Aşteptarea a luat sfârşit: noul sezon DTM începe duminică, 5 mai,
la Hockenheim (Germania). Pentru BMW Motorsport, acesta este începutul celui
de-al doilea an în cel mai popular campionat pentru turisme, după ce marca a
revenit cu succes în 2012. După o pauză de 20 de ani, echipele şi piloţii BMW
au depăşit concurenţa mult mai experimentată şi au cucerit toate titlurile puse
în joc.
Cele patru echipe BMW - BMW Team Schnitzer, BMW Team RBM, BMW Team RMG şi nou-venita în DTM, BMW Team MTEK - se vor confrunta cu numeroase provocări de-a lungul sezonului 2013. Pneurile alternative şi Drag Reduction System (DRS / sistemul de reducere a rezistenţei aerodinamice) vor face cursele şi mai atractive şi vor permite mai multe manevre de depăşire. De asemenea, week-endul de cursă a fost condensat: programul cuprinde o singură sesiune de antrenamente, sâmbătă dimineaţă, după care în cursul după-amiezei este şedinţa de calificări prin care se va stabili grila de start pentru cursa de duminică.
Pe nici un alt circuit din DTM, BMW nu a obţinut aşa multe victorii precum pe Hockenheimring. Până în prezent au fost 11 ediţii la care un pilot BMW a trecut primul linia de sosire. Ultima dintre acestea a fost finala sezonului 2012, când Bruno Spengler (Canada) a fost primul - o victorie care i-a asigurat titlul piloţilor. Acum, când revine la Hockenheim, canadianul va lua startul în prima lui cursă cu numărul de concurs 1 pe modelul BMW Bank M3 DTM.
Declaraţii înaintea cursei de la Hockenheim:
Jens Marquardt (director BMW Motorsport): "Suntem campionii DTM în exerciţiu şi, în consecinţă, suntem în poziţia ideală în care ţi-ai dori să te afli. Ne bucurăm de acest rol. Totuşi, cu doi adversari puternici precum Audi şi Mercedes-Benz, niciodată nu trebuie să te relaxezi. Trebuie să munceşti la maximum pentru a fi sigur că întotdeauna eşti competitiv. Acest lucru l-am făcut de-a lungul pauzei de iarnă. Un lucru este clar: va fi imposibil să repetăm acea formă de succes istoric - câştigarea titlului în anul revenirii. Din acest motiv nu vom uita cu uşurinţă momentele care au urmat după încheierea finalei 2012 de la Hockenheim. Cel de-al doilea an al nostru în DTM se apropie cu rapiditate şi multe lucruri s-au schimbat. Inovaţiile tehnice precum DRS şi pneurile alternative, împreună cu week-endurile de cursă mai scurte vor reprezenta o provocare pentru echipe şi piloţi. Mai mult, acesta este primul an în care evoluăm cu patru echipe şi opt piloţi. Fără îndoială, sezonul va fi extrem de atractiv pentru toţi cei implicaţi şi pentru fani. Sunt foarte încântat că aşteptarea a luat sfârşit."
Charly Lamm (Team Principal, BMW Team Schnitzer):Jens Marquardt (director BMW Motorsport): "Suntem campionii DTM în exerciţiu şi, în consecinţă, suntem în poziţia ideală în care ţi-ai dori să te afli. Ne bucurăm de acest rol. Totuşi, cu doi adversari puternici precum Audi şi Mercedes-Benz, niciodată nu trebuie să te relaxezi. Trebuie să munceşti la maximum pentru a fi sigur că întotdeauna eşti competitiv. Acest lucru l-am făcut de-a lungul pauzei de iarnă. Un lucru este clar: va fi imposibil să repetăm acea formă de succes istoric - câştigarea titlului în anul revenirii. Din acest motiv nu vom uita cu uşurinţă momentele care au urmat după încheierea finalei 2012 de la Hockenheim. Cel de-al doilea an al nostru în DTM se apropie cu rapiditate şi multe lucruri s-au schimbat. Inovaţiile tehnice precum DRS şi pneurile alternative, împreună cu week-endurile de cursă mai scurte vor reprezenta o provocare pentru echipe şi piloţi. Mai mult, acesta este primul an în care evoluăm cu patru echipe şi opt piloţi. Fără îndoială, sezonul va fi extrem de atractiv pentru toţi cei implicaţi şi pentru fani. Sunt foarte încântat că aşteptarea a luat sfârşit."
"După succesul incredibil de anul trecut, când am câştigat titlul
într-o manieră senzaţională, oameni au aşteptări mari de la noi pentru acest
sezon. Totuşi, aşa cum am văzut, nu s-au schimbat foarte multe cu privire la
poziţia de start în comparaţie cu rivalii noştri. DTM este un campionat atât de
strâns încât va trebui şi de această dată să ne luptăm din greu pentru fiecare
punct cu adversarii de la Audi şi Mercedes-Benz. Foarte important este şi
faptul că avem aceiaşi piloţi, Bruno Spengler şi Dirk Werner, ca şi anul
trecut. Această continuitate este benefică pentru noi. Combinaţia dintre
experienţa lui Bruno în DTM şi aerul proaspăt pe care l-a adus Dirk ca debutant
a funcţionat imediat în 2012. Din fericire, numărul 1 pe care Bruno îl va avea
pe maşină îl va motiva să fie şi mai rapid. În plus, Dirk va fi mult
experimentat acum la cel de-al doilea sezon al său. Toate acestea sunt semne
bune."
Bart Mampaey (Team Principal, BMW Team RBM):
"Vom continua să lucrăm la maximum în 2013. Chiar dacă anul trecut a
fost unul ideal pentru BMW ca întreg, noi, ca echipă, mai avem aspecte pe care
să le îmbunătăţim. Am reuşit un prim pas prin victoria şi cele două pole
position pe care le-a reuşit Augusto Farfus în 2012. Acum vrem să continuăm
această curbă ascendentă. Echipele vor avea de trecut peste numeroasele noutăţi
de regulament şi este interesant de văzut ce surprize va oferi week-endul de
deschidere a stagiunii."
Stefan Reinhold (Team Principal, BMW Team RMG):
"Comparativ cu anul trecut, suntem mult mai relaxaţi la începutul
noului sezon. Pentru noi, ca echipă nouă, obiectivul pentru 2012 a fost
ajungerea la cursa de deschidere de la Hockenheim ca structură funcţională.
Pregătirile pentru acest an au fost axate mai mult pe reglaje de fineţe. În
timpul testelor de iarnă, Am putut să ne concentrăm asupra acelor aspecte unde
am simţit că se pot face cele mai mari îmbunătăţiri. Fundamentul realizat în
2012 a fost foarte bun. În noul sezon vom căuta să eliminăm ghinioanele de care
am avut parte la unele curse din 2012 şi să ne îndreptăm spre partea fruntaşă a
plutonului."
Ernest Knoors (Team Principal, BMW Team MTEK):
"Ultimele luni au fost foarte intense pentru noi. În octombrie am început să compunem echipa de la zero. Sunt mândru de ceea ce am realizat şi privesc cu încredere spre primul nostru sezon în DTM. Nu există multe campionate care sunt aşa de profesioniste şi de bine organizate. DTM şi cei trei constructori oferă un motorsport de mare calitate. Maşini deosebite, o structură extraordinară şi constructori fantastici. Pentru o companie ca BMW este ceva unic să concureze într-un campionat precum acesta. Nu mai trebuie să amintesc faptul că nimeni nu se aşteaptă să fim în fruntea ierarhiilor în anul nostru de debut. Cu toate acestea, suntem încrezători că vom crea un fundament solid în 2013, astfel încât să realizăm acest obiectiv cât se poate de repede."
"Ultimele luni au fost foarte intense pentru noi. În octombrie am început să compunem echipa de la zero. Sunt mândru de ceea ce am realizat şi privesc cu încredere spre primul nostru sezon în DTM. Nu există multe campionate care sunt aşa de profesioniste şi de bine organizate. DTM şi cei trei constructori oferă un motorsport de mare calitate. Maşini deosebite, o structură extraordinară şi constructori fantastici. Pentru o companie ca BMW este ceva unic să concureze într-un campionat precum acesta. Nu mai trebuie să amintesc faptul că nimeni nu se aşteaptă să fim în fruntea ierarhiilor în anul nostru de debut. Cu toate acestea, suntem încrezători că vom crea un fundament solid în 2013, astfel încât să realizăm acest obiectiv cât se poate de repede."
