Chevrolet Europe a lansat un sondaj online
pentru a afla ce tipuri de aplicaţii preferă
consumatorii. Sondajul constă în mai multe întrebări, prima dintre acestea
fiind postată astăzi pe pagina de Facebook a Chevrolet Europe şi se referă la
utilitatea aplicaţiilor pentru smartphone
în general. Participanţii la sondaj sunt întrebaţi ce tip de aplicaţii preferă
să folosească atunci când conduc.
Aceştia pot selecta unul
sau mai multe răspunsuri dintr-o listă de răspunsuri posibile după ce
instalează o aplicaţie dedicată pentru sondaj pe profilul lor de Facebook.
Reacţiile consumatorilor
vor fi evaluate în decembrie şi vor fi utilizate, de asemenea, în dezvoltarea
de noi aplicaţii pentru radiourile conectate MyLink ale Chevrolet. Tehnologia
MyLink suportă în prezent aplicaţia de navigaţie BringGo şi aplicaţiile pentru
radio TuneIn şi Stitcher. Toate cele trei aplicaţii pot fi descărcate pe
smartphone-uri şi accesate prin ecranul tactil MyLink pentru o gamă de modele
Chevrolet.
Compania Chevrolet a fost înfiinţată la Detroit în 1911 şi este pe locul patru în topul celor mai mari mărci de autovehicule din lume, cu vânzări anuale de aproape 5 milioane de autovehicule şi camioane în peste 140 de ţari. Chevrolet oferă clienţilor săi autovehicule cu consum redus de carburant, performanţe energice, design expresiv, calitate înaltă şi conectivitate inteligentă prin Chevrolet MyLink. Gama Chevrolet destinată pieţei europene cuprinde autovehiculele de oraş Spark şi Aveo, SUV-ul de mici dimensiuni Trax, modelul compact Cruze, MPV-ul de familie Orlando, SUV-ul compact Captiva, modelul Malibu sedan de dimensiuni medii, legendarele modele sport Camaro şi Corvette, precum şi Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsă.
Sursa: Chevrolet Romania
0 comentarii