Camionul
de 500 de tone plus sarcină utilă, ce va fi expus la Bauma 2013, va fi echipat
cu anvelope Goodyear GP-2B.
Goodyear
furnizează anvelopele pentru Tractomas, cel mai mare semi-camion[1]
din lume, construit de expertul francez în vehicule grele pentru transport
rutier pe distanţe lungi, NICOLAS. Capabil să tracteze un tren rutier cu o
greutate de 535 de tone, unitatea tractoare de 1000 de cai putere va fi
echipată cu masivele anvelope Goodyear
GP-2B 385/95R25. Camionul va fi expus la standul Nicolas din cadrul expoziţiei
dedicate industriei de construcţii Bauma, ce va avea loc la Munchen în perioada
15-21 aprilie 2013 (zona Open Air F8, stand N828).
Camionul,
construit de specialistul francez în vehicule grele pentru transport rutier pe
distanţe lungi, NICOLAS, a fost comandat de compania de minerit LCR şi va opera
pentru tractarea unui tren rutier compus din mai multe trailere la o mină de
lignit din statul australian Queensland. Camionul Tractomas TR 10x10 are o
greutate proprie de 40 de tone, 10 metri lungime, 3,5 metri lăţime şi 4,6 metri
înălţime. Este propulsat de un motor Caterpillar diesel de 27 de litri, care
dezvoltă 1000 de cai putere şi va tracta trailere ce compun un tren rutier cu o
greutate de aproximativ 535 de tone la o viteză de 50 km/h pe distanţe de peste
40 de kilometri.
Anvelopa
Goodyear GP-2B este o anvelopă de tip multi-purpose de nivel 100, utilizată cel
mai adesea pe macarale mobile sau pentru operaţiuni off road. Aceasta este o
anvelopă radială destinată purtării îndelungate ce oferă un nivel ridicat al
tracţiunii laterale în condiţii solicitante, dar şi o călătorie lină pe
suprafeţe de rulare dificile. Canelurile deschise ale umerilor săi laterali
furnizează caracteristici extraordinare de autocurăţare. Dimensiunea
anvelopelor montate pe Tractomas este 385/95R25.
Goodyear
produce una din cele mai extinse game de anvelope OTR de calitate de top de pe
piaţă. Aplicaţiile includ camioane de gunoi rigide şi articulate,
elevatoare-încărcătoare pe roţi, gredere, macarale mobile portuare, industriale
sau pentru minerit.
Sursa:
Izabella Ghita, PR Managing Partner
[1] Potrivit cărţii
recordurilor http://www.guinnessworldrecords.com/world-records/4000/largest-semi-truck
500 de tone?? mi se pare enorm de mult
RăspundețiȘtergere