Misano
așteaptă piloții Moto2 și Moto3 pentru San Marino Grand Prix.
Clinton Howe, Operations Manager Motorcycle Grand Prix:
Misano Adriatico, un oraș la mare, situat pe
coasta de est a Italiei, se pregătește pentru cursele Moto GP din acest weekend.
Dunlop a ales această destinație drept locul în care va introduce o nouă anvelopă de cursă pentru roata
spate.
Cu două weekenduri în
urmă, la etapa din Marea Britanie, Dunlop l-a ajutat pe Scott Redding să obțină prima lui victorie la
clasa Moto2 pe pista de la Silverstone în fața a peste 73.000 de
spectatori. Takaaki Nakagami și Thomas Luthi și-au continuat forma bună, terminând pe podium alături de el. Toți cei trei piloți au ales anvelopa Dunlop
pentru roata spate ‘997’, care a fost introdusă prima dată la Brno în acest an,
și toți s-au arătat după cursă
foarte apreciativi la adresa performanței acestei anvelope.
Anvelopa pentru roata spate
care va debuta la Misano este ‘9998’, o nouă componentă combinată cu o construcție obișnuită. Vremea pe coasta
adriatică poate fi variabilă, iar traseul are viraje în care trebuie să
încetinești sau pe care le iei în viteză, dar caracteristicile lui se pot schimba pe
tot parcursul cursei în funcție de condițiile meteo. Anvelopa ‘9998’ are o arie mai largă de operare, înlocuind
efectiv ambele componente soft ale anvelopelor folosite în trecut în cursă.
Anvelopa își va face prima apariție în Moto2 în acest weekend, dar performanța sa este deja dovedită
în curse, fiind folosită în Germania în Campionatul IDM. Opțiunea alternativă pentru
roata spate va fi anvelopa ‘3855’ cu o componentă medium care a continuat să-și confirme perfomanța în acest sezon.
Moto2: Față: 120/75R17 , 4 x 302 și 4 x 345
Spate: 195/75R17, 4
x 9998 și 5 x 3855
Moto3: Față: 95/75R17, 5 x M și 3 x H
Spate: 115/75R17 , 3 x S
și 6 x
M
Ambele clase vor avea
disponibile cele trei seturi obișnuite de anvelope pentru vreme umedă, iar dacă toate sesiunile de
antrenament se vor desfășura pe ud, va mai fi pus la dispoziția piloților încă un set.
Clinton Howe, Operations Manager Motorcycle Grand Prix:
“Este extraordinar cât
de multe informații poți obține din două curse, folosind o nouă componentă pentru roata spate. Ajută să
ai unii dintre cei mai buni piloți din lume și de asemenea unii dintre cei mai buni oameni tehnici din acest business pe
care să te poți baza. Succesul confirmat al componentei spate ‘997’ folosită la Brno și Silverstone GP a
determinat punerea în uz a unei noi componente pentru roata spate în acest
weekend la Misano. Noua anvelopă ‘9998’ modifică familia componentelor încă o
dată, iar nouă ne oferă o altă oportunitate pentru a arăta cum o anvelopă poate
face acum treaba a două anvelope. Extinzând consistența și aria de operare a
componentelor noastre, în timp ce se păstrează aderența, a fost întotdeauna o
prioritate, iar privindu-i pe piloți cum își clădesc încrederea până la sfârșitul fiecărei curse și cum își stabilesc timpii cei
mai rapizi pe tur, această consistență este extrem de importantă pentru succesul
nostru viitor. Va fi un alt weekend interesant.”
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner QLT Group Division
0 comentarii