Evgeny Bobryshev a arătat că accidentările care i-au
împiedicat progresul în 2013 au rămas cu adevărat în urma sa, obținând al doilea podium consecutiv în acest
sezon și terminând pentru a treia oară în puncte o etapă de MX
în 2013.
În prima cursă a etapei toți piloții Dunlop au terminat în
primii zece. Gautier Paulin, întors după accidentare, a terminat cursa al
treilea, fiind urmat de Evgeny Bobryshev de la Honda care termină al patrulea, acesta
din urmă fiind prins între Paulin și celălalt pilot Kawasaki, Jeremy van Horebeek. Paulin s-a menținut pe a treia poziție în cursă de la primul
și până
la ultimul tur, în timp ce Bobryshev a pierdut o poziție în fața lui Stribos, apoi și-a revendicat-o cu
cinci tururi înainte de finish. Van Horebeek a fost pilotul cu cele mai multe depășiri și recuperări de poziții, urcând de pe poziția a zecea în stadiile
de început ale cursei pe poziția a cincea, deși Tanel Leok a sosit și el aproape, după o urcare de pe 14 pe 10.
În a doua cursă, Paulin a avut un start slab, căzând pe locul 16 înainte de a recupera până la poziția a noua. Apoi s-a retras după ce a făcut o mică greșeală, decizând să evite să facă o greșeală mai mare din cauza oboselii acumulate în urma antrenamentului limitat de după marele său accident suferit în Germania. Leok de asemenea a avut o problemă care i-a fost piedică, dar a recuperat, terminând al doisprezecelea. Van Horebeek a alergat bine, recuperând cât a putut de mult, sperând să termine al patrulea, dar a piedut în ultimul tur și s-a clasat doar al cincilea în această cursă. Dar starul Dunlop din acest weekend a fost pilotul Bobrysehv. De pe patru, a efectuat o fantastică manevră de depășire a lui Philippaerts, după care s-a menținut pe poziția a treia în cursă, consolidându-și astfel un important loc trei la general în această etapă de Grand Prix. În condiții de ploaie torențială care au făcut terenul foarte alunecos, Bobryshev a optat pentru o anvelopă spate cu un compus mai moale și medium pentru roata față, pentru a obține cea mai mare aderență, în timp ce ceilalți piloți Dunlop au optat pentru versiunea moale atât pentru roata față cât și spate.
Bobryshev a fost
singurul pilot Dunlop care și-a schimbat poziția în clasamentul campionatului, urcând o treaptă care îl plasează astfel pe
locul nouă la general.
Eddy
Seel, Dunlop MX Race Coordinator: "Se pare că suntem
din nou în formă, deși a fost neplăcut că Gautier nu a fost încă în forma lui obișnuită. Sunt sigur că vom
da o luptă pe cinste săptămâna viitoare, când vom participa la Grand Prix-ul
britanic. Au fost niște întreceri extraordinare și în celelalte trei curse, cu Bobby, care evident și-a meritat locul pe
podium. Jeremy continuă să se dezvolte și să arate că își merită locul în top,
iar Tanel își arată consecvența și potențialul pentru top șase.”
Clasamentul
Campionatului MX1: puncte
1. Antonio Cairoli (ITA, KTM) 690
2. Clement Desalle (BEL, Suzuki) 600
3. Ken de Dycker (BEL, KTM) 542
4. Gautier Paulin (FRA, Kawasaki) 485
5. Kevin Strijbos (BEL, Suzuki) 469
6. Tommy Searle (GBR, Kawasaki), 431
7. Jeremy van Horebeek (NED, Kawasaki) 383
8. Max Nagl (GER, Honda) 314
9. Evgeny Bobryshev (RUS, Honda) 276
10. David Philippaerts (ITA, Honda) 268
1. Antonio Cairoli (ITA, KTM) 690
2. Clement Desalle (BEL, Suzuki) 600
3. Ken de Dycker (BEL, KTM) 542
4. Gautier Paulin (FRA, Kawasaki) 485
5. Kevin Strijbos (BEL, Suzuki) 469
6. Tommy Searle (GBR, Kawasaki), 431
7. Jeremy van Horebeek (NED, Kawasaki) 383
8. Max Nagl (GER, Honda) 314
9. Evgeny Bobryshev (RUS, Honda) 276
10. David Philippaerts (ITA, Honda) 268
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner QLT Group Division
0 comentarii