A treia participare in Campionatul European
de Raliuri in 2013.
Un copilot nou pentru etapa italiana.
Sanremo, un raliu care se desfasoara in 24 de
ore.
Victorie in Raliul Sibiului si abandon in Raliul Croatiei in timp ce se afla in lupta pentru un loc pe podium. Asa arata campania europeana a lui Sebastian Barbu in 2013, campanie care se va incheia in acest weekend cu Raliul Sanremo.
Raliul Sanremo, programat in perioada 10 - 12 octombrie, este ultimul din programul european pentru pilotul sibian Sebastian Barbu. Dupa succesul din Raliul Sibiului si abandonul din Croatia in timp ce se afla in lupta pentru un loc pe podium, Sebastian Barbu vrea sa incheie campania europeana cu o evolutie buna. "Etapa din Italia este a doua pe asfalt cu modelul Citroen DS3 R3 pentru mine si este mult mai dificila decat cea din Croatia. In plus, concurenta locala este foarte puternica asa ca sigur nu va fi un raliu usor", a spus Sebastian Barbu, dupa recunoasterile oficiale.
Raliul Sanremo, ajuns la editia cu numarul 55, este una dintre cele mai dificile etape pe asfalt din Campionatul European de Raliuri. Cu 232,9 kilometri, impartiti in 10 probe speciale, Raliul Sanremo este penultima etapa din Campionatul European de Raliuri, iar la start vor fi 69 de echipaje. Cea mai spectaculoasa proba va fi cu siguranta Ronde de noapte, programata vineri de la ora 21:20. "Pentru a sarbatori a 55-a aniversare a raliului, aceasta proba are 55 de kilometri. Va fi un test dificil pentru noi, dar sper sa trecem cu bine de prima zi", a spus Sebastian Barbu, care va concura la aceasta etapa impreuna cu Toni Avram.
Vineri, in prima zi a raliului, sunt programate 4 probe speciale, iar sambata
restul de 6. Editia din 2013 a raliului de pe riviera italiana este una foarte
compacta, care va dura un pic mai mult de 24 de ore. "Raliul Sanremo este
o provocare uriasa pentru mine si nu regret ca l-am inclus in programul meu.
Este un raliu legendar si ma bucur enorm ca pot lua startul aici. Va fi
obositor, dar sper sa ajung la sosire", a mai adaugat Sebastian Barbu.
Sursa: Berti Panaiot, National Communication Manager
0 comentarii