Bruno Spengler (#1, BMW Team Schnitzer):
"Hockenheim este unul din circuitele mele favorite din calendarul DTM. Cursa de deschidere va fi una emoţionantă pentru mine. Anul trecut, aici am reuşit să-mi asigur primul titlu DTM. Sunt foarte motivat şi sunt pregătit să dovedesc că am meritat titlul. Întotdeauna este foarte distractiv să pilotezi pe Hockenheimring. Mai mult, abia aştept întâlnirea cu fanii. Am un sentiment special când ştiu că BMW Bank M3 DTM va avea numărul de concurs 1."
"Hockenheim este unul din circuitele mele favorite din calendarul DTM. Cursa de deschidere va fi una emoţionantă pentru mine. Anul trecut, aici am reuşit să-mi asigur primul titlu DTM. Sunt foarte motivat şi sunt pregătit să dovedesc că am meritat titlul. Întotdeauna este foarte distractiv să pilotezi pe Hockenheimring. Mai mult, abia aştept întâlnirea cu fanii. Am un sentiment special când ştiu că BMW Bank M3 DTM va avea numărul de concurs 1."
Dirk Werner (#2, BMW Team Schnitzer):
"Îmi place Hockenheimring. Anul trecut am obţinut rezultate bune pe acest circuit. M-am calificat al treilea la prima etapă din 2012 şi m-am clasat al cincilea la cursa de încheiere a sezonului, acumulând puncte importante cu care am contribuit la titlul echipelor şi cel al constructorilor. Totuşi, acestea nu mă transformă într-un specialist la Hockenheim. Alţi piloţi din pluton au concurat de mult mai mult ori aici. Pentru a fi în partea superioară a clasamentului, totul trebuie să fie în favoarea ta. Sper într-un rezultat bun."
"Îmi place Hockenheimring. Anul trecut am obţinut rezultate bune pe acest circuit. M-am calificat al treilea la prima etapă din 2012 şi m-am clasat al cincilea la cursa de încheiere a sezonului, acumulând puncte importante cu care am contribuit la titlul echipelor şi cel al constructorilor. Totuşi, acestea nu mă transformă într-un specialist la Hockenheim. Alţi piloţi din pluton au concurat de mult mai mult ori aici. Pentru a fi în partea superioară a clasamentului, totul trebuie să fie în favoarea ta. Sper într-un rezultat bun."
Augusto Farfus (#7, BMW Team RBM):
"Chiar dacă pregătirile pentru noul sezon au fost foarte scurte, suntem gata de start. Este un sentiment deosebit să revenim la Hockenheim - circuitul pe care anul trecut am reuşit acel rezultat istoric. Intrarea în Motodrom este unică. Treci printr-un viraj larg de dreapta şi brusc eşti în faţa tribunelor arhipline. De fiecare dată este un sentiment deosebit. Îmi plac şi trecerile succesive de la secţiunile rapide la cele lente de la Hockenheim. Este un circuit extraordinar."
Joey Hand (#8, BMW Team RBM):
"Sunt foarte încrezător pentru cel de-al doilea sezon al meu în DTM. Tot ceea ce am învăţat în anul de debut îmi va permite să fiu competitiv chiar din startul stagiunii. Este plăcut să revin la Hockenheim. Dintre toate circuitele Europei, aceste este cel pe care îl ştiu cel mai bine. Este şi traseul meu favorit din DTM. Designul pare că mi se potriveşte. Sunt foarte motivat, mai ales că am avut o fază de teste foarte bună cu noua mea echipă, BMW Team RBM. Aici am reunit o trupă foarte cool. Să vină noul sezon."
Martin Tomczyk (#15, BMW Team RMG):
"Pretutindeni se resimte tensiunea dinaintea cursei de la Hockenheim. Şi eu sunt nerăbdător să înceapă noul sezon. Hockenheimring este un circuit legendar şi unul din favoritele mele în DTM. Numeroşii fani din tribunele principale transformă Motodrom într-un vulcan gata să erupă, cu o atmosferă unică. Să concurezi acolo este mereu o experienţă interesant."
Andy Priaulx (#16, BMW Team RMG):
"Începerea sezonului la Hockenheim este un eveniment deosebit. Sunt sigur că BMW - aşa cum a fost la ultima cursă de anul trecut - v fi şi de această dată în formă bună. Totuşi, adversarii au făcut un pas important înainte. V fi interesant de văzut care este efectul pe care DRS şi pneurile alternative îl vor avea asupra cursei. Indiferent ce va fi, fanii pot spera la un început atractiv de sezon."
