Gama de servicii Customer Owned Casing este disponibilă acum în Italia, Franța, Benelux, Germania, Polonia, Republica Cehă, România
și Slovenia.
Goodyear a anunțat că își extinde oferta de servicii
de reșapare
la cald COC (‘Customer Owned Casing’ – Carcasa Deținută de Client) destinată
flotelor și proprietarilor de camioane, și în alte țări europene. COC, care este disponibilă de ceva vreme în Italia și Franța, tocmai a fost lansată
și în
România, Benelux, Germania, Polonia, Cehia și Slovenia. În 2014,
această gamă de servicii va fi introdusă și în alte țări din Europa.
Gama de servicii
Goodyear COC permite flotelor și proprietarilor de camioane să returneze propriile carcase de anvelope și să le ia înapoi ca
anvelope reșapate Goodyear TreadMax.
- Reducerea
de costuri, deoarece carcasa este și rămâne proprietatea deținătorului de flotă sau vehicul, singurul cost fiind
cel de reșapare.
- Menținerea
controlului complet asupra calității în ansamblu a carcasei. Clientul cunoaște deja
istoricul anvelopei (incluzând aici totalul kilometrilor parcurși, daunele
anterioare, reparații aduse
anvelopei etc).
- Obținerea de anvelope reșapate de calitate premium, păstrând aceleași materiale și profiluri ale benzii de rulare ca anvelopele noi.
“Gama de servicii
Goodyear COC este cu siguranță opțiunea
de reșapare preferată de către operatorii de flote și
distribuitorii de anvelope care doresc să cunoască tot istoricul anvelopelor
lor - afirmă Leszek Szafran, Director Operațiuni de Reșapare pentru Europa,
Orientul Mijlociu & Africa. “Ca parte a acestei game de servicii, noi
reînnoim anvelopa talon-talon, nu doar banda de rulare. Acest lucru ne permite
să livrăm o performanță a kilometrajului similară cu cea a anvelopelor noi.”
Piața de anvelope reșapate pentru vehiculele
comerciale continuă să crească în întreaga Europă și reprezintă aproximativ
30% din segmentul de piața pentru anvelope de înlocuire[1]. Sub
presiunea actuală a creșterii costurilor din sectorul transportului comercial, Goodyear se așteaptă ca piața de reșapare să continue să
crească în următoarele luni și ani. Controlul costurilor operaționale este prioritatea numărul unu pentru
mulți
proprietari de flote în aceste zile. Prin extinderea duratei de viață a anvelopei, conform
conceptului multiple life (anvelopă nouă, recanelată, reșapată, recanelată),
flotele pot economisi semnificativ în privința anvelopelor în
următorii ani.
Pe lângă COC, Goodyear
oferă două opțiuni suplimentare operatorilor atunci când adâncimea benzii de rulare
ajunge la un nivel la care reșaparea este o opțiune, iar carcasa este nedeteriorată.
- Schimbarea
Carcasei – anvelopa uzată este cumpărată de Goodyear și o nouă anvelopă reșapată este vândută ulterior clientului.
- Achiziționarea Carcasei – anvelopa uzată este vândută către Goodyear pentru reșapare și ulterior folosită de un alt operator de vehicul.
Gama
Goodyear TreadMax
Goodyear oferă gama sa
completă de anvelope pentru vehicule comerciale și în varianta de
anvelope reșapate la cald, sub denumirea de TreadMax. Gama include anvelopele Marathon
LHD II și LHT II, Regional RHS II, RHD II și RHT II, anvelopele pentru servicii mixte
MSS II, MSD II și MST II, Municipal MCA și anvelopele de tracțiune MCD, Marathon Coach și Ultra Coach, precum și recent introdusele
Goodyear TreadMax KMAX D și T, lansate în luna septembrie simultan cu anvelopele noi pe care le
replică. În ianuarie 2014, vor fi lansate anvelopele TreadMax FUELMAX D și T, de asemenea, în
același
timp cu anvelopele noi pe care le replică.
Toate anvelopele
Goodyear TreadMax sunt construite cu cele mai recente tehnologii pentru carcase
de la Goodyear și au aceleași profiluri ale benzii de rulare și materiale ca și anvelopele noi, astfel
că performanța lor este foarte asemănătoare.
Toate anvelopele
Goodyear pentru vehicule comerciale pot fi recanelate și reșapate.
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner QLT Division Group
[1] Incluzând anvelope noi și reșapate. Sursa: Datele EUROPOOL / ETRMA, cu
referire la UE, Europa Centrală și Turcia
0 comentarii