Voturile cititorilor AUTO BILD au transmis un
mesaj clar. Maşina din clasa “medie şi mare” cu cel mai atractiv design este
noua Mazda6. Aproximativ 200.000 de cititori ai revistei AUTO BILD din 15 ţări
au ales autoturismele din diferite segmente din Europa care arată cel mai bine.
Cu un procent de 23,1% din toate voturile, Mazda6 a devansat Maserati
Quattroporte (19.1 procente) şi Mercedes E-Class (13.1 procente) în cursa
pentru AUTO BILD Design Award 2013.
Constructorul japonez
câştigă pentru a doua oară consecutiv un premiu în Europa pentru unul dintre
modelele sale, anul trecut Mazda CX-5 adjudecându-şi premiul de design pentru
categoria “SUV, Van and All-Wheel”. La fel ca şi în cazul Mazda6, vehiculul a
fost creat folosind noua linie de design “Kodo- Sufletul mişcării”, care
combină mişcarea cu frumuseţea şi puterea naturii. Faptul că acest design este
popular aproape în rândul tuturor care vin în contact cu el a fost demonstrat
când a primit renumitul premiu internaţional red dot design 2013.
KODO în forma cea mai pură
Designul Mazda6 reprezintă KODO în forma cea mai clară. Atât sedanul, cât şi varianta combi, aduc laolaltă calităţi cum sunt uşurinta mişcării şi funcţionalitatea. Linii puternice ale caroseriei determină diferite efecte de culoare în funcţie de felul cum lumina cade pe maşină, mai ales atunci când este vorba de noua culoare Soul Red Metallic. Silueta autoturismului este caracterizată de habitaclul poziţionat mult spre posterior şi de pasaje proeminente ale roţilor, care se ridică pentru anvelope de mari dimensiuni, care pot ajunge până la 19 inci. Partea frontală a maşinii are noua grilă Mazda şi elemente dinamice pentru iluminare pe parcursul zilei, disponibile graţie utilizării în premieră a LED-urilor. În partea din spate a maşinii design-ul în formă de aripă al stopurilor redă aceeaşi formă a farurilor. O muchie continuă linia cromată spre laterale întregind aspectul dinamic al autovehiculului.
Designul Mazda6 reprezintă KODO în forma cea mai clară. Atât sedanul, cât şi varianta combi, aduc laolaltă calităţi cum sunt uşurinta mişcării şi funcţionalitatea. Linii puternice ale caroseriei determină diferite efecte de culoare în funcţie de felul cum lumina cade pe maşină, mai ales atunci când este vorba de noua culoare Soul Red Metallic. Silueta autoturismului este caracterizată de habitaclul poziţionat mult spre posterior şi de pasaje proeminente ale roţilor, care se ridică pentru anvelope de mari dimensiuni, care pot ajunge până la 19 inci. Partea frontală a maşinii are noua grilă Mazda şi elemente dinamice pentru iluminare pe parcursul zilei, disponibile graţie utilizării în premieră a LED-urilor. În partea din spate a maşinii design-ul în formă de aripă al stopurilor redă aceeaşi formă a farurilor. O muchie continuă linia cromată spre laterale întregind aspectul dinamic al autovehiculului.
Armonie ca principal motiv al design-ului –
rezultatul este consumul de combustibil remarcabil
Principalul motiv al noii Mazda6 este armonia între design-ul exterior şi interior, între forma dinamică a caroseriei şi interiorul spaţios şi între puterea generată şi eficienţa exemplară. Ca ultim pas în evoluţia programului Mazda Sustainable Zoom-Zoom pentru dezvoltarea de vehicule ecologice Mazda6 obţine cele mai bune valori pentru consumul de combustibil şi emisii datorită tehnologiilor inovatoare SKYACTIV. Consumul de combustibil pentru sedanul de 4,87 de metri, echipat cu motorizarea SKYACTIV-D diesel biturbo de 2.2 litri şi 150 CP, cu sistemul i-ELOOP de frânare regenerativă, este de doar 3,9l la 100 km (combinat), care determină un nivel al emisiilor de CO2 de 104 g/km, unul dintre cele mai bune din segment. Dieselul cu un nivel de compresie extrem de scăzut (doar 14:1) este disponibil şi într-o versiune de 175 CP.
Principalul motiv al noii Mazda6 este armonia între design-ul exterior şi interior, între forma dinamică a caroseriei şi interiorul spaţios şi între puterea generată şi eficienţa exemplară. Ca ultim pas în evoluţia programului Mazda Sustainable Zoom-Zoom pentru dezvoltarea de vehicule ecologice Mazda6 obţine cele mai bune valori pentru consumul de combustibil şi emisii datorită tehnologiilor inovatoare SKYACTIV. Consumul de combustibil pentru sedanul de 4,87 de metri, echipat cu motorizarea SKYACTIV-D diesel biturbo de 2.2 litri şi 150 CP, cu sistemul i-ELOOP de frânare regenerativă, este de doar 3,9l la 100 km (combinat), care determină un nivel al emisiilor de CO2 de 104 g/km, unul dintre cele mai bune din segment. Dieselul cu un nivel de compresie extrem de scăzut (doar 14:1) este disponibil şi într-o versiune de 175 CP.
O premieră pentru
Mazda6 este motorul pe benzină SKYACTIV-G de 2.5l cu injecţie directă care
produce 192 CP. Modelul poate fi echipat şi cu un motor cu compresie ridicată
SKYACTIV-G de 2l, care dezvoltă cu uşurinţă energie în condiţiile unui consum
foarte redus. Spre exemplu, motorul de 2l şi 145 CP consumă doar 5.5l/100 km
(combinat) şi generează un nivel de emisii CO2 de 129 g/km.
Sursa: Mazda Romania
este una din cele mai bune masini bv japonezilor
RăspundețiȘtergereeu sunt fan golf
dar asta mi se pare bestiala