performanţă optimizată, noua cutie de
viteze poate fi asociată motorizărilor e-HDi 90 CP si e-HDi 115 CP. Cu ETG6,
conducătorii auto pot trece de pe modul manual pe cel automat în orice moment,
în funcţie de condiţiile de rulare. Noua cutie integrează o funcţie de
anti-patinare, iar cursa pedalei este optimizată pentru a reduce forţa, în
special pentru o demarare calmă si un plus de manevrabilitate. Schimbarea
rapoartelor de viteză devine mai precisă, prin impulsul dat de conducătorul
auto, pentru un plus de performanţă si confort.
Gama de cutii de viteze este completată de cutia
automată în 6 rapoarte, disponibilă din prima jumătate a anului 2014.
Sursa: Citroen Romania
Doar o mica modificare i-as face. As redesena farurile. Ceva in genul asta. (Photoshop)...
RăspundețiȘtergerehttp://postimg.org/image/tlwqlrvn1/full/
http://postimg.org/image/969ppsckh/full/
http://postimg.org/image/xcst6a4op/full/