191.269 de maşini livrate, o creştere de 3,0%.
Faţă de Q1 2012, vânzările au avut un plus de
5,3%, la 448.200 de automobile.
Creşteri consistente în Asia şi în Americi.
În luna martie, BMW Group a vândut mai multe
automobile decât în orice altă lună din istoria sa. Per total, compania a
comercializat 191.269 de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce în cursul lunii
trecute, depăşind precedentul maxim istoric din martie anul trecut (185.741
unităţi / +3,0%). De asemenea, compania a înregistrat un nou nivel de top
pentru primele trei luni: volumul vânzărilor pentru acest an, până la finalul
lunii martie, a crescut cu 5,3%, la 448.200 de unităţi (anul trecut: 425.543).
Ian Robertson, membru în Consiliul Director şi
responsabil pentru vânzări şi marketing BMW: "Luna trecută, BMW Group a
reuşit cele mai bune vânzări şi cel mai bun trimestru din întreaga istorie a
companiei, acestea în ciuda mediului economic nefavorabil în Europa. Vânzările
gamei BMW Seria 3 au contribuit masiv la acea creştere, iar în curând vom
extinde gama de succes Seria 3 cu BMW Seria 3 Gran Turismo. În consecinţă,
obiectivul nostru este o creştere continuă a vânzărilor BMW Group la nivel
mondial în 2013."
Prin volumul la nivel global - 159.195 de
automobile (anul trecut: 153.016 / +4,0%) -, marca BMW a
comercializat mai multe maşini decât în orice altă lună din istoria companiei.
Vânzările pentru acest an la sfârşitul lunii martie au ajuns la 381.404
automobile (anul trecut: 356.562), o creştere de 7,0% faţă de primul trimestru
din 2012. BMW Seria 3 a avut un prim trimestru excelent, cu 109.279 de maşini vândute
(anul trecut: 91.138 / +19,9%). Creşterea din primul trimestru s-a datorat şi
modelului BMW X1, al cărui volum de vânzări a urcat cu 27,6%, la 37.680 de
unităţi (anul trecut: 29.535). Şi vânzările pentru BMW X3 şi BMW X5 au
continuat să performeze bine până la finalul lunii martie, fiind vândute 36.189
de unităţi (anul trecut: 35.249 / +2,7%), respectiv 27.274 de maşini (anul
trecut: 26.563 / +2,7%). Volumul vânzărilor pentru BMW Seria 6 a urcat cu
32,7%, la 6.174 de unităţi faţă de 4.651 în acelaşi interval din 2012.
În cursul lunii martie, 31.763 de automobile MINI au
fost livrate clienţilor din lumea întreagă (anul trecut: 32.422 / -2,0%), iar
totalul vânzărilor din primul trimestru al anului 2013 a fost de 66.154 de
unităţi (anul anterior: 68.211 / -3,0%). Uşoara descreştere din primul
trimestru a fost cauzată de închiderea fabricii din Oxford pe o perioadă de
patru săptămâni, la începutul anului, pentru renovare. Noul MINI Paceman, care
a fost lansat luna trecută, este văzut ca un motiv de impulsionare a vânzărilor
mărcii la nivel global.
Rolls-Royce: După un nou record înregistrat în 2012, automobilele Rolls-Royce
livrate clienţilor în primul trimestru au fost mai mici cu -16,6% (642 unităţi)
comparativ cu anul anterior. Acest lucru a figurat în ciclul de planificare al
companiei, întrucât uzina a fost reechilibrată şi pregătită pentru începerea
producţiei la noul Rolls-Royce Wraith. Vânzările din martie au înregistrat o
creştere de 2,6% (311 unităţi) în comparaţie cu aceeaşi perioadă din 2012, subliniind
optimismul rezervat al companiei cu privire la un nou an foarte bun în 2013.
În primele trei luni din 2013, BMW
Motorrad a depăşit datele înregistrate cu un an înainte, astfel că a
reuşit cel mai bun prim trimestru din istoria sa. Vânzările au crescut cu 1,5%,
la 24.732 de unităţi (anul trecut: 24.373). În total, 13.067 de motociclete BMW
au fost livrate clienţilor în martie - o creştere de 6,3% faţă de anul anterior
(12.295).
De-a lungul primelor trei luni, BMW
Group a reuşit creşteri pe mai multe pieţe. Un prim trimestru foarte
bun în SUA şi China a contribuit la saltul înregistrat de vânzările BMW Group
la nivel mondial. În SUA au fost livrate un număr-record de automobile - 78.957
de unităţi -, o îmbunătăţire de 4,3% faţă de aceeaşi perioadă din 2012
(75.729). În intervalul ianuarie-martie, clienţilor de pe piaţa Chinei
continentale le-au fost livrate 86.070 de automobile, o creştere de 7,6%
comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut (2012: 80.014). Şi alte pieţe
din Asia, precum Japonia (14.990 unităţi / +7,2%) şi Coreea de Sud (8.900 de
unităţi / +16,9%), au raportat creşteri importante în primele trei luni ale
anului. De asemenea, pieţele din Orientul Mijlociu au avut parte de evoluţii
pozitive, fiind livrate 6.303 automobile (anul trecut: 4.936 / +27,7%).
În Germania, piaţa internă a companiei, în
primul trimestru au fost înmatriculate 63.675 de automobile BMW Group (anul
trecut: 66.214 / -3,8%). În ciuda climatului potrivnic din piaţă, compania a
reuşit să obţină o creştere a cotei şi acum este lider al segmentului premium
din Germania. În Rusia, vânzările au urcat cu 21,1% în primele trei luni ale
anului, la 9.377 de maşini (anul trecut: 7.743). În toată Europa, compania a
raportat o creştere uşoară, fiind vândute 207.128 de unităţi în intervalul
amintit (anul trecut: 200.954 / +3,1%).
Sursa: BMW Romania
E normal sa intample acest lucru. Imagine buna in ochii oamenilor si raport calitate/pret foarte bun.
RăspundețiȘtergere