Marco Tempestini a castigat Sibiu Rally Show.
Vlad Cosma s-a impus la clasa 2WD.
Aaron Burkart a castigat Cupa Dacia.
Szabo Csongor a castigat Cupa Suzuki.
Cei 41 de piloti inscrisi la Sibiu Rally Show au facut spectacol pe circuitul de rally cross. Dupa peste 8 ore de competitiei, Marco Tempestini, Vlad Cosma, Aaron Burkart si Szabo Csongor si-au trecut numele pe lista invingatorilor.
Inceput la ora 10:00 dimineata, Sibiu Rally Show s-a terminat dupa
lasarea intunericului, cei 41 de piloti inscrisi luptandu-se pentru victorie la
fiecare duel direct. Dupa recunoasterile oficiale si tragerea la sorti a
perechilor la fiecare clasa, pilotii de la Cupa Suzuki au intrat primii in
lupta directa. Tinand cont ca la aceasta clasa au fost inscrisi 4 piloti, toti
acestia au trecut mai departe de primul tur in semifinale. Madalin Radu Arhire
a fost cel mai rapid dupa primele patru manse cu timpul de 1:52,412 secunde.
In prima semifinale, desfasurate dupa sistemul cel mai bun din trei curse, Madalin Radu Arhire l-a invins usor pe Alexandru Ardelean, iar Szabo Csongor a trecut cu scorul de 2 la 1 de Sebastian Gioarsa. In finala mare, Szabo Csongor a reusit sa-l invinga pe Madalin Radu Arhire, fiind primul castigator al Cupei Suzuki la Sibiu Rallt Show. Dupa victoria cu scorul de 2 la 0 din finala mica, Sebastian Gioarsa a terminat cursa de la Sibiu pe treapta a treia a podiumului.
La Cupa Dacia au fost 12 piloti pe lista de start, cea mai interesanta prezenta fiind cea a germanului Aaron Burkart, campion mondial la juniori in 2010. Dupa primele trei manse din turul 1, cel mai rapid a fost Vlad Cosma, , urmat de Aaron Burkart, Bogdan Vrabie, Viorel Ivan, Dragos Popa, Florin Tincescu, Manuel Wurmbrand si Radu Grindean, cei opt mergand mai departe in sferturile de finala. Pentru Adrian Teslovan, Cristian Enache, Ioan Mihut si Florin Staici competitia s-a terminat dupa primul tur.
In prima semifinale, desfasurate dupa sistemul cel mai bun din trei curse, Madalin Radu Arhire l-a invins usor pe Alexandru Ardelean, iar Szabo Csongor a trecut cu scorul de 2 la 1 de Sebastian Gioarsa. In finala mare, Szabo Csongor a reusit sa-l invinga pe Madalin Radu Arhire, fiind primul castigator al Cupei Suzuki la Sibiu Rallt Show. Dupa victoria cu scorul de 2 la 0 din finala mica, Sebastian Gioarsa a terminat cursa de la Sibiu pe treapta a treia a podiumului.
La Cupa Dacia au fost 12 piloti pe lista de start, cea mai interesanta prezenta fiind cea a germanului Aaron Burkart, campion mondial la juniori in 2010. Dupa primele trei manse din turul 1, cel mai rapid a fost Vlad Cosma, , urmat de Aaron Burkart, Bogdan Vrabie, Viorel Ivan, Dragos Popa, Florin Tincescu, Manuel Wurmbrand si Radu Grindean, cei opt mergand mai departe in sferturile de finala. Pentru Adrian Teslovan, Cristian Enache, Ioan Mihut si Florin Staici competitia s-a terminat dupa primul tur.
Vlad Cosma a fost cel mai rapid si in sferturile de finala asigurandu-si astfel
prezenta in semifinale impreuna cu Bogdan Vrabie, Viorel Ivan si Aaron Burkart.
