FuelMax Technology
Acesta a fost rezultatul celui mai recent studiu privind alegerea anvelopelor, studiu care a arătat că noile game de anvelope de la Goodyear vin în întâmpinarea nevoilor operatorilor.

Un studiu recent comandat de Goodyear în câteva țări europene[1] a arătat că, în prezent, flotele preferă să își aleagă anvelopele în funcție de performanța lor mai curând decât în funcție de aplicațiile pentru care sunt destinate. Cel mai important criteriu pentru operatori din punct de vedere al alegerii anvelopelor este rezistența la rulare, criteriu ce influențează direct eficiența consumului de carburant. Din totalul deținătorilor de flote intervievați, 77% au apreciat acest criteriu ca fiind “foarte important” sau “extrem de important”. Kilometrajul (76%) și aderența pe carosabil umed (75%) au fost apreciate ca fiind pe locurile doi și trei ca importanță în alegerea lor.

Transportul a evoluat mult în ultimii ani și este în prezent un mix complex de tipuri de transport rutier pe distanțe medii și lungi pe care companiile de transport le derulează. În plus față de aceasta, costurile operaționale sunt în creștere. Studiul a arătat de asemenea că 91% dintre operatorii intervievați au estimat o creștere în continuare a prețurilor la carburant și că 84% dintre aceștia se așteaptă de asemenea la o creștere și a altor costuri. De aceea, aceștia par să fie mai interesați acum mai mult ca oricând de reducerea costurilor lor operaționale, incluzând aici concentrarea pe alegerea celor mai bune anvelope pentru modelul lor de business. Nu este o coincidență, luând în calcul toate acestea, că 70% din deținătorii de flote intervievați au afirmat că au achiziționat deja anvelope eficiente din punct de vedere al consumului de carburant sau că vor face o astfel de alegere în viitorul apropiat (21%).

Acesta este și motivul pentru care Goodyear a dezvoltat noile linii de anvelope pentru camion cu o eficiență sporită din punct de vedere al kilometrajului și consumului de carburant, numite, KMAX și respectiv FUELMAX, linii ce vor fi lansate în septembrie a.c.. Acestea, așa cum arată și numele lor, pun un accent deosebit pe principalele două priorități ale consumatorilor fără a face compromisuri în alte arii de performanță specifice anvelopelor. Nivelurile înalte de performanță din punct de vedere al durabilității, aderenței pe carosabil umed și tracțiunii sunt unele din beneficiile suplimentare pe care noile anvelope le oferă.

Cele două noi linii de produse sunt rezultalul unei intense cooperări dintre inginerii Goodyear şi operatorii de flote europeni. Satisfacerea nevoilor curente și viitoare ale consumatorilor este o prioritate de top a companiei.

Alte informații de interes rezultate din acest studiu vor fi publicate în preajma lansării noilor anvelope, în septembrie a.c..

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner QLT Group Division


[1] Studiul a fost realizat de MV2 Conseil în numele Goodyear. În jur de 500 de deținători de flote de camion din Franța, Italia, Polonia și Spania au fost intervievați în lunile iunie și iulie ale anului curent.
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii