Timp de trei
zile, anvelopele GOODYEAR și DUNLOP au
fost intens puse la lucru în cadrul evenimentului anual BMW M Drive Tour,
subliniind performanța mașinilor și confirmând
din nou nivelul ridicat al ratingurilor obținute
conform noii etichete UE pentru anvelope.
GOODYEAR DUNLOP Tires România, partener logistic în
cadrul evenimentului BMW M Drive Tour din acest an, a echipat noile modele BMW
M3, M5, M6 (modelele Cabrio, GC și Coupe) și X6M într-un eveniment inedit în România.
Dedicat clienților BMW,
dar și tuturor iubitorilor de performanță la volan, evenimentul anual BMW M Drive Tour a fost și un adevărat tur de forță pentru anvelope. Conceput într-o serie de exerciții specifice în care sunt subliniate performanțele noilor modele BMW la frânarea în viraj, în condiții de drift pe ud sau de dinamic drive, evenimentul a
fost marcat și de ploaia abundentă care a solicitat din plin
capacitatea anvelopelor de a oferi un excelent nivel al adereței pe carosabil umed.
„În toate cele trei secțiuni pe care le-am conceput pentru evenimentul din acest
an al BMW M Drive Tour, anvelopele au de jucat un rol extrem de important. Ele sunt
solicitate la maxim atât la frânarea în viraj cât și la driftul pe ud. În acest moment, Goodyear Dunlop are
gama cea mai extinsă de anvelope cu grad maxim conform noii etichete UE, și de aceea credem că sunt alegerea potrivită pentru noi.
Alegând anvelopele Goodyear și Dunlop,
ne-am asigurat că avem nivelul optim dorit pentru modelele BMW aflate în drive
testul BMW”, a precizat Claudiu David, instructor de test în cadrul BMW
România.
Noua etichetă UE pentru anvelope pune în evidență 3 atribute cheie ale performanței anvelopelor: rezistența la rulare, aderența pe
carosabil umed și nivelul zgomotului exterior. În cadrul BMW M Drive
Tour, anvelopele Goodyear și Dunlop au
reconfirmat ratingurile ridicate obținute la
aderența pe carosabil umed, dar și la alte atribute ale performanței, precum manevrabilitatea pe carosabil umed și uscat, stabilitatea la virare și frânarea pe ud și pe uscat,
toate acestea numărându-se în cele peste 50 de criterii pe care compania le
testează în cazul produselor sale.
Evenimentul BMW M Drive Tour a debutat joi, 30 mai, și s-a încheiat ieri, fiind unul din cele mai extinse
evenimente de drive test de la noi din țară.
Sursa:
Izabella Ghita, PR Managing Partner
0 comentarii