Adrian Drăgan și
Vali Brădățeanu iau startul în cea
de-a treia etapa a sezonului Delta Rally.
Multă acțiune
în mini pauza competițională.
Adrian Drăgan și
Vali Brădățeanu se
pregătesc pentru o noua provocare, Delta Rally 2013, a treia etapă a sezonului,
primul raliu de macadam și marea noutate a
sezonului 2013. Având cartierul general la Tulcea, acest raliu revine în
calendarul competițional
după o pauză de aproape 20 de ani, fiind o premieră pentru majoritatea concurenților înscriși la start,
inlclusiv pentru echipajul cu numărul de concurs 55 Adrian Drăgan/Valentin
Brădățeanu susținut de Toshiba
România, UNIOR- Centrul Național de Scule, SKF,
janta.ro.
Echipajul
revistei auto motor și sport, se
confruntă astfel cu o nouă provocare, după ce în primele două etape ale
sezonului, Tess Rally și
Timiș
Rally - ambele derulate pe asfalt- au avut parte de condiții meteo extrem de
dificile. 2013 este și
primul sezon în care cei doi concurează pe un automobil cu tracțiune integrală, Subaru
Impreza N15, cu care punctează în cadrul clasamentului general FIA și al Clasei 3. După
primele două etape cei doi ocupă poziția a 10-a grație punctelor
acumulate în ultima etapă Timiș Rally.
„Delta
Rally este pentru noi cea mai mare provocare a acestui debut de sezon. Este
primul raliu de macadam la care participăm pe o mașină cu tracțiune integrală,
fiind în plus și
o etapă complet nouă. Mergem însă în Deltă cu scopul de a acumula cât mai multă
experiență
cu această mașină
și
bineînțeles
să acumulăm puncte în Clasa 3. Am avut un start greu de sezon, dar sper ca
odată cu această etapă să ne regăsim ritmul și tonusul necesare
pentru a obține
rezultate în aceast dificil sezon competițional, ce include 6
etape de macadam.” a declarat Adrian Drăgan.
Delta
Rally se va derula între 31 mai și 2 Iunie pe o
distanță
totală de 463,8 km dintre care 109,8 km
reprezentați
de cele 10 probe speciale de clasament. „Deși nu este un raliu
montan, așa
cum suntem obișnuiți pentru
campionatul nostru, ne așteptăm la o etapă
dificilă. Căldura și
probabil praful vor adăuga un plus de dificultate, iar din ceea ce am văzut
până acum pe imagini, din punctul de vedere al dictării, va fi dificil din
cauza lipsei de repere din zonele deschise. Dar cu siguranță că spectatorii
vor avea ce să vadă” a precizat Vali Brădățeanu, copilotul
echipajului.
Adrian
Drăgan a folosit mini pauza competițională pentru a se
pregăti fizic în vederea dificilelor confruntări din acest sezon, principala
provocare a tuturor sportivilor înscriși în acest sezon
fiind Raliul Sibiului, etapă înscrisă în Campionatul European de Raliuri și carese va derula
între 25 și
27 Iulie pe un traseu ce va însuma peste 200km de probe speciale de clasament,
Sibiu fiind deja recunoscut drept cel mai dificil raliu de macadam al acestei
serii.
La
invitatția
lui Constantin Răileanu – importatorul karturilor de comeptiție TonyKart –
Drăgan a testat un kart de competiție, TonyKart KZ1 de
50 CP, model ce va fi folosit într-un program special destinat piloților amatori de
karting, de către clubul RealRacing.
De
asemenea Drăgan a concurat în cadrul Bucharest International Half Marathon,
unde s-a înscris în cursa de 10,5km, încheind cu timpul de 1h06m.13s. „Deși la maraton am
vrut să-mi depășesc
limitele personale și
sunt foarte fericit că am reușit să o fac fără probleme,
experiența
cu kart-ul de competiție
a fost extraordinară. Iar adevărul este că febra musculară a fost mai puternică
în cazul kart-ului. Oricum, vreau să continui în ambele direcții, atât alergarea
cît și
kartingul completand perfect pregătirea pentru dificilele etape ce urmează în
calendar, unde pe lângă abilitățile de pilotaj se
va pune un mare accent pe rezistența fizică în condițiile unor
temperaturi foarte ridicate” Adrian Drăgan.
Sursa: Berti Panaiot,
National Communication Manager
Este o provocare,insa e mult mai palpitant si ne place adrenalina.
RăspundețiȘtergere