Marco Wittmann (#21, BMW Team MTEK):
"Hockenheim reprezintă startul primului meu an în DTM. Cu greu aş fi putut să-mi imaginez un loc mai bun pentru acest nou capitol din cariera mea. Circuitul are secţiuni rapide şi lente - tot ce-şi poate dori un pilot de curse. Per total, este un circuit foarte interesant, în special când intri în Motodrom şi eşti salutat de numeroşii fani BMW prezenţi în tribunele aglomerate."
"Chiar dacă pregătirile pentru noul sezon au fost foarte scurte, suntem gata de start. Este un sentiment deosebit să revenim la Hockenheim - circuitul pe care anul trecut am reuşit acel rezultat istoric. Intrarea în Motodrom este unică. Treci printr-un viraj larg de dreapta şi brusc eşti în faţa tribunelor arhipline. De fiecare dată este un sentiment deosebit. Îmi plac şi trecerile succesive de la secţiunile rapide la cele lente de la Hockenheim. Este un circuit extraordinar."
Joey Hand (#8, BMW Team RBM):
"Sunt foarte încrezător pentru cel de-al doilea sezon al meu în DTM. Tot ceea ce am învăţat în anul de debut îmi va permite să fiu competitiv chiar din startul stagiunii. Este plăcut să revin la Hockenheim. Dintre toate circuitele Europei, aceste este cel pe care îl ştiu cel mai bine. Este şi traseul meu favorit din DTM. Designul pare că mi se potriveşte. Sunt foarte motivat, mai ales că am avut o fază de teste foarte bună cu noua mea echipă, BMW Team RBM. Aici am reunit o trupă foarte cool. Să vină noul sezon."
Martin Tomczyk (#15, BMW Team RMG):
"Pretutindeni se resimte tensiunea dinaintea cursei de la Hockenheim. Şi eu sunt nerăbdător să înceapă noul sezon. Hockenheimring este un circuit legendar şi unul din favoritele mele în DTM. Numeroşii fani din tribunele principale transformă Motodrom într-un vulcan gata să erupă, cu o atmosferă unică. Să concurezi acolo este mereu o experienţă interesant."
Andy Priaulx (#16, BMW Team RMG):
"Începerea sezonului la Hockenheim este un eveniment deosebit. Sunt sigur că BMW - aşa cum a fost la ultima cursă de anul trecut - v fi şi de această dată în formă bună. Totuşi, adversarii au făcut un pas important înainte. V fi interesant de văzut care este efectul pe care DRS şi pneurile alternative îl vor avea asupra cursei. Indiferent ce va fi, fanii pot spera la un început atractiv de sezon."
Marco Wittmann (#21, BMW Team MTEK):
"Hockenheim reprezintă startul primului meu an în DTM. Cu greu aş fi putut să-mi imaginez un loc mai bun pentru acest nou capitol din cariera mea. Circuitul are secţiuni rapide şi lente - tot ce-şi poate dori un pilot de curse. Per total, este un circuit foarte interesant, în special când intri în Motodrom şi eşti salutat de numeroşii fani BMW prezenţi în tribunele aglomerate."
Timo Glock (#22, BMW Team MTEK):
"De-a lungul iernii, toată lumea de la BMW Team MTEK şi BMW Motorsport a lucrat la capacitate maximă. Echipa a făcut tot ce a fost posibil pentru a fi sigură că vom fi competitivi în prima cursă. Personal, am remarcat o îmbunătăţire cu fiecare test şi mă simt tot mai confortabil în maşina DTM. Sper ca această tendinţă să continue şi la Hockenheim. Prima mea cursă în DTM pentru BMW, în faţa tribunelor arhipline, va fi unul din punctele de referinţă din cariera mea. Este începutul unui nou capitol pentru mine. Obiectivul nostru este să învăţăm şi să acumulăm experienţă. Sunt foarte încrezător."
Statistici Hockenheim:
Tururi 42 tururi, Lungime tur 4,574 km
"De-a lungul iernii, toată lumea de la BMW Team MTEK şi BMW Motorsport a lucrat la capacitate maximă. Echipa a făcut tot ce a fost posibil pentru a fi sigură că vom fi competitivi în prima cursă. Personal, am remarcat o îmbunătăţire cu fiecare test şi mă simt tot mai confortabil în maşina DTM. Sper ca această tendinţă să continue şi la Hockenheim. Prima mea cursă în DTM pentru BMW, în faţa tribunelor arhipline, va fi unul din punctele de referinţă din cariera mea. Este începutul unui nou capitol pentru mine. Obiectivul nostru este să învăţăm şi să acumulăm experienţă. Sunt foarte încrezător."
