Începând cu 1 septembrie, Mario Moser preia poziția de Aftersales Manager pentru BMW Group România. Suplimentar, ca
Sales Channel Development Manager va fi responsabil pentru întărirea poziției BMW și MINI în piață. Principala responsabilitate în acest sens va fi dezvoltarea rețelei de dealeri prin îmbunătățirea și extinderea proceselor și strategiilor de sales și service și prin susținerea de noi investiții.
„Eforturile noastre se vor
concentra in direcţia îmbunătățirii satisfacției
clienților și loializării acestora.
Avem un bun punct de plecare cu programul Service Inclusive, care oferă revizii
gratuite, disponibil deja din 2007 pentru modelele BMW și
din 2012 pentru modelele MINI. Dorim să dezvoltăm noi servicii, precum cel de
recepție service activă sau consultanți speciali de vânzări cu
rolul de product genius. Acestea pot aduce o transparență
mai mare și o mai bună înțelegere a produselor și
serviciilor noastre“, a explicat Mario Moser.
Născut în Austria, Moser
are o experiență de aproape 25 de ani în
industria auto. El si-a inceput stagiatura ca mecanic de caroserie și
vopsitorie. În urma masterului în industria auto, a ocupat poziții
de management în cadrul mai multor dealership-uri auto. Între 2002 și
2009 a fost director de service pentru reprezentanța
BMW Austria din Viena.
Între 2009 și
2013 a ocupat poziția de Aftersales and Sales
Channel Development Manager for BMW Group Cehia. Pe parcursul acestei perioade,
peste 70% din rețeaua de dealer a evoluat,
fie prin îmbunătățirea investițiilor
anterioare, fie prin investiții noi. În acest timp, BMW
a preluat prima poziție în segmentul premium și
și-a dublat vânzările de automobile și piese. Moser a fost de
asemenea responsabil pentru implementarea proectului BMW i în Cehia, cu
lansarea BMW i3 planificată pentru sfârșitul acestui an.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii