În fiecare an, peste 30 de inițiative Michelin de siguranță rutieră sunt desfășurate în aproximativ zece țări europene. Şi în România, Michelin este
foarte activă și contribuie semnificativ la îmbunătățirea siguranței rutiere, mai ales în comunităţile aflate
în apropierea principalelor puncte în care îşi desfăşoară operațiunile. În ultimii zece ani, Michelin a avut
în România peste 20 de iniţiative diferite de siguranţă rutieră.
· În Zalău, proiectul “EU ŞI STRADA!” este organizat împreună cu Poliţia locală şi liceul
Gheorghe Şincai şi are ca scop informarea şi educarea pietonilor şi cicliştilor
astfel încât aceştia să respecte regulile de circulaţie pentru a contribui
astfel la reducerea numărului de accidente în care sunt implicaţi tinerii.
· Campania de educaţie rutieră „RESPECTĂ
VIAŢA! SIGURANŢĂ RUTIERĂ” a fost organizată anul trecut de Michelin România
împreună cu Studenţii de la Societatea de Medicină din Bucureşti. Campania a
avut ca scop responsabilizarea copiilor de grădiniţă şi şcoală din Bucureşti
prin implicarea acestora în mai multe jocuri având ca temă siguranţa rutieră.
· În 2012, Michelin a lansat concursul de
desene „Copilul tău desenează şi
Michelin îl premiază” cu tema Siguranţa Rutiera, pentru copiii cu vârste
între 4 şi 11 ani de la şcolile din Bucureşti şi Ilfov.
· Pentru cei mici, Grupul organizează
activităţi precum Michelin Junior Bike,
care îi învaţă pe aceştia regulile de circulaţie. Scopul evenimentului
Michelin Junior Bike este de a conştientiza importanţa siguranţei rutiere în
rândul copiilor de 4-11 ani şi al părinţilor, în special prin însuşirea unui
obicei de bază: purtarea căştii de protecţie. Michelin
Junior Bike a avut loc în 2011 la Ploieşti, în 2010 la Zalău, în 2004 şi 2005
la Bucureşti, la cele 4 evenimente participând peste 5000 de persoane.
· În acest an, Michelin a atras atenţia asupra
siguranţei rutiere şi pe Facebook prin campania „Siguranţa face noua lege a străzii”, ce a avut ca scop schimbarea
comportamentului şoferilor şi pietonilor în trafic şi respectarea regulilor de
siguranţă, definind noi „legi ale străzii”.
Aceste iniţiative sunt
dezvoltate şi implementate de Michelin cu sprijinul unor parteneri locali precum: Poliţia Română, Şcoala de Conducere
Defensivă a lui Titi Aur sau Studenţii de la Societatea de Medicină.
Sursa: Michelin Romania
0 comentarii