Statistici Hockenheim:
Tururi 42 tururi, Lungime tur 4,574 km
Timpi de pole position în 2012
Mattias Ekström (Suedia), 1:34,680 (Hockenheim I)
Augusto Farfus (Brazilia), 1:34,140 (Hockenheim II)
Mattias Ekström (Suedia), 1:34,680 (Hockenheim I)
Augusto Farfus (Brazilia), 1:34,140 (Hockenheim II)
Câştigători 2012
Gary Paffett (Marea Britanie, Hockenheim I)
Bruno Spengler (Canada, Hockenheim II)
Gary Paffett (Marea Britanie, Hockenheim I)
Bruno Spengler (Canada, Hockenheim II)
Cele mai rapide tururi în 2012
Jamie Green (Marea Britanie), 1:34,901 (Hockenheim I)
Gary Paffett (Marea Britanie), 1:35,402 (Hockenheim II)
Jamie Green (Marea Britanie), 1:34,901 (Hockenheim I)
Gary Paffett (Marea Britanie), 1:35,402 (Hockenheim II)
Calendarul sezonului 2013:
5 mai - Hockenheim (Germania); 19 mai - Brands Hatch (Marea Britanie); 2 iunie - Spielberg (Austria); 16 iunie - Lausitzring (Germania); 14 iulie - Norisring (Germania); 4 august - Moscova (Rusia); 18 august - Nürburgring (Germania); 15 septembrie - Oschersleben (Germania); 29 septembrie - Zandvoort (Olanda); 20 octombrie - Hockenheim (Germania).
DTM este transmis de Digi Sport
Din acest an, fanii BMW şi pasionaţii Deutsche Tourenwagen Masters (DTM) vor putea urmări campionatul preferat la Digi Sport. Postul TV va transmite atât sesiunea de calificări de sâmbătă, cât şi cursa de duminică, astfel că programul premium se va alătura transmisiunilor din Campionatul Mondial de Formula 1 şi Campionatul Mondial de motociclism viteză.
Plus de 7 km/h cu DRS
Din acest sezon, două elemente importante vor face cursele şi mai atractive: DRS şi pneurile alternative. Sistemul de reducere a rezistenţei aerodinamice (DRS / Drag Reduction System) permite piloţilor, o dată pe tur, să reducă unghiul eleronului spate cu 15 grade. Operaţiunea este efectuată prin apăsarea unui buton de pe volan în cazul în care maşina din faţă este suficient de aproape pe linia de start-sosire. Astfel, viteza creşte cu 7 km/h şi depăşirea devine mai uşoară, însă nu la fel de facilă precum în Formula 1.
Pneuri alternative doar pentru cursă
Hankook, furnizorul exclusiv de cauciucuri în DTM, a dezvoltat aşa-numitul pneu alternativ pentru sezonul 2013. Cu acest tip de cauciuc, pilotul poate reuşit timpi mai buni pe turul de circuit, avantaj disponibil doar pe parcursul câtorva tururi. Ambele tipuri de pneuri trebuie utilizate pe durata unei curse, dar pneul alternativ nu poate fi testat anterior.
S-a schimbat regula pit stopurilor
Durata unei cursă în DTM nu poate depăşi 70 de minute. Faţă de anul trecut când existau două ferestre în care piloţii trebuiau să efectueze cele două pit stopuri obligatorii, regulamentul din acest an permite efectuarea opririlor pentru schimbarea pneurilor în orice moment al cursei, cu excepţia primelor trei şi a ultimelor trei tururi.
Piloți și echipe BMW Motorsport
1. Bruon Spengler (Canada) #1
BMW Team Schnitzer
Curse: 83
Victorii: 13
Pole positions: 14
Tururi rapide: 14
Puncte: 460
5 mai - Hockenheim (Germania); 19 mai - Brands Hatch (Marea Britanie); 2 iunie - Spielberg (Austria); 16 iunie - Lausitzring (Germania); 14 iulie - Norisring (Germania); 4 august - Moscova (Rusia); 18 august - Nürburgring (Germania); 15 septembrie - Oschersleben (Germania); 29 septembrie - Zandvoort (Olanda); 20 octombrie - Hockenheim (Germania).