Florin Tincescu, unul dintre favoriti, a fost implicat intr-un incident si nu a
trecut de aceasta faza a competitiei.
In prima semifinala s-au intalnit Aaron Burkart si Vlad Cosma. Germanul a
castigat prima cursa, iar in cea de-a doua Vlad Cosma a lovit masina si a fost
nevoit sa se opreasca. Si in cea de-a doua semifinala, Viorel Ivan a mers mai
departe dupa ce Bogdan Vrabie a fost implicat intr-un incident. Finala mare a
fost extrem de disputata, Aaron Burkart reusind sa-l invinga pana la urma pe
Viorel Ivan cu scorul de 2 la 1, si asta dupa ce si el s-a rasturnat si el o
data cu masina, podiumul fiind completat de Bogdan Vrabie.
Si la clasa masinilor cu tractiune pe doua roti a fost spectacol total. Din cei
13 piloti inscrisi, primii opt au mers mai departe in sferturile de finala.
Vlad Cosma, care a luat startul la aceasta clasa cu un Citroen C2 R2, a fost
cel mai rapid, urmat de Alex Filip, Szabo Csongor, Daniel Pohariu, Viorel Ivan,
Dantu Budai, Dragos Popa si Mihai Manuil. Vlad Cosma a dominat si sferturile de
finala, fiind din nou cel mai rapid. Pilotul Napoca Rally Academy a fost
insotit in semifinale de Alex Filip, Szabo Csongor si Daniel Pohariu.
In semifinale, Alex Filip si Vlad Cosma au trecut fara probleme de adversarii
lor, iar in finala s-a impus Vlad Cosma. Finala mica a fost castigata de Szabo
Csongor cu scorul de 2 la 1, dupa ce in ultimul duel Daniel Pohariu a iesit in
decor.
Cu siguranta lupta cea mai spectaculoasa a fost la clasa masinilor cu tractiune
integrala. Marco Tempestini a luat startul cu modelul Ford Fiesta R5. Sebastian
Barbu si Florin Tincescu se aflau la prima lor participare cu o masina cu
tractiune integrala, iar Bogdan Marisca si eroii locali Rares Tomita, Serban
Tomita, Sorin Badea si Raul Badiu erau decis sa lupte pana la final pentru
victorie.
Dupa primul tur, Marco Tempestini a fost cel mai rapid, iar impreuna cu el in
sferturile de finala au mers Sebastian Barbu, Danny Ungur, Simone Tempestini,
Manuel Mihalache, Elisei Groza, Istavan Soos si Florin Staici. Bogdan Marisca a
abandonat dupa o iesire in decor, ceea ce a facut ca si Florin Tincescu sa
paraseasca Sibiu Rally Show fiindca pilotii Napoca Rally Academy au impartit
aceeasi masina. Sibienii Serban Tomita si Rares Tomita, care imparteau si ei
aceeasi masina, au abandonat cu probleme tehnice.
Marco Tempestini a dominat si sferturile de finala, pilotul Napoca Rally
Academy asigurandu-si prezenta in semifinale cu cel mai bun timp. Simone
Tempestini, Sebastian Barbu si Danny Ungur au mers si ei mai departe in urma
unor evolutii excelente. In prima semifinala Marco Tempestini l-a invins cu 2
la 0 pe Danny Ungur, iar Simone Tempestini a trecut, cu acelasi scor, de
Sebastian Barbu.
Finala mare, desfasurata dupa lasarea intunericului, a fost una extrem de
spectaculoasa. Marco Tempestini a castigat duelul cu fiul sau cu scorul de 2 la
1 si s-a impus la editia din 2013 a Sibiu Rally Show. In finala mica, Sebastian
Barbu s-a impus cu scorul de 2 la 0 si a urcat pe ultima treapta a podiumului
la prima sa participare intr-o competitie cu o masina cu tractiune
integrala.
Sursa: Berti Panaiot, National Communication Manager
0 comentarii