Chevrolet
apelează la creatorii de conţinut YouTube pentru lansarea SUV-ului Chevrolet
Captiva.
Campania
marchează primul parteneriat din toate timpurile pentru pieţe multiple al unui
producător auto de echipamente originale cu creatorii de conţinut YouTube.
Înregistrările
video prezintă teste („Life Tests”) autentice, distractive.
Chevrolet
aduce comunicaţiile digitale şi din cadrul mediilor de socializare la un nivel
superior prin intermediul unei campanii inovatoare desfăşurate la nivel global
pe YouTube pentru a sprijini lansarea în Europa a noului Chevrolet Captiva.
În
cadrul unei premiere în domeniu, un grup selectat de creatori de conţinut
YouTube extrem de populari produc scurtmetraje în care noul Chevrolet Captiva
este testat din diverse perspective.
Obiectivul
filmelor, intitulate Chevrolet Captiva Life Test, este să demonstreze
avantajele şi spiritul SUV-ului Captiva cu ajutorul unor scenarii umoristice
insolite, care explorează promisiunea mărcii, „Gata pentru orice”.
Personalităţile locale dau
viaţă campaniei
Campania
se bazează exclusiv pe creativitatea celebrităţilor YouTube, cerându-le să
creeze şi să documenteze o serie de teste („Life Tests”) pentru SUV-ul Captiva.
Personalităţile
YouTube participante reprezintă diverse culturi şi interese, începând cu Kai
Man Wong de la DigitalRev TV, un împătimit artei fotografice, la platforma
„ideilor mari” Woki Toki şi stilul prietenos al guru-ului în materie
de stil, Patricia Jordan Palacios, vedeta canalului Secretos de Chicas (secretele
fetelor).
Episoadele
incitante ale campaniei Captiva Life Test prezentate până în momentul de faţă
includ: o competiţie de frisbee în cadrul căreia SUV-ul se întrece cu un
simpatic căine; o şedinţă rapidă de machiaj efectuată în timpul unei călătorii
pe străzile aglomerate ale Madridului şi chiar pe drumuri mai accidentate şi un
turneu internaţional de tenis de masă în interiorul autovehiculului.
Prima
etapă a campaniei Captiva Life Test, însoţită de secvenţe din culise, este
lansată, azi, 17 iunie 2013, în cadrul unui hub dedicat special campaniei, Chevrolet
Europe YouTube din cadrul canalului www.captivalifetest.com. În cursul
verii vor urma alte episoade.
Publicul
se poate alătura conversaţiei în multe moduri, pe pagina Chevrolet Europe
Facebook precum şi pe Instagram sau pe Twitter utilizând
hashtag-urile #Captiva şi #LifeTest.
O abordare revoluţionară
Campania
Chevrolet Captiva este rezultatul direct al parteneriatului strategic global
dintre Chevrolet şi Google. Conform opiniei lui Beate Stumpe, director de brand
şi marketing al Chevrolet Europe, conceptul Captiva-YouTube constituie o
provocare pentru modelul tradiţional al comunicaţiilor de marcă.
„În
mod tradiţional, producătorii auto vorbesc despre performanţe, date tehnice şi
design prin intermediul reclamelor TV. Trăim însă într-o lume hiper-conectată
care ne permite să interacţionăm în mod real cu clienţii noştri pe multe
niveluri diferite”, a declarat Stumpe.
„Campania
noastră Captiva Life Test este o abordare inovatoare care face trimiteri la
promisiunea noastră de marcă Descoperă noi trasee. Punerea modelului
Captiva la dispoziţia creatorilor de conţinut YouTube a generat o serie de
filme amuzante, distractive, care oferă clienţilor posibilitatea de a
experimenta autovehiculul în moduri complet diferite. Filmele demonstrează
literalmente modul în care modelul Captiva este gata pentru orice.”
Această
combinaţie de lansare paneuropeană digitală a unui autovehicul nou desfăşurată
de creatori de conţinut YouTube reprezintă o premieră în domeniul
producătorilor de echipamente originale auto. Pe lângă mediile digitale,
Chevrolet va utiliza publicitatea outdoor şi publicitatea above the line pe
pieţele selectate pentru a canaliza traficul pentru campanie.
Benjamin
Faes, director general produse şi soluţii noi al Google Northern Europe, a
declarat: „Creatorii de conţinut YouTube dau formă culturii în era
digitală. Colaborând cu creatorii de conţinut din lumea întreagă, Chevrolet
poate stabili o conexiune cu comunităţile vizate şi experimenta crearea unui
conţinut de brand relevant, convingător şi autentic care poate genera
conversaţii animate şi crea o audienţă impresionantă.”
Printre
iniţiativele anterioare de marcă Chevrolet - Google se numără campania
premiată „Firsts” pentru modelul Chevrolet Sonic (Aveo) în SUA.
Conform
estimărilor, campania Captiva Life Test va antrena milioane de vizualizări, în
Europa şi în afara acesteia. Conform anticipărilor Chevrolet, campania va lua
amploare atunci când cele mai incitante prezentări Captiva Life Test vor deveni
foarte cunoscute în cadrul mediilor de socializare.
Pentru
a desfăşura această campanie în Europa, Chevrolet colaborează cu două din
agenţiile sale lidere pe plan mondial: Commonwealth (Milano) pentru creaţie şi
coordonare şi Carat (Londra) pentru mass media.
Sursa:
Chevrolet Romania
0 comentarii