DTM este transmis de Digi Sport
Din acest an, fanii BMW şi pasionaţii Deutsche Tourenwagen Masters (DTM) vor putea urmări campionatul preferat la Digi Sport. Postul TV va transmite atât sesiunea de calificări de sâmbătă, cât şi cursa de duminică, astfel că programul premium se va alătura transmisiunilor din Campionatul Mondial de Formula 1 şi Campionatul Mondial de motociclism viteză.
Plus de 7 km/h cu DRS
Din acest sezon, două elemente importante vor face cursele şi mai atractive: DRS şi pneurile alternative. Sistemul de reducere a rezistenţei aerodinamice (DRS / Drag Reduction System) permite piloţilor, o dată pe tur, să reducă unghiul eleronului spate cu 15 grade. Operaţiunea este efectuată prin apăsarea unui buton de pe volan în cazul în care maşina din faţă este suficient de aproape pe linia de start-sosire. Astfel, viteza creşte cu 7 km/h şi depăşirea devine mai uşoară, însă nu la fel de facilă precum în Formula 1.
Pneuri alternative doar pentru cursă
Hankook, furnizorul exclusiv de cauciucuri în DTM, a dezvoltat aşa-numitul pneu alternativ pentru sezonul 2013. Cu acest tip de cauciuc, pilotul poate reuşit timpi mai buni pe turul de circuit, avantaj disponibil doar pe parcursul câtorva tururi. Ambele tipuri de pneuri trebuie utilizate pe durata unei curse, dar pneul alternativ nu poate fi testat anterior.
S-a schimbat regula pit stopurilor
Durata unei cursă în DTM nu poate depăşi 70 de minute. Faţă de anul trecut când existau două ferestre în care piloţii trebuiau să efectueze cele două pit stopuri obligatorii, regulamentul din acest an permite efectuarea opririlor pentru schimbarea pneurilor în orice moment al cursei, cu excepţia primelor trei şi a ultimelor trei tururi.
Piloți și echipe BMW Motorsport
1. Bruon Spengler (Canada) #1
BMW Team Schnitzer
Curse: 83
Victorii: 13
Pole positions: 14
Tururi rapide: 14
Puncte: 460
2. Dirk Werner (Germania) #2
BMW Team Schnitzer
Curse: 83
Victorii: 13
Pole positions: 14
Tururi rapide: 14
Puncte: 460
BMW Team Schnitzer
Curse: 83
Victorii: 13
Pole positions: 14
Tururi rapide: 14
Puncte: 460
3. Augusto Farfus (Brazilia) #7
BMW Team RBM
Curse: 10
Victorii: 1
Pole positions: 2
Tururi rapide: -
Puncte: 69
BMW Team RBM
Curse: 10
Victorii: 1
Pole positions: 2
Tururi rapide: -
Puncte: 69
4. Joey Hand (SUA) #8
BMW Team RBM
Curse: 10
Victorii: -
Pole positions: -
Tururi rapide: -
Puncte: 10
BMW Team RBM
Curse: 10
Victorii: -
Pole positions: -
Tururi rapide: -
Puncte: 10
5. Marti Tomczyk (Germania) #15
BMW Team RMG
Curse: 122
Victorii:7
Pole positions: 8
Tururi rapide: 7
Puncte: 390
BMW Team RMG
Curse: 122
Victorii:7
Pole positions: 8
Tururi rapide: 7
Puncte: 390
6. Andy Priaux (Marae Britanie) #16
BMW Team RMG
Curse: 10
Victorii: -
Pole positions: -
Tururi rapide: -
Puncte: 24
BMW Team RMG
Curse: 10
Victorii: -
Pole positions: -
Tururi rapide: -
Puncte: 24
7. Marco Wittmann (Germania) #21
BMW Team MTEK
Curse: -
Victorii: -
Pole positions: -
Tururi rapide: -
Puncte: -
BMW Team MTEK
Curse: -
Victorii: -
Pole positions: -
Tururi rapide: -
Puncte: -
8. Timo Glock (Germania) #22
BMW Team MTEK
Curse: -
Victorii: -
Pole positions: -
Tururi rapide: -
Puncte: -
BMW Team MTEK
Curse: -
Victorii: -
Pole positions: -
Tururi rapide: -
Puncte: -
Sursa: BMW Romania
Ce inseaman sa fi in ziua de azi catolic, parca traiesti un alt univers, nu de alta dar esunt mai mult deca incantat sa vad ca lumea poate merge si altfel chiar daca unii ar spune ca nu.
RăspundețiȘtergereCe vrei sa spui @raducul ? Ne-am mai cizelat ?
RăspundețiȘtergere