Emil
Ghinea, renunţă la ultima probă cronometrată datorită unei defecţiuni tehnice.
Destinul
îi oferă o ofrandă.
Mecanicii
lucrează în ritm alert şi îl propulsează în cursă.
Emil
Ghinea a terminat Trofeul Teliu 2013 pe locul 1 la clasa H3.
Dacă în anul
1222 cavalerii teutoni isi disputau privilegiile în Ţara Bârsei, ultima filă a
poveştii se scrie în 2013 în plină modernitate. Filele acestei poveşti se deschid la Trofeul
Teliu, o cursă pe care doar unul dintre teutonii moderni o poate câştiga.
Prezent la această competiţie disputată în zilele de 08 – 09 iunie
a.c., Emil Ghinea s-a confruntat cu rafale violente de
ploaie şi vizibilitate scăzută în prima zi pe timpul efectuării recunoaşterilor
şi antrenamentelor.
“Condiţiile meteorologice mi-au adus mie şi echipei suficiente
bătăi de cap. Alegera pneurilor a fost o adevărată loterie. În aceste condiţii
am fost nevoit să depun eforturi susţinute pentru a obţine timpi buni, pentru a
fructifica fiecare oportunitate în teren. Am muncit mult în recunoaşteri şi la
antrenamente iar acest aspect mi-a fost de folos în concurs. În a doua manşă cronometrată am avut un
moment dificil, am rămas fără planetara dreaptă. Linia de separație între bine și rău trece prin inima
fiecărui om. Am continuat până la finişul probei cu gândul la abandon. Însă
destinul mi-a oferit o ofrandă. Bucata ruptă din planetară s-a oprit în zona
unde soţia şi copii mei îmi urmăreau evoluţia.” a declarat pilotul din Mangalia.
A doua zi condiţiile de
cursă s-au schimbat. Din nou variabila apei cernute din nori a fost
manifestarea care a creat frământări în rândul echipelor şi al piloţilor. Deşi
nu a fost deloc mulţumit de evoluţia din ziua precedentă, Emil Ghinea a luat
startul cu încredere în forţele proprii. Prima manşă cronometrată a fost
terminată pe locul cinci şi fără să-şi piardă concentrarea Emil Ghinea se
pregătea să ia startul în manşa decisivă.
“Am fost supus unei presiuni permanente. După episodul planetara,
înaintea ultimei manşe am rămas fără ambreiaj. Mi-a fost aprobată cerea de a
pleca ultimul. Nu pot decât să le mulţumesc mecanicilor pentru rapiditate şi
inventivitate, au făcut minuni pentru a termina competiţia.
Înaintea startului am mai avut o surpriză, am rămas fără electromotor. Lansat
de mecanici am lăsat forţa brută a “portocalei mecanice ” să se dezlănţuie. Am plecat pe un traseu
umed şi am terminat pe uscat. Pentru maşina mea ploaia este un dezavantaj.
Accelerarea este foarte violentă şi în orice moment se poate rupe aderenţa.
Acum sunt încântat de rezultat. Până la etapa de la Reşiţa nu voi mai participa
la alte competiţii.”
Pilotul Emil Ghinea a terminat Trofeul Teliu 2013 pe locul 1 la
clasa H3, pe locul 4 la două roţi motrice şi pe locul 7 la clasa H, iar echipa
din care face parte, Kremsmueller Rally Team, a terminat competiţia pe locul
trei.
Participarea pilotului din Mangalia în Campionatul Naţional de
Viteză în Coastă Dunlop 2013 este posibilă datorită: SC Kremsmueller Romania
SRL , Zorile Store, Edymax Motors, Primăria Mangalia, Corsa hotel Mangalia,
Jean Pescaru Racing, SC.Cucor S.R.L., şi nu ultimul rând Speed Wash Team
Mangalia.
Sursa: Dan Strauti – Senior Editor Autostiri.ro
0 comentarii