BMW Welt a devenit, alături de clădirea emblematică de birouri „4
Cilindri“ și muzeul BMW, unul dintre
reperele importante ale orașului München. Este cea mai
populară atracție turistică din Bavaria și una dintre cele mai căutate destinații pentru excursiile școlare din regiune. Este
locul unde pasionați din toată lumea vin să
descopere universul mărcilor BMW Group, participă la evenimente culturale,
concerte, expoziții, conferințe sau își ridică propriul model
BMW.
După ce în urmă cu un an se aniversau 10
milioane de vizitatori de la deschiderea din 2007, la sfârșitul lunii iulie BMW Welt a organizat
cel de-al 100.000-lea eveniment de înmânare a unui automobil pentru un client.
Helmut Marxen, un om de afaceri din Sylt, a intrat în posesia a două
automobile: un model BMW Seria 3 Gran Turismo Sportline şi un BMW X3. Thomas
Muderlak, directorul BMW Welt, a fost cel care l-a întâmpinat pe fericitul
proprietar. După o zi aglomerată cu tururi în culisele BMW Welt şi ale uzinei
BMW, precum şi un prânz la restaurantul Käfer’s Bavarie, acest client special
va avea parte şi de o experienţă deosebită în cadrul unui week-end DTM
organizat de BMW Motorsport.
"Suntem încântaţi să-i primim pe dl. Marxen şi familia sa. Cea de-a 100.000-a livrare de automobil este un eveniment special pe care suntem bucuroşi să-l sărbătorim. Preluarea unui automobil nou este un moment foarte emoţionant pentru mulţi clienţi şi o dovadă a fascinaţie mărcii noastre. Datele în continuă creştere privind livrările arată că suntem pe drumul cel bun", a declarat Thomas Muderlak.
"Preluarea acestui automobil este
un moment foarte special pentru noi, ca fani BMW. Acest lucru se întâmplă o
dată în viaţă. Abia ne aşteptăm noile maşini şi prima experienţă a condusului
spre oraşul nostru, Ramstedt. Vrem să mulţumim şi dealerului Raudzus &
Bossen din Niebüll", a declarat Helmut Marxen, clientul cu numărul 100.000
în istoria evenimentelor de preluare a maşinilor la BMW Welt.
Înmânarea maşinilor şi experienţă deosebită
Mulţi clienţi din întreaga lume au
călătorit distanţe lungi pentru a-şi îndeplini visul preluării noului
automobil. Arhitectura BMW Welt a fost concepută astfel încât prima întâlnire
cu maşina să fie o experienţă unică - de la momentul în care clientul soseşte
la BMW Welt, cu consultări personale şi planificarea programului zilei în
funcţie de preferinţele clientului. Opţiunile pot varia de la primirea într-o
lojă premium exclusivă la un tur în uzina principală şi BMW Welt, o vizită la
Muzeul BMW şi Junior Campus pentru copii şi tineri.
Punctul culminant al fiecărei vizite
este prezentarea și
prima întâlnire cu noul automobil. Pe platforma "premierei", ce
măsoară 3.000 m2 şi se află la cinci metri deasupra zonei expoziţionale, după
un program complet şi o descriere detaliată a automobilului, clienţii primesc
cheile noii maşinii şi îşi pot conduce noul BMW pentru prima dată. Zilnic, la
BMW Welt sunt livrate între 80 şi 120 de automobile, număr care ajunge la 160
de maşini în perioada de vârf. Designul aerisit al zonei de livrări permite
vizitatorilor BMW Welt să participe, de la distanţă, la acest moment special.
De la deschiderea BMW Welt în 2007,
numărul livrărilor de automobile a crescut constant. În 2012, pentru prima
dată, peste 20.000 de clienţi au intrat în posesia noilor maşini la BMW Welt
într-un singur an. Aproximativ 2.000 de clienţi au călătorit tocmai din SUA
pentru această experienţă. În general, aproape 90% din clienţii care-şi preiau
automobilele la BMW Welt provin din Germania, majoritatea fiind din sudul
ţării, în timp ce 10% au preluat mai mult de un automobil de la BMW Welt.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii