Această
iniţiativă a Goodyear are menirea de a livra mai multă informaţie despre
produsele sale decât cea livrată prin intermediul noii etichete UE pentru
anvelope.
Goodyear a introdus un nou
program special proiectat pentru a oferi un sprijin mai bun consumatorilor
atunci când decid ce anvelopă să cumpere. Noul program 360° Quality Tests este menit să informeze clienţii asupra
beneficiilor noii etichete UE pentru anvelope, dar şi a celor peste 50 de
criterii nelistate pe această etichetă dar folosite de etichetă în procesul de
evaluare a calităţii produselor pe care le livrează pe piaţă.
“Goodyear a sprijinit şi continuă să sprijine în mod direct şi deschis
noua schemă de etichetare UE pentru anvelope, şi a face paşi majori în vederea
creării de noi oportunităţi şi mijloace prin care consumatorii să înţeleagă cât
mai bine un produs care s-a aflat până acum într-un con de umbră, în afara
spectrului lor de interes”, a spus Hugues
Despres, Brand Director la Goodyear EMEA.
“Sunt deplin încrezător că fiecare client va găsi noua etichetă UE pentru
anvelope deopotrivă utilă şi informativă şi va considera că aceasta este un pas
important în direcţia corectă. Dar noi, cei de la Goodyear, dorim să mergem
chiar mai departe. Credem că această etichetă nu oferă o privire pe deplin
echilibrată asupra performanţei pe care produsele noastre o livrează şi că,
prin centrarea doar pe cele trei criterii furnizate de etichetă, nu dăm toate
informaţiile de care consumatorii au nevoie pentru a putea duce la bun sfârşit
procesul lor de achiziţie. Noul program 360° Quality Tests este răspunsul nostru la această nevoie.”
Informaţiile pe care le vom
livra către consumatori prin programul 360°
Quality Tests vor include informaţiile livrate prin intermediul noii
etichete UE pentru anvelope, precum şi informaţiile oferite prin cele 15
criterii cheie de performanţă testate de majoritatea revistelor de specialitate
din Europa, incluzând aici manevrabilitatea pe carosabil umed, manevrabilitatea
pe carosabil uscat, frânarea pe carosabil uscat, aderenţa în viraje,
durabilitatea, nivelul zgomotului resimţit în interiorul maşinii şi rezistenţa
la acvaplanare, dar şi informaţiile livrate prin testarea produselor Goodyear
din perspectiva a peste 50 de criterii de performanţă.
"Noul program ţinteşte să ofere o imagine echilibrată a anvelopei, luând
în calcul trei surse cheie de informare,” a spus Despres. "La Goodyear, am luat în considerare, cu
toată seriozitatea, ca atribute cheie ale performanţei, aspecte precum tracţiunea,
stabilitatea la viteze mari, kilometrajul, rezistenţa la acvaplanare în curbe
şi linie dreaptă şi alte criterii, ce se nasc permanent din angajamentul nostru
de a livra un produs de înaltă calitate, sigur pentru trafic şi prietenos cu
mediul înconjurător. Programul se asigură de asemenea că fiecare client este
bine informat când vine vorba de beneficiile pe care le livrăm prin produsele
noastre. De exemplu, anvelopele de iarnă, în cazul cărora gradele de pe noua
etichetă UE pentru anvelope nu sunt întotdeauna relevante, adaugă factori
specifici pentru evaluarea performanţei lor precum frânarea pe gheaţă,
tracţiunea pe gheaţă, manevrabilitatea pe zăpadă ş.a. ".
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner
0 comentarii