Napoca Rally Academy organizeaza o etapa de Slalom
Paralel la Sibiu.
Mattia Tempestini va debuta la curse cu un Peugeot 205.
Simone Tempestini se pregateste pentru etapa din Polonia.
Florin Tincescu va lua startul la Trofeul Campulung cu un
Citroen C2 R2.
Napoca Rally Academy continua procesul de sustinere al
tinerilor piloti si organizeaza in acest weekend, la Sibiu, o etapa din
Campionatul de Slalom Paralel, competitie in care s-au format piloti precum
Florin Tincescu, Raul Badiu, Octavian Tarnoveanu si Simone Tempestini. Tot la
Sibiu isi va face debutul si cel mai tanar membru al familiei Tempestini:
Mattia.
Niciun weekend fara
curse. Aceste este motto-ul echipei Napoca Rally Academy care are inca un
sfarsit de saptamana plin. Sambata, 7 septembrie, pe circuitul de rallycross
din Sibiu, este programata o noua etapa din Campionatul de Slalom Paralel
organizata chiar de Napoca Rally Academy. „Echipa noastra a sustinut de-a
lungul timpului o serie de piloti tineri atat in competitia interna, cat si la
etape internationale. Competitia de slalom paralel este o prima sansa pentru
pilotii tineri si talentati sa practice acest sport si sa se afirme. Tocmai de
aceea era normal ca Napoca Rally Academy sa se implice in organizarea unei
astfel de etape si sa-i sprijine pe cei mai tineri piloti care vor sa ajunga in
raliuri”, a spus Marco Tempestini.
Pe traseul pe care se desfasoara celebra super speciala din Raliul Sibiului isi va face debutul si Mattia Tempestini, cel mai tanar membru al familiei. Mattia, 16 ani, va debuta cu un Peugeot 205, aceeasi masina cu care a concurat si Simone in Campionatul de Slalom Paralel. „Astept cu nerabdare acest debut. Si, da, am emotii. Nu stiu cum o sa fie pe circuit, dar cu siguranta voi savura la maximum aceasta experienta”, a spus Mattia Tempestini.
Tot la Sibiu va lua
startul si Simone Tempestini, fara a figura insa in clasamentul oficial al
competitiei, acesta fiind ultimul test pentru pilotul Napoca Rally Academy
inainte plecarii spre Polonia pentru startul intr-o noua etapa din Campionatul
European de Raliuri. „La fel ca Raliul Finlandei, etapa din Polonia este una
foarte rapida cu probe spectaculoase pe macadam. Am renuntat la Raliul Bacaului
pentru ca este o oportunitate buna sa adun experienta, mai ales ca aceasta
etapa are sanse sa fie inclusa in calendarul mondial din 2014 si sper sa aduc
maximum de puncte pentru Napoca Rally Academy in clasamentul pe echipe din ERC
Production Cup”, a spus Simone Tempestini, care nu va fi inclus in clasamentul
etapei de la Sibiu.
Pilotii Napoca Rally
Academy vor fi asistati la acest eveniment de Marco Tempestini si Danny Ungur,
pilot care si-a asigurat deja – impreuna cu Toni Avram – titlul clasei 11 cu
trei etape inaintea finalului de sezon in Campionatul National de Raliuri Dunlop.
„Napoca Rally Academy a avut intotdeauna un program prin care a sustinut piloti
tineri in cariera si ceea ce se intampla in fiecare an la Sibiu este o
continuare a acestui proiect. Cei mai buni tiner piloti vor avea ocazia sa
castige si cursuri de pilotaj alaturi de pilotii NRA si cred ca este o sansa
buna pentru cariera lor sa inceapa in competitiile de slalom paralel”, a spus
Danny Ungur.
In paralel, Florin
Tincescu va lua startul la Trofeul Campulung, etapa a sasea din Campionatul
National de Viteza in Coasta Dunlop, unde va fi sustinut de Bogdan Marisca si
Vlad Cosma. „Iulian, copilotul meu, este implicat in
aceasta etapa si nu puteam sa nu particip. Va fi o experienta in plus pentru
mine, mai ales ca voi lua startul cu un Citroen C2 R2, masina cu care voi
concura in Raliul Croatiei, etapa in Campionatul European de Raliuri”, a spus
Florin Tincescu.
Dupa acest weekend, Simone
Tempestini si Dorin Pulpea vor pleca spre Polonia pentru etapa din Campionatul
European de Raliuri, iar celelalte echipaje Napoca Rally Academy vor pleca spre
Bacau pentru etapa a saptea din Campionatul National de Raliuri Dunlop, etapa
la care Marco Tempestini va debuta cu un model Ford Fiesta R5. „Nu vreau sa ma
entuziasmez prea tare, dar cred ca acum nu vor mai aparea probleme si voi putea
participa cu Fiesta R5”, a spus Marco Tempestini, care a ratat debutul cu acest
model la Arad din cauza unor probleme pe care echipa JM Engineering le-a avut
la granita ucraineana.
Sursa: Berti Panaiot, National Communication Manager
0 comentarii