Acesta
a fost rezultatul celui mai recent studiu privind alegerea anvelopelor, studiu
care a arătat că noile game de anvelope de la Goodyear vin în întâmpinarea
nevoilor operatorilor.
Un studiu recent
comandat de Goodyear în câteva țări europene[1] a arătat
că, în prezent, flotele preferă să își aleagă anvelopele în funcție de performanța lor mai curând decât
în funcție de aplicațiile pentru care sunt destinate. Cel mai important criteriu pentru
operatori din punct de vedere al alegerii anvelopelor este rezistența la rulare, criteriu ce
influențează direct eficiența consumului de carburant. Din totalul deținătorilor de flote
intervievați, 77% au apreciat acest criteriu ca fiind “foarte important” sau “extrem
de important”. Kilometrajul (76%) și aderența pe carosabil umed (75%) au fost apreciate ca fiind pe locurile doi și trei ca importanță în alegerea lor.
Transportul a evoluat
mult în ultimii ani și este în prezent un mix complex de tipuri de transport rutier pe distanțe medii și lungi pe care
companiile de transport le derulează. În plus față de aceasta, costurile
operaționale
sunt în creștere. Studiul a arătat de asemenea că 91% dintre operatorii intervievați au estimat o creștere în continuare a prețurilor la carburant și că 84% dintre aceștia se așteaptă de asemenea la o
creștere și a altor costuri. De
aceea, aceștia par să fie mai interesați acum mai mult ca oricând de reducerea costurilor lor operaționale, incluzând aici
concentrarea pe alegerea celor mai bune anvelope pentru modelul lor de business.
Nu este o coincidență, luând în calcul toate acestea, că 70% din deținătorii de flote
intervievați au afirmat că au achiziționat deja anvelope eficiente din punct de vedere al consumului de
carburant sau că vor face o astfel de alegere în viitorul apropiat (21%).
Acesta este și motivul pentru care Goodyear
a dezvoltat noile linii de anvelope pentru camion cu o eficiență sporită din punct de
vedere al kilometrajului și consumului de carburant, numite, KMAX și respectiv FUELMAX,
linii ce vor fi lansate în septembrie a.c.. Acestea, așa cum arată și numele lor, pun un
accent deosebit pe principalele două priorități ale consumatorilor
fără a face compromisuri în alte arii de performanță specifice anvelopelor.
Nivelurile înalte de performanță din punct de vedere al durabilității, aderenței pe carosabil umed și tracțiunii sunt unele din
beneficiile suplimentare pe care noile anvelope le oferă.
Cele două noi linii de
produse sunt rezultalul unei intense cooperări dintre inginerii Goodyear şi operatorii
de flote europeni. Satisfacerea nevoilor curente și viitoare ale
consumatorilor este o prioritate de top a companiei.
Alte informații de interes rezultate
din acest studiu vor fi publicate în preajma lansării noilor anvelope, în
septembrie a.c..
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner QLT Group Division
[1] Studiul a fost realizat de MV2 Conseil în numele
Goodyear. În jur de 500 de deținători de flote de camion din Franța, Italia,
Polonia și Spania au fost intervievați în lunile iunie și iulie ale anului curent.
0 